23.Bölüm - Yakınlaşmalar

6.3K 239 365
                                    

Bu bölüm de biraz gecikti ama bugün yetiştirebilmek için okuldan geldiğimden şimdiye kadar yazıyorum anca yetişti. Bu arada facede yeni bir sayfa açtık ''Kerem Bürsin & Erkan Köstendil'' diye. Profilimde linki var beğenirseniz çok sevinirim. İyi okumalar. :)

***

Zeynep’in Ağzından :

  Az önce duyduklarımın hepsi rüyaydı değil mi? Ne rüyası kabus bu be! Ne demek Mükerrem teyze ile Ekrem amca 1 hafa bizi evde tek bırakacak he? Miray zaten deli! Keremse öküz! Bir deliyle ve bir öküzle aynı evde kalacak akıllı insanın (ki burdaki akıllı benim hığhaha) vay haline derim!

-Zeynep? Kerem? Miray? Neden birazdan kesilecek kurbanlık koyun gibi bakıyorsunuz haydi eğlenceye devam!

Dedi Mükerrem teyze. Müzik ve eğlence kaldığı yerden devam etti. Miray kolumu çimcikleyerek:

-Lııığn Zeyno biz evde tek kalacakmışız kızıııım hadi ben Kerem’le kankijampinglik yapıyorum ama sen napcan onla?

-Sessiz konuşsana salak, çocuk yanımızda! Bilmiyorum valla sanırım bir hafta boyunca kendimi tuvalete kaparım.

-Neden tuvalet?

Dedi Miray safça.

-Niçin olacak odamdan tuvalete kadar gitmek zor oluyor orada kalırsam daha rahat yaparım. Oof Miray öylesine dedim hemen de ciddiye alıyor!

Tam Miray cevap verecekken insanın sadece belli yerlerini kapıyacak bir kıyafet giyen Boyaküpü cırtlak sesiyle başladı konuşmaya. :

-Çürük Kıvırcık ve keko kuzisi ne fısıldaşıyosonoz siz öyle?

-Sanane! Sen gitsene tuvalete makyaj tazelersin falan?

Miray’ın sözlerinden sonra Boyaküpü korkuyla Kerem’e döndü. :

-İnanmıyorooom aşkem makyajımı tazelemeyeli tam 6 dakika olmuş! Normalde 5 dakikada bir makyajımı tazelerim of Keroş neden hatırlatmıyoson?

-Ben senin süsünün püsünün bekçisimiyim Seda git hallet