31. -Poslednji dio prvog dijela knjige

686 25 9
                                    

Od onog dana na groblju kada sam vidjela Rastyja prošlo je dvije godine. Nisam ga od tada nikako vidjela ali neko stalno ostavlja cvijeće na maminom grobu. Dnevnik čuvam i nikome nisam rekla za taj događaj. Emily je ubrzo raskinula sa Alexom, čak nismo ni rekle Ronu. Alex je rekao da mu se sviđa druga i da ne želi da povrijedi Emily jer je ona stvarno divna osoba. Ron je na fakultetu, čujemo se svaki dan. Kada je raspust stalno dolazi i provodimo vrijeme zajedno. Nismo još išli do kraja, nisam još spremna. U stanu živim sama jer mi ga je Bob poklonio za rođendan. Preselio se kod Marion odmah nakon njihovog vjenčanja. Danas treba da nam bude matura, ja naravno ne idem. Nisam raspoložena za te stvari. Carmen, Hope i Sandra su me dosta nagovarale da idem, ali nisam razpoložena. Čula sam zvono na vratima. Otvorila sam i tamo je stajao Ron.

„Čuo sam da moja leptirica neće da ide na maturu“, uhvatio me je oko struka i privukao sebi. Njegove vlažne usne su dotakle moje i ja sam mu uzvratila poljubac. Nogom je zatvorio vrata dok je pokušavao da skine jaknu. Legla sam na krevet a on je bio iznad mene. Krenuo je da me poljubi ali sam ga prekinula. „Šta je?“, upitao me je.

„Razmišljala sam o ovome dosta i mislim da sam spremna“.

„Ja sam mislio da te nekako izvučem iz stana da ideš na maturu, ali ako ti hoćeš...“.

„Čuti i poljubi me“, začepila sam mu usta svojim usnama. Osjetila sam kako mi povlači majicu na gore. U jednom trenutku sam se našla u grudnjaku. Stavila sam mu ruke ispod majice i pipala prsa. Nakon toga sam mu povukla majicu a on je prestao sa poljubcima i pomogao mi da mu skinem majicu. Skinuo mi je trenerku i ostala sam samo u donjem vešu. Stavio je svoje ruke na moje i opet se vratio na poljupce. Čula sam kako otkopčava šlic. Prekinuo je i obratio mi se, „Jesi sigurna? Neću da te tjeram. Lijepo mi je i ovako sa tobom“. Klimnula sam glavom i on me je ponovo poljubio. Osjetila sam njegovu ruku kako prelazi preko mog stomaka sve do mojih gaćica. Skinuo ih je i da uradili smo to. Osjećala sam se kao na sedmom nebu. Nimalo nije boljelo a on je cijelo vrijeme pazio da bude pažljiv. Na podu sobe je svugdje bila razbacana odjeća a mi smo zagrljeni zaspali.

          Osjetila sam poljubac na usnama. Trgla sam se a Ron je bio iznad mene.

„Gdje ćeš?“, upitala sam tražeći grudnjak i ostatak svoje odjeće. Ron mi je dodao majicu, „Moram ponovo na fakultet. Ne smijem puno izostajati. Šta ćeš ti kasnije?“

„Idem odmah da tražim posao. Moram da skupim dovoljno para za fakultet“, počela sam se oblačiti.

„Znam da neće biti lako ali obrati mi se ako ti zaškripi, nemoj se ustručavati“, poljubio me je u nos.

„Ne brini. Hoćeš li jesti ili odmah ideš?“.

„Idem odmah. Kupiću nešto usput. Već kasnim. Čijemo se i puno ćeš mi nedostajati. Vidjećemo se za dvije sedmice, kada napokon završavam fakultet i imaćemo čitavo ljeto samo za nas“, nasmijao se.

Gurala sam ga prema vratima, „Požuri da ne zakasniš i čuvaj se“, poljubila sam ga i gledala kako zuri stepenicama i kako uporno gleda na sat.

Ušla sam u stan i uzela novine. Nije bio ni jedna normalan posao. Imala sam osjećaj da će ovo biti naporno ljeto. Odlučila sam da odem do fakulteta i popričam sa direktorom da vidim hoću li imati ikakav popust. Telefon mi je zazvonio i vidjela sam poruku od Hope, „Ne znaš šta si sinoć propustila. Dođi večeras u naš klub. Čekamo te“. Nasmijala sam se pomislila da mi je drago što nisam otišla jer bih propustila nešto najljepše u svom životu. Obukla sam se i uhvatila taksi i otišla ispred fakulteta. Hoću da upišem veterinarski fakultet. Direktor me je odmah primio.

„Izvolite“, pokazao je rukom na stolicu.

„Hvala“, sjela sam. „Htjela sam samo da znam koliko je košta upis i ostalo“. On mi je počeo objašnjavati i kada mi je rekao koliko su knjige i koliko je upis kada nisam pala. „Postoji li kakav popust?“, upitala sam molećivim glasićem.

Odrastanje,bol i ljubav #Wattys2014Onde histórias criam vida. Descubra agora