Meirtsová na mě mrkla a já jí věnovala vřelý úsměv. Docela jsem se styděla kvůli tomu, že jsem 1D neposlouchala a nevěděla o nich prakticky nic. Poznala jsem, že spoustu holek, by se mnou měnili. Sedla jsem si na místo a poslouchala další kecy profesorky. Kolem desáté nám začínala konečně další hodina. Tentokrát Navrhování. Profesor nás posadil za stojany s plátnem a měli jsme navrhnout společenský oděv. Což mě bavilo. I když o něco méně než styling.
Když jsme s Terri míjeli nějaké obchody na Oxford Street vzpomněla jsem si na tu stáž. Usrkla jsem si karamelového latté: „Víš jak jsem ti psala tu sms o té stáži s celebritami…?“ Terri jen přikývla a dál se věnovala mobilu.
„Hádej koho mám.“ promluvila jsem trochu do prázdna, protože Terri nevnímala. „Hej!“ křikla jsem na ni po chvíli.
„Promiň!“ omlouvala se. „Píšu si s Charliem.“ Charlie je jeden bubeník z nějaký naprosto neznámý kapely, kterou ona poslouchá.
„Já nevím, máš třeba Lily Collins? Zvedla obočí.
„Ne. One Direction.“ Protočila jsem oči. Ta její ignorizace mě iritovala. Najednou po mě upřela pohled a s otevřenou pusou se zastavila.
„No co? Mohla si jít na London College of Style (LCS) taky! Vy jste bohatí! Já to musela všechno řešit na střední, abych měla dobrej průměr!“ smála jsem se jí. Ona prostě na celebrity ujíždí, o všech ví snad všechno, i když ji nezajímají. Ví to asi kvůli drbům, aby je mohla šířit.
„Hej, ale víš, že Niall…“ začala větu, ale já ji přerušila prstem na jejích rtech: „Shh…Nechci si kazit den.“ Usmála jsem se.
„Pak nebuď překvapená.“ Sykla Terri směrem ke mně trochu naštvaně. Prolezli jsme ještě několik obchodů. Z ‚poklidného‘ nakupování mě vyrušil můj telefon.
„Halo?“ ozvalo se z druhé strany.
„Ahoj Vicki co potřebuješ?“ ptala jsem se jí.
„No hurá!“ zasmála se. Mám ji tak moc ráda, pořád se směje. „Kde jste? Hledám vás po celým Londýně. Brácha už šílí!“
„Na Oxford street u Starbucks.“
„Za deset minut maximálně jsem tam.“ Prohodila a zavěsila.
„Bude tu za deset minut maximálně.“ Řekla jsem Terri. Ta se jen začala smát. Určitě si musela vzpomenout na to jak jsme na ni čekali, když jsme měli jet ještě na střední na školí výlet. Ona řekla, že přijede za deset minut a na nádraží jsme strávili kolem hodiny.
„Vicki!“ zakřičela Terri a ukázala na přijíždějící Ferrari jejího bráchy. S Vicki jsme se přivítali.
„Mám ale problém.“ Ozvala se po chvíli. „Lucas mě tu musí hlídat.“ Zasmála se, když Luke vylízal z auta.
„Zdravím dámy.“ Šarmantně nás obě dvě sevřel v náručí. Luke je přesně ten typ kluka – gentleman.
„Budu hádat. Měla si obří party v obřím domě tvých rodičům a byl z toho obří průser.“ Hrála si na chytrou Terri.
„Hele! To vůbec není pravda!“ smála se Vicki společně se mnou a Lukem. „Změníme téma. Heidi co ve škole?“
„Jo fajn.“ Pousmála jsem se.
„Tím fajn myslí, že bude mít od začátku října na starost jako stylistka One Direction.“ Řekla Terri a já jsem sledovala Vickiinu reakci. Ta začala okamžitě pištět. Nechápala jsem to. Ani jedna z nich nebyla jejich fanynka tak proč taková reakce. Možná kvůli tomu, že jsou slavní nebo tak. Najednou začala Vicki plánovat jak ji seznámím s Harrym – absolutně jsem nevěděla který to je, vlastně jsem se ztrácela. Potom přidala to, že ji seženu podpisy a tak. Už jsem neměla chuť to poslouchat, prostě jsem se otočila na podpatku a stoupla si vedle Luka.
ČTEŠ
Heartless║Niall Horan [1DFF]
Fanfiction"Víte, ne všechno je takové, jak se na první pohled zdá. Například dívka. Může hrát tvrdou a nekompromisní, ale někde uvnitř možná skrývá velkou bolest, kterou tak zakrývá. " ©Claire Bright Nejvyšší postavení: #47 Fanfiction