CHAPTER 37 ♦ Love, Niall *Christmas Special* 13+

2.2K 124 14
                                    

Naše rty se nechtěně rozpojili. Niall to doprovodil vzdechem. Přerušila jsem náš oční kontakt a o malý kousek se na gauči posunula. Opřela jsem hlavu o jeho rameno a snažila jsem se přemýšlet nad něčím jiným, než nad nadrženým Niallem. Popravdě ta nadrženost z něj přímo sálala. Nevím co mě to popadlo, ale volnou rukou jsem mu vklouzla pod tričko. Hned jak jsem se dotkla jeho břišnách svalů ucítila jsem malinkaté výstupky nebo jednodušeji, po celém těle mu vyskákala husí kůže. Bavilo mě ho škádlit, vidět jeho rekace při kreslení cestiček na jeho břiše, popřípadě níž.

"Heidi..." Zamručel a snažil se nedívat na mě. Ruku jsem zpod trička vytáhla a otočila si jeho hlavu směrem ke mně. Jemně jsem přitiskla moje rty na ty jeho a zase se hlavou opřela o jeho rameno. Tentokrát jsem už volnou ruku nechala na gauči, což Nialla očividně popudilo. Jenže nic neříkal. Ušklíbla jsem se pro sebe a snažila se vnímat obrazovku. Očima jsem sledovala, ale to co jsem slyšela jsem jedním uchem pustila dovnitř a druhým ven. Nedalo se soustředit. Podle Niallových napnutých pažních svalů jsem poznala, že je na tom stejně. Ale nechtěla jsem být první a hlavně být brána za nadženou, protože pak by si mě Niall dobíral.

"Okay, seru na to." ozval se asi po pěti minutách. Jemně mě od sebe odstrčil a během nanosekundy seděl obročmo na mě. Nenechal mě ani pořádně zareagovat a už přitiskli rty na ty moje. Nebyly to typické polibky, které mi normálně věnoval. Byli plné vášně, nebyli procítěné a jemné, ale drsné, plné touhy. Líbal mě dokud nám oběma nedošel kyslík. Využila jsem chvilku, kdy se ode mně odlepil a záhadným způsobem jsem se dostala nad něj. 

"Teď mám nadvládu já." zasmála jsem a chytla ho oběma rukama okolo límečku. Znovu jsem ho přitiskla k sobě a pokračovali v líbání. Škádlila jsem ho rukama na břiše blízko podbříška. On se věnoval mému tričku. Sebevíc se snažil ho sundat, ale tím, že ležel podemnou neměl šanci.

"Heidi." zamručel do polibku, odtrhl se od mých rtů a zamračil se na mě. V tělě se mi hromadil adrenalin, motýlci z břicha už dávno pokročili níž. Do podbříška. Vysílali elektrizující signály, značící, že pokud se něco brzy nestane, nezvládnu to. Posunula jsem se z jeho klína na gauč. Chytila jsem se za lem trika a rychlým pohybem ho ze sebe sundala. Niall udělal to samé s jeho trikem, vrátila jsem zpět na Niallův klín. Nechala jsem se od Nialla políbit. Z mých rtů se přemístil na malinké místečko za uchem, kde mě obsypával malinkými polibky. Postupně klesal níž, čímž zanechával mokrou cestičku na mém krku. Skončil tam kde se krk spojuje s rameny.

"Vážně to chceš?" zašeptal, skoro neslyšně co mého krku. Usmála jsem se. Doufám, že si nemyslí, že jsem panna. Hrozně se mi chtělo v této situaci smát. Přikývla jsem s usměvem na rtech. Nechala jsem ho věnovat mi pár polibků na krk a potom jsem chytila jeho obličej do mých dlaní. Přiblížila jsem se tak blízko, že by stačil minimální pohyb a naše rty by se dotkly.

