Noworoczny bonusik

148 9 3
                                    

Baekhyun
Siedzieliśmy w pracy rodziców Chana.
Nuda nam doskwierała i to nie taka zwykła nuda, lecz taka potworna nuda. Taka kiedy mózg żeby zrobić cokolwiek zastanawia się nad zadaniami z matematyki. Taka nuda jest naprawdę okropna.
- Za trzy minuty północ.- Ciszę przerwał głos Chanyeola.- Pokaże ci coś.- Chwycił mnie za nadgarstek i zaczął biec w stronę schodów.
- Co ty knujesz?
- Zobaczysz.- Weszliśmy na sam szczyt budowli i wyszliśmy na dach. Nie powiem strach ogarnął moje ciało. Byliśmy na szesnastym piętrze, a ja mam lęk wysokości.- Za minutę północ.
- Co my tu robimy? Nie mogliśmy pooglądać z okna? Ja mam lęk wysokości, a poza tym jest tu cholernie zimno.
Wtedy Chanyeol z torby, którą miał na plecach, wyjął koc i przykrył mnie dokładnie.
- Jesteś przygotowany na wszystko?
- Tak.- Powiedział podając mi jeden ze sztucznych ogni.
- Nie chcę kończyć tego roku.
- Dlaczego?
- Zdarzyło się tyle dobrych rzeczy, nie chcę o nich zapomnieć.
- Dopóki jesteś ze mną, dopóty nie zapomnisz.- Złapał mnie za rękę lekko się przysunął i z wystrzałem pierwszych fajerwerków pocałował mnie. Niebo okrywały kolorowe światła. A ja w tym momencie nie marzyłem o niczym więcej.

Dobrze zajmijmy się teraz małym przedstawieniem postaci, które robię specjalnie dla Zabawkowa , ponieważ biedne dziecko nie może się połapać w postaciach. Jeśli komuś się to przyda to proszę bardzo.

Baekhyun
Urodziny- 6 maja
Rodzina- Matka, Ojczym
- Boi się wysokości, ciemności i pająków.
- Najbardziej w świecie nie lubi nietoperzy i koloru zielonego.
- Lubi pianki, dramy i wszystko co różowe❤️.
- Próbował kiedyś popełnić samobójstwo, ale próbuje o tym zapomnieć.
- Przeniósł się do tej szkoły, ponieważ był gnębiony za bycie gejem.
- Chodzi z Chanem.
- Ma poczucie humoru po matce.
- Przyjaźni się z Xiuminem i Kyungsoo.
Tak wygląda:

(Kolor włosów może się różnić)ChanyeolUrodziny- 27 listopadaRodzina- Matka, Ojciec, starsza Siostra- Boi się stracić Baekhyuna, owadów, dziwnych sztucznych ogni wystrzelających kiedy nie trzeba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Kolor włosów może się różnić)
Chanyeol
Urodziny- 27 listopada
Rodzina- Matka, Ojciec, starsza Siostra
- Boi się stracić Baekhyuna, owadów, dziwnych sztucznych ogni wystrzelających kiedy nie trzeba.
- Najbardziej w świecie nie lubi kiedy ktoś śmieje się z jego uszu i za długich skarpetek.
- Lubi słuchać rapu i jeść pączki? Przepraszam! Czy to nie jest zbyt dziwne? Kto pisał te postaci?!
- Jest bardzo troskliwy i pomocny.
- Dziewczyny twierdzą, że to badboy.
- Chodzi z Baekiem.
- Przyjaźni się z Junginem, Layem, Krisem, Tao, Sehunem.
Tak wygląda:

Tak wygląda:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Nowy ( Chanbeak ) YAOIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz