19.Bölüm - Çamur Banyosu

7.2K 278 504
                                    

Merhaba canlar, bu bölümü bed_gorl'e ithaf ediyorum. Beğenmen dileğiyle :) Keyifli okumalar..

***

Kerem’in Ağzından :

  Off her yerim tutulmuş! Tabi tutulur dün hayatta yapmam diyebileceğim ne varsa yaptım şu iki kuzen yüzünden. Hele Zeynep! Önce bana bulaşıkları yıkattırdı sonra ketçap mayanez döküp tekrar yıkattırdı. Çamaşırları elde yıkattı, 3 kere pizzacıya aynı şeyi almak için göndertdi. Ve bunların hepsi g*tü boklu tabu yüzünden oldu! Hadi oynadın iddiasına gazozuna gir cipsine gir de niye bir gün her istediğini yaptırmaya girersin ki ha Kerem?!

Olamaz! Bugün okulun ilk günü! Her yerim kütüğe bağlamış nasıl gideceksem..

  Elimle sırtımı tutarak şöminenin yanından kalktım. Bu ne be kedi miyim ben şöminenin kenarında kıvrılmışım teallam.

  Bunların hepsi Zeynep’in suçu. İnsan biraz merhametli olur, benim gibi. Iğmm yanlış dedim. Ben öyle biri değilim ki.

 Aşağı kata indiğimde annemle babam gazete okuyordu. Melis beni gördüğü gibi gözlerinden gümüşler elmaslar fışkırdı ve hemen yanıma geldi. Buna noluyo böyle?

-Günaydın Kerem bey. Kahvaltı yapmak istermisiniz?

-Yok ben insan değilim kahvaltı yapmam. Kızım hala soruyomusun kurt gibi açım hazırdır inşallah.

-Ahaha Kerem bey çok espriktüelsiniz ayrıca karizmat..Öhhöö hazır yani buyrun mutfağa.

Bu ezik sanırım benden hoşlanıyordu. Her kız gibi.

Bana bir ‘günaydın’ deme zahmetinde bulunmayan, günaydını geçtim ben yokmuşum gibi davranan annemle babamın yanından mutfağa geçtim.

-Hahh! Bende nerede acaba bu tek günlük kraliçeler diyordum. Bir ara artık benden korkup kaçtığını düşünmüştüm Zeynepcim. Kanka sana demiyorum çünkü sağol sen bu köylü gibi acımasız değilmişsin hep Seda’yı çalıştırdın ama bu acımasız kuzenin senin kadar olamadı.

-Sanada günaydın köle1. Ah pardon ağız alışkanlığı işte.

deyip Miray’la katıla katıla güldüler. Miray :

-Haklısın kanka. Ama Zeynonun damarında var bu. Ona yamuk yapanı Zeyno ağa felç bırakır.

-Abartma Miray!

dedi Zeynep. İki kuzen bir olmuş gelin üstüme gelin, bir de siz gelin! Ben de biraz ergence konuştum ama lafımı da koydum yani.

-O ona yamuk yapanı felç bırakıyorsa bende bana yapanı komalık ederim.

-Oooooovvv! Zeyno Kerem lafı çok pis koydu.

Zeynep de yerinde lafımın üstüne laf koyamamanın sinirini yaşıyordu.

-Susun be yiyin kahvaltınızı okulun ilk gününden geç mi kalıcaz hazırlanacağız daha.

-Orası üniversite Ufaklık, ilkokul değil. Geç kalsan hoca kulağını çekmez heralde.

-Hiç bilmiyoduk aydınlattığın için tenkyouğ! Hadi yiyin lan aç kalcağnız.

-Ufaklık sen evlensen kocanı iki günde batırırsın bu boğazla!

Ağzına tek bi seferde attığı bir dilim ekmekle zoraki konuşmaya çalışması görülmeye değerdi. Gülmemek için zor tuttum kendimi.

-Törbüyösöz seğn bönöm lokmamı mı sayuyon? Korşunda bi bayğan vör. Höm benöm gelecöktökü kocom batsado koğlkor altındon. Çünköğ ben akıllı bi koğca alırım. Senön gibi kaslığ ama böyünsüz birini değöl. Oh lokmam bitti.

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin