Merhaba ÜKKciler! Öncelikle içimi dökmek istiyorum biraz. Sizlerden ayrılalı bir yıl oldu da geçti bile! Birkaç ay sonra devam edicem dedim, etmedim. Haksızlık ettiğimin farkındayım ama buna rağmen kimse kötü yorumda bulunmadı bana, hatta devam etmem için hep motive ettiniz beni. Yanımda olduğunu hissettiren, voteleyen, yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim.
ÜKK yokken ne kadar çok şey oldu değil mi? En büyük değişim Bölündük! Biz kocaman bir Güneşi Beklerken Ailesiydik. Hepimiz Zeykerci ve Hankerciydik ama artık Hepimiz değil... Koyu Hankerci dediklerimiz tek tek Serenay Kerem fanı oldu üstüne üstlük Handeye de anti oldu. O kişileri hiç anlamıyorum. Geçmişteki sevdiğin kişiye saygın olsun bari. Yolundan döndüler. İyi tarafından bakıyorum ya, içimizdeki çürük elmaları temizledik artık esas kadroyuz! Şunu demeliyim ki Serkeri namıdiğer Dirkeri ve Serenayı artık hiçbir şekilde sevmiyorum Keremle yapılan pr'den dolayı sadece SerÇağ fanları dostumdur onlar içinden. Ve ne gariptir hikayemde Zeynep'in kuzeni Miray'ı Serenay canlandırıyor! Onu başka birini düşünerek okuyabilirsiniz.
Hande'nin yeni dizisi Hayatımın Aşkı Pazar günleri çıkıyor herkese tavsiye ederim cidden Hande var diye demiyorum harika ve gülmekten yerlere yatıran bi dizi!
ÜKK'ye gelirsek şimdiye kadar 25 bölüm yayınladım ve 5 bölüm daha yazıp Final yapıyorum. En azından çok okunan bi hikayemi son'suz bırakmak istemedim. Daha Zeyker sevgili bile olmadı. Belki de hiç olmayacak bilemeyiz ;)
Her cuma bir bölüm yayınlıycam. Yeni bölümü de akşama yayınlıyorum bu da kesit efenim;
-KESİT-
Cesetler, toplu katliam yapan bi manyak falan filan... Filmin yarısında koltuğa saçılmış mısır tanelerini yerken birşeyin eksik olduğunu farkettim. Aaa Zeynep'in sesi! Niye bu kızdan hiç ses çıkmıyor diye bakarken yanımda koltuğa büzülmüş minderi ses çıkarmasın diye ağzına tıkan gözlerini sımsıkı yummuş alnında ter damlaları birikmiş bir Zeynep gördüm.
Şaşkınlıkla kolunu dürttüm.
-Zeynep?!
Fark edildiği için kızarmıştı.
-Bu ne hal?
-Korktum.
-E hani korku filmleri tam senlikti?
-Sana karşı cool ve korkusuz gözükmek içindi o.
Diye dudaklarını büzdü. Bu kızın dürüstlüğünü seviyordum.
-Ahh başımın belası.. Ne gerek vardı böyle şeylere.
Sesim ister istemez şefkatli çıkmıştı. Boğazımı temizledim.
-Hadi bu kadar film yeter de artar bile. Odana çık da yat biraz.
-Ne odaya çıkması Kerem ben şuan korkudan felç geçirmiş olabilirim farkında mısın kalkamam yerimden falan.
-Offf Zeynep of! İnat edeceksin yine birşey diyemiyorum da. Ben de seni bırakıp gidemem. Napcaz?
Omzunu silkti.
-Yok yok böyle korkup yerinden kıpırdamamak olmaz. Ama seni tek de bırakamam. Gel benimle.
Diye cevabını beklemeden onu kucakladım. Terasa çıktık.
Devamııı akşama! Twitter hesabım: @tolgasariitas bana oradan da ulaşabilirsiniz.