"Nejsem panna." zašeptala jsem. Rychlostí blesku jsem se zvedla z gauče a mířila jsem do ložnice. Dala jsem si záležet na pohybu mých boků při stoupání po schodech. Věděla jsem, že jde Niall zamnou, proto jsem přesně před ložnicí zpomalila. Niall mě dohnal, chytil mě do náruče a hravě mě políbil. Položil mě na postel a sundal si rifle. Já jsem s tepláky nezůstala pozadu a už jsem seděla na posteli jen ve spodním prádle. Niall ulehl mezi moje nohy a vrátil se k líbání. Nevím jestli chtěl předehru, ale moje kamarádka doslova skučela. Chytila jsem lem Niallových boxerek a nebezbečnou rychlostí jsem mu je stáhla. Sundal si je a moje kalhotky nezůstaly pozadu. Stejně jako moje podprsenka. Konečně jsem cítila volnost v okolí hrudníku. Přivřela jsem oči. Niallovo přirození se otřelo o moji spodní část těla. Již zmíněnou spodní část těla. Jenže jsem se nemohla dočkat toho trochu bolestivého, ale dlouho chybějícího pocitu. Otevřela jsem oči, když Niall pořád natahoval. Vydala jsem neurčitý zvuk z hrdla, což Nialla přimělo zasunout jeho penis do mě a tím zaplnit ten prázdný, tríznivý pocit. Dva vzdychy zaplnily ticho bytu. Niall začal pomalu, procítěně přirážet. Popravdě tohle tempo bylo přesně to co jsem nechtěla. Užívala jsem si to, ale chci, aby to bylo plné touhy a chtíče, láska může jít bokem. Pohla jsem pánví směrem k němu a začala jsem zrychlovat jeho tempo. Niall se během zrychleného dýchání a vzdechů zasmál a přizpůsobil se mému tempu. Ruce jsem měla na jeho zádech, kde jsem zarývala nehty. Čím víc jsem se blížila k vrcholu, tím víc mé rty vypuštěly vzdechy. Tím víc se zvětšoval roj motýlů v mém podbříšku. Niall začal zrychlovat, mé jméno z jeho úst už nešeptal, ale téměř křičel. Taky jsem si neodputila jeho jméno. Jednu ruku jsem dala na Niallovu paži. Za malý moment se jeho svaly napnuly, jeho tělo se lehce prohnulo v zádech. Najednou jsem ucítila teplou tekutinu v mém těle. Niall začal spokojeně zpomalovat.

"Ještě ne." pošeptala jsem směrem k němu. Zvedla jsem nohy z postele a spojila je na Niallovu zadku, tím jsem ho přinutila pokračovat. Pochopil, že jsem ještě nedosáhla vrcholu a navrátil se do rytmu. Po chvíli jsem ucítila horký dech na mé tváři, Niall přitiskli jeho rty na ty mé. Nebylo to v žádném případě jemné polibky. Byly o tolik drsné, chtivé. Niall naše rty po momentu rozpojil a jedním prstem mi obkroužil bradavku. To byla třešnička na dortu. Moje svaly se bez varování stáhly, v zádech jsem se prohnula. Niall ze mě pomalu vystoupil. Zhluboka jsem dýchala. Byla jsem jako odšťavený pomeranč. Hlavu jsem únavou položila na polštář, spokojeně jsem vydechla. Niall se zvedl z postele, věnoval mi pusu na čelo a odešel z pokoje směřem ke koupelně. Slyšela jsem zvuky tekoucí vody, když mi víčka začala těžknout a upadla jsem do spokojeného spánku.

***

Probudila jsem se díky tlaku v mém močovém měchýři. Neochotně jsem vylezla z postele a zamířila na záchod. Po vykonání naléhavé potřeby jsem si opláchla obličej. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Vypadala jsem jinak. Oči mi zářily na krku jsem měla několik cucfleků. Vrátila jsem se do pokoje, kde jsem si oblékla čisté tričko. Chtěla jsem odejít, ale moji pozornost upoutal list papíru na nočním stolku. 

Heidi, hrozně se omlouvám, že jsem to napsal na list papíru, ale chtěl jsem, abys to věděla hned po probuzení. Musel jsem brzy ráno odejít. Neřekl jsem ti to přes den, kvůli tvé hádce s Liamem, ale teď kdy čteš tento dopis jsme v letadle. Turné volá. 

Popravdě se mi na turné ani nechtělo. Nechtěl jsem opuštět vyhřátou postel a tvoji přítomnost. Vím, že si říkáš, proč jsem tě nevzbudil? Ale vypadala jsi tak krásně, když jsi spala. Promiň.

Zavolám ti jak dorazíme,
s láskou,
Nialler xx 

Pousmála jsem se nad dopisem. Ani jsem se nezlobila, že mě nevzbudil, vím, že to myslel dobře. Začala jsem se těšit na jeho telefonát. Dopis jsem dala do šuplíku a chtěla jsem zamířit dolů. Jenže až teď jsem si uvědomila bolest, proudící mým podbříškem. Prudká bolest, která mi zůstala jako vzpomínka na včerejší noc. Usmála jsem se pro sebe znovu a pomalým krokem jsem se snažila sejít chody.

___________________
No comment!:DD

Gratuluju jestli jste došli až sem..Se souloží nemám zkušenosti, proto je to tak strašné, ale i tak vás zdravím!:D Vánoční speciál je na světě a já ho stihla dopsat, gratuluju i sama sobě:D Každopádně chci všem moc poděkovat

díky díky díky

Já vlastně nevím co napsat..

Tohle je pravděpodobně jediné 13+ které v příběhu bude, ale tak who cares!:DD 

Je docela vtipné nazývat to vánoční speciál a oni tam mají červen, ale okk :D
P.s. Veselé vánoce:***

miluju vás
CL3RA

Heartless║Niall Horan [1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat