Merhaba arkadaşlar ben geldim ama malesef bölümle değil. İlk defa duyuru paylaşıyorum çünkü ben yaklaşık iki hafta giremeyeceğim pc'ye. Şehir dışına çıkıyorum ve gideceğim yer köy olduğu için doğal olarak nete de giremeyeceğim. Bunun için malesef bu 2 hafta bölüm gelmeyecek. Ondan sonra eskisi gibi devam ederiz. :)
Bir sonraki hafta GB final, bitiyor. İnşallah orada izleyebilirim son defa :( Zeyker aşkı tv'de bitecek olsa da bizler Zeykeri ve Hankeri hiç unutmayacağız ve hep yaşatacağız hikayelerde, orda burda.. :)
Neyse, ben çok konuşup sıkmadan size bölüm değil kesit paylaşıyorum. Çünkü bölümü yayınlayalı birkaç gün oldu ve sonraki bölümü yazmayı yetiştiremedim. Şimdilik kesit veriyorum gelince yine güzel bir bölümle karşınızda olacağım.
Kesit :
-Kalk bakalım köleeee!
-Hih he? Noluyo kim bu sabah sabah beynimi si*en cırtlak sesli?
-Benimle doğru konuş zavallıcım. 1 gün boyunca emrimizdesin Miray ve benim. Şimdi kalk çabuk, emrediyorum!
Gözlerimi zoraki açtığımda Zeynep bütün canlılığıyla beni kaldırmaya çalışıyordu. Kalkmayınca bacaklarımı zorla sürüyüp beni yataktan atmaya çalıştı. Tabi nafile, kıpırdatamadı bile!
-Zeynep hiyaaah (esniyor) senin amacın ne? Deli misin nesin saat kaç beni kaldırıyorsun? Dur bakayım..Yuuuh! Saat daha 8. Kızım senin amacın ne?!
-Of köle çok konuşuyorsun sen. Hadi zaman kaybetme de Boyaküpü’nü ara ve hemen buraya çağır. Daha kahvaltımız hazır değil. Bak hala yatıyor. Kalk Kereeeğğm!
-Zeynep bugünden sonra benden çekeceğin olduğunu biliyorsun değil mi?
-Bilmek istemiyorum. Bak 5 dakika geçti bile, günümden çalıyorsun, hadi!
-Bencede bilme. Sürpriz olsun sana. İyi be kalkıyorum, of!
deyip karşımda kıkırdayan Zeynep’e hiç aldırmadan üzerimdeki tişörtü çıkarmaya çalıştım.
-Aaaaaaaaağğğy!
-Zeynep noldu?
-Üzerini değişiyorsun salak!
-Yemin et?! Ciddi olamazsın!
-Kerem dur bekle. Aman sakın çıkarma ha. Bak gözüm kapalı, ben çıkıyorum odandan. Ah kafam! Sanırım dolaba çarptım! Of tamam yok bir şey. Bak hala kapalı gözlerim çııık-tım.
Bu kızın kafasından istiyorum. Çok acil lazım! Sırf üzerimdeki tişörtü çıkarıyorum diye gözlerini sımsıkı kapayıp odamdan kaçmaya baktı. Giderayak kafasını dolaba da çaktı. Sonra da hiçbir şey olmamış gibi gözü kapalı kapıyı bulup çıktı. Heyallam sanki kızı yiğicez. Gerçii..Geçen gün o duş aldıktan sonra odasına girdiğimde yemiş kadar old…
Saçmalamayı kes Sayer! Ben hala öpüşmeyi unutmadım mı?! Yok yok unuttum ben.
Üzerimi giyindikten sonra ilk işim Seda’yı aramak oldu.
-Alo Boyaküpü naber? Ahh Seda afedersin, Zeynepler diye diye benimde ağzıma takılmış.
-Aşkem sende bigöğn bunlara benziyceksin diye çok korkuyoğroom.
-Tamam Seda şimdi sus ve beni dinle. En geç yarım saate buraya yani bizim eve geliyorsun.
-Gelirim tabi aşkitom da niye? Hahaha..Yoksa benimle güzel vakitler mi geçirmek istiyorsun?
-Hıı ondan evet. Saçmalama kızım ne güzeli ne vakti? Bugün Zeynep ve Miray’a olan borcumuzu ödeyeceğiz. Kerem Sayer sözünü tutar. Sen de tutacaksın. Bugünlük onlar ne isterse yapcağız maalesef.
-Neeeğy şaka dimi?!
Ve kesitin sonuna geldik. Ben gelince bölümüde paylaşacağım. Hadi şimdilik hoşçakalın, kendinize iyi bakııın! :)