CHAPTER 41 ♦ the NEW YEAR'S end

2.3K 129 13
                                    

KONEC PROSINCE 

"Nialle, já jen nechci, aby to dopadlo stejně jako na Vánoce, když jsem měl něco organizovat ty." Odsekla jsem do telefonu. Nebyla jsem dvakrát nadšená z té scény co Niall předváděl, jen kvůli tomu, že chce organizovat Nový rok na chatě jeho strýce. Souhlasila jsem, jen jsem to chtěla aspoň z malé části organizovat já.

Naše první společné Vánoce jsme měli trávit v Irsku. Večeři u jeho rodiny a dvacátého pátého u mého taťky. Měla přijet i Ady, takže to u nás měla být větší oslava. No a já jsem dala Niallovi na starost, aby nám zarezervoval letenky na dvacátého prosince. No a on je samozřejmě zarezervuje až na den potom. Nedokážete si představit, jak moc jsem byla naštvaná. Protože jsme hrozně spěchali, ať to stihneme a až na letišti zkontroluju letenky a datum je jiné. Jedinou věc měl na starosti a on to tak zbabrá.

"Heidi, posloucháš mě?"
"Uhm, ne," odpověděla jsem upřímně.
"No výborně. Jestli jsi na mě naštvaná pořád kvůli těm Vánocům tak se omlouvám, teď to nezvořu, přísahám." Škemral. Zamračila jsem se a pohlédla jsem na svůj odraz do zrcadla. Uvolněný pramen z účesu jsem dala za ucho a povzdechla si.
"Dobře zorganizuj si to, jak chceš, já tam prostě přijedu 31. ráno a starat se nebudu, tak to chceš?"
"Ano přesně tak!" Zasmál se do telefonu Niall. "A Heidi?" dodal.
"Miluju tě." Usmála jsem se nad roztomilým gestem.
"Taky tě miluju." Tímto jsme hovor ukončili a já mohla vyrazit na můj sraz s Marilyn. Před svátky jsme se neviděli, takže se moc těším.

***

Sledovala jsem noční osvětlené město ze sedadla taxíku. Nakonec jsme se s Marilyn měli sejít rovnou u klubu, kam jsme měli namířeno. Taxík konečně zastavil před klubem, zaplatila jsem mu určenou cenu a vyšla ven.
"Heidi!" Křehké ruce mě vtáhly do objetí. "Konečně."
"Ahojky." Objala jsem ji zpět. 

Pěkně vedle sebe jsme vešli do lehce plného klubu. Ale nesmrdělo to tu cigaretami ani tvrdým alkoholem. Sedli jsme se do jednoho trochu opuštěného boxu.
"Tak povídej! Novinky ze svatební cesty a tak!" Celá nadšená jsem se usmála. Asi po tři čtvrtě hodiny mě pití vína přestalo bavit. Marilyn nepila, kvůli dítěti samozřejmě. Takže jsem měla dohled. Pila jsem tvrdší alkohol a smála se jen vlastnímu zalapání po dechu.

***

Třikrát jsem zatroubila před domem Marilyn a Dannyho a čekala, až se konečně vyhrnou ze dveří. Jeli jsme všichni na Nový rok na chatu Niallova strýce. Tento rok to měla být trochu větší party než minulý. Oba dva během chvíle naložili svoje zavazadla do auta a sedli si na zadní sedadla. Marilyn už přece jenom byla ve čtvrtém měsíci a bříško už měla pěkně zakulacené. Po příjezdu na letiště a po dvou a půl hodinách čekání, jsme konečně pár hodin letěli. Hned po příjezdu do Dublinu na nás čekalo několik fotografů. Museli jsme přenést zavazadla do Niallova auta, které bylo přistavené. 

"Ahoj zlato." políbila jsem ho krátce. 
"Ahoj." usmál se a ještě prohodil pár slov s Mar a Dannym. Po zbytek cesty jsme se smáli a Marilyn vyprávěla, co jsem všechno vyváděla, když jsem byla opilá. Niall totiž ještě neměl možnost si to poslechnout, takže se při řízení smál tak moc, že jsem myslela, že se s ním půjdu vyměnit. Nikdo nestojí o bouračku přece. Po zhruba hodině jsme dorazili. Tedy pro mě, Marilyn a Dannyho po 6 hodinách. Nebylo divu, že se Marilyn šla prospat, mezitím co já jsem s klukama blbla. Celkově celá chata ve mně vyvolávala všelijaké vzpomínky a pocity.

"Dáte si někdo něco?" zeptal se nás všech Niall. Rozhlédl se po všech. Nikdo nic neříkal, proto si Niall sedl zpět na sedačku vedle mě.
"Kdy má přijet Liam?" Zeptal se Louis.
"Až k večeru." odpověděl jednoduše Niall. Dál jsme jen sledovali televizi. Myslím, že to všem vyhovovalo. Všichni jsme si chtěli pořádně odpočinout.
"Kolik tu máte alkoholu?" pošeptala jsem Niallovi. Niall se jen škodolibě usmál, ale stále sledoval obrazovku. Louis s Harrym usnuli na gauči vedle nás - proto to šeptání. 
"Víc než minulý rok." Ušklíbl se. Hlavu jsem položila Niallovi do klína a po pár minutách jsem spokojeně usnula.

Heartless║Niall Horan [1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat