11.Bölüm - Televizyon Başında

7.8K 257 45
                                    

Merhaba bu bölümü sayısız yorum attığı ve kitap için beni destekleyip tavsiyelerde bulunan thebursins'e ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin canım. İthaf devam etmekte. Geçen bölüme gelen vote sayısı öncekilere göre daha azdı. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın :)

***

 Sıkıntıyla salona geçip yarım saat ne yapacağımı düşündüm. Buldum ! Kimse öyle ekşınlı bir şeyler beklemesin. P.t.t. (Pijama-Terlik-Televizyon) yapıcağım. Üçlü koltuğa uzandım. Sonra aklıma bir şey geldi ki panikle yerimden fırladım. Yine kimse ekşınlı bir şey beklemesin çünkü alt tarafı tuvalete gidicem.

  Dönüşte mutfağa girdim ve Melis’e yerini sorarak vazgeçilmezim abur cuburlardan doldurdum tabağa. Çikolataaa! Bayılırım lan çikolataya. Allahtan salonda kimse yoktu da ayı gibi sömürdüm yani. Özüme döndüm piyyuu! Kendime hakaret ediyorum farkında mıyım acaba ?!

Televizyonu açtım. Öğle saatlerinde pek bir şey bulamazdım genelde ev kadını programları olurdu bu saatte, ama bön bön etrafa bakmaktan iyidir yani.

Star :

-Bir şehzaden daha oldu hünkağğrım.

A-aa Muhteşem Yüzyıl’ın çook eski bölümleri yayınlanıyor muydu? İlk defa görüyorum. Bu dizi de sıktı artık diye düşünüp değiştirdim.:

Trt 1 :

-Evet sayın seyirciler 100 kişiye sorduk 5 popüler cevap arıyoruz. Buzdolabına en çok konulan şey nedir? Evet Semra teyzecim sıra sende. :

-Buzdolabına en çok ne konulur be öküz tabikide buz konulur. Hay ben bu soruları hazırlayanın te amk..

-Se-semra teyzecim yaktın başımızı Rtük bizi ne yapacak biliyor musun ?!

-Hay ben o Rtük’ünde…

diye devam ederken korkarak değiştim kanalı. Kadın bildiğimiz küfür makinası çıktı, nasıl almışlar onu o programa psikolojim yerle bir oldu. Neyse değiştir Zeynep !

ve ve veee halkın kanalı Flash Tv! :

-Sen.. üç milyor yedi yüz elli milyon, milyar. Sen bu porayi çekmişsen ne yoptın? Evde çocıhlar oçtır, sen porayı vermiyırsan. Mıtfağın tipi biter sen bana ne diirsan: Sönin dinin imonını si.. dııııt diyırsan.

Kadının kocası konuşmaya başlar :

E-e-eeefendım. Be-ben eve gelınca, ıı-ıııı he-herşeyım ka-kapanıyo. Ka-karim biye büyü yopti.

Karısı adamın sözünü keser soluksuz konuşmaya tekrar başlar. Bense ağzım açık bunu izliyorum. :

-Ula sönin anan geldi bana al bını suyun içine at şifa olsın. Ben hatta içirmödim, seni dıııııt

Karşılıklı soluksuz küfür ederler. Yalçın Çakır ise normal normal bakıyor. Be adam kalk da bir el at. Kocası tekrar kekelemeye başlar :

-Ula dıııııt bi konişmoma izin vörirmisen? Dııııt..

Kadın tekrar bağırır :

- Ama hoksizlik yopma.

-Gız sus Allah senin beleni vere!

Yeteeeeer gına geldi sizden de çakma programınızdanda! Yemin ederim hayattan bezdim. İyiki pek de televizyona bakmıyormuşum. Son defa değişiyorum sıradaki kanalda da güzel bir şey çıkmazsa kumandayı ağzıma sokup yiyeceğim. Ne güzel işkence yöntemlerim var öyle !

Kanal D :

-Yeter Yağmur gelme peşimden taam mı?

-Ama Ke-kerem ben sana çok aşığım.

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin