21.Bölüm - Beni Affet

6.3K 264 311
                                    

Upuzuuun bir aradan sonra sizinleyim. Sizleri çok beklettim bunun için özür dilerim. Birde teşekkürüm var. Bir ayı aşkın süredir ÜKK'yi bekleyen, şimdi de bu hikayeden beklettiğim için vazgeçmeyen tüm okuyucularıma teşekkür ederim. Bölüm ithafı thebursin7'ye gidiyor. İyi okumalar..

Multimedya: Pera - Affet

***

Kerem’in Ağzından :

  Ben şimdiye kadar böylesine inatçı böylesine hırslı böylesine sinir böylesine çenesi düşük böylesine kendini beğenmiş bir kız görmemiştim görmüş oldum! Bu kız da Zeynep oluyor haliyle!

  Normalde bir kız bana karşı çıkacak ben onu taa Afrikalara kadar göndermezmiyim? Gönderirim tabii. Gönderirim ki aç susuz yaşasın da görsün bana karşı gelinemeyeceğini! Ama bu sefer çok farklı. Çünkü bana karşı çıkan kişi Zeynep! Şimdi ben bu kızı nasıl taa Afrikalara kadar göndereyim? Laf söylesem ağzıma tıkıyor, ona zarar vermeye kalksam tek hareketiyle beni yaptığıma pişman ediyor! Peki neden böyle? Ondan uzak duracağım. Yoksa ben artık o kimseye acımayan, öfkeli, kendinden başkasını düşünmeyen Kerem Sayer olamıyorum. Ve neden bu hale geldiğimi de anlamıyorum.

  Sabah kahvaltı yaparken Zeynep ve diğerlerini gördüm. Okula bırakmayı teklif ettim ama üçü de yaptıklarımdan dolayı benimle konuşmadılar bile! Seda ise dakika başı arıyor ama cevap vermedim hiçbirine. Kızım anlasana tadım yok açmıyorum telefonu ne ısrar ediyorsun?!

  Hiçbiriniz umrumda değilsiniz, kendi başıma giderim okula bende! Gittiğimdeyse herkes bana göz ucuyla bakıyordu her zamanki gibi. Başlarını kaldıramıyorlardı bile! Serkan’ı gördüm ve yanına gittim. :

-Dostum naber?

Cevap vermedi bile. Eşek başı mı konuşuyo burda?!

-Serkan derdin ne? Ne bu takamama havaları tripler falan?

-Ya Kerem anlamıyorsun değil mi?! Ben sana havuzu çamurla doldurduğum zaman sordum ne yapıcaksın diye? Ama suçsuz bir kız için bunu yapacağını bilmiyordum!

-Suçsuz olduğunu nereden biliyorsun? O kız sıradan biri değil. Bana yaptırdıklarını bir bils-..

-Ne yaparsa yapsın sen haksızsın. Şimdiye kadar hep erkeklerle hesabımız olurdu, kızlara böyle şeyler yapmazdık. Sana yakışır mı masum bir kızla uğraşmak?!

-Sanırım ha-haklısın. Öküzlük ettim galiba. Ama biliyormusun, b-ben pişmanım.

-Vaaaay Keremcim bi daldın gittin kimi düşünüyorsun acabaaa?

-Oğlum ne kırıta kırıta soruyon?! Şey işte şeyi düşünüyorum..Benim arabayı bi bakıma götüreyim diye şeyettim, düşündüm.

-Hıhı kesin onu düşünüyorsundur. ;)

-Serkan bi git işine ya! Ben kantine gidiyorum.

deyip gittim. Salak. Ne demeye çalışıyorsa anlamadım ama neyse.

  Kahvemi alıp çıktığımda gözüm bir noktaya takıldı ve baktığımdaysa elimdeki kahve yeri boyladı. Eyvah! Şu durumu annem görse sırf 1 lira çöpe gitmesin diye bana yerdeki kahveyi şırıngayla çektirip tekrar içirir! Ama şuan düşünmem gereken konu bu değil. Asıl mesele Zeynep’in yanında pişmiş kelle gibi sırıtan karşı okulun sahipleri düşmanım Cenk var!

Hızla yanlarına gittim. Zeynep şaşkın ördek yavrusu gibi bir bana bir Cenk’e bakıyorken, Cenk ise yüzüne piçsmileını takınmış bana bakıyordu.

-Ne işin var lan senin burda?!

-Vaaay herkesin gözde çocuğu olduğunu sanan Kerem Sayer gelmiiiiş!

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin