1.

2K 49 1
                                    

Nadam se da će vam se nova priča svidjeti. Odlučila sam da bude malo duža pa sam već napisala deset strana. Hvala svima koji čitaju moje priče. 

Odrastanje,bol i ljubav

1. dio

U našim životima srećemo se sa mnogim stvarima. Bolnim,razočaravajućim i upoznajemo ljubav. U svom životu sam upoznala sve ovo i naučila jako važne lekcije. Sve je počelo onog dana kada sam se odselila iz Irske i preselila u New York.Imala sam jedva 8 godina.Grad je bio savršen.Nisam ni sanjala šta će se desiti tamo.Zgrada u kojoj smo moja mama i ja živjele bila je jako mala,a još manji stan,ali pogled,bio je savršen.Gledao je tačno na elitni grad New Yorka-Manhattan.Zgrade su bile prelijepe.Obećala sam sebi da ću jednoga dana živjeti u jednoj od tih zgrada,ali sada jednostavno sam bila premala za to.Bacila sam se na krevet I razmišljala o sutrašnjem danu.Sutra ću u školu i nekako me hvatala trema,ali nadala sam se da će sve proći u najboljem redu.

          “Ema,požuri,zakasnićes.Nije lijepo da zakasnis prvi dan skole ovde”. “Evo me mama,samo da uzmem torbu”.Izašle smo.Isle smo pješke,bilo je daleko,ali nismo imale para za taxi.Škola je bila jako lijepa.Mama me je ostavila ispred učionice.Otišla je da traži posao,što uopšte nije bilo lagano u New Yorku.Sjećam se kada sam ušla bilo je dosta nepoznatih lice.U prvoj klupi do prozora,ličila je mnogo na moju drugaricu iz Irske,pa sam brže bolje sjela do nje.Na kraju sam shvatila da to nije moja drugarica nego neka sasvim nepoznata osoba koja me je gledala sa velikim čudom.Naravno samo ja mogu da se izblamiram prvi dan skole.Samo sam se pretvarala da sam sjela eto onako,što mi je to mjesto bilo blizu,a u sebi sam pucala od sramote.”Evo učiteljice,tišina”,rekao je jedan mali žuti dječak. “Dobar dan djeco.Sjedite.Nadam se da ste lijepo proveli raspust.Kao sto vidite imamo novu učenicu,ono je Ema Hathaway.Sa nama ce se družiti do kraja školovanja.Ema ako hoćeš predstavi se odjeljenju.Ja sam tvoja učiteljica i moje je ime Rita Sawyer”. “Ma u redu je.Upoznaćemo se posle odmora”. “Kako god ti hoćeš dušo.Sada krećemo sa novom skolskom godinom”… Učiteljica je baš bila stara.Imala je divan umiljat glasić.Uvijek se lijepo oblačila.Usklađivala je komplete.Nikada nije dosla bezveze obučena. “Hajde sada ćemo zapisati gdje živite i znate već kako ide ta procedura.Prozivala je redom i naravno stigla do mene. “Ema  dušo  kako ti se zove mama i tata,i ako možeš odmah da nam kažeš šta su završili i gdje trenutno rade?” “Ovaj”,nisam znala šta da kažem.Svi su čekali odgovor, “Mama Sarah trenutno ne radi nigdje,završila je srednju dizajnersku skolu,a tata o njemu znam samo da se zove Bob.On je mene i mamu ostavio kada sam ja imala 5 mjeseci”. Kada sam se okrenula vidjela sam nepoznata lica kako me čudno gledaju. “Dobro.Necemo te više pitati o tome.Hajde sada da vidimo koliko ima đaka kojima su roditelji razvedeni?” “Moji su se razišli ali nisu sudski razvedeni”. U tom momentu sam se okrenula i vidjela nju.Nisam ni sanjala da će mi biti BFF u budućnosti. “Sandra ja ću napisati da su razvedeni”. Ona je klimnula glavom i sjela.Ja sam sjedila i gledala kroz prozor.Djevojčica sa kojom sam sjedila bila je jako ali jako čudna.Odmah je uzela knjige i pisala.Shvatila sam da je moja najveća gleška bila što sam sjela sa njom. “Izvini,ako ti ne smeta,da ja sjednem ovde a ti u onom redu do vrata”. “Naravno”. Dobro nije baš da mi je bilo svejedno ali bila je tako sićušna da nisam mogla da je odbijem a i nisam mogla da budem takva kučka.Prešla sam tamo na odmoru.Nisam ni primijetila da je ispred mene Sandra,djevojčica sa divnom kosom. “Ćao,ja sam Sandra a ovo je moja najbolja drugarica Marina.Znaš i ja sam došla ovde prošle godine I sve je I meni novo bilo.Hoću da kažem ako ti nešto treba javi mi se”. “Naravno,I hvala ti”. Napokon je zvonilo.U Irskoj je vrijeme prolazilo brže.Posle odmora smo išli u jednu napustenu kolibu.Zalazak sunca tu je bio najljepši.Iza brda je bio narandžaste boje a kako se odmicao prema gore stapao se sa plavom bojom.Trava je bila savrsena,zelena,sa puno jorgovana koji su je dodatno uljepšavali.Sada kad se okrenem na ulicama sam Bruklina koje imaju sivu i prljavu boju...

Odrastanje,bol i ljubav #Wattys2014Where stories live. Discover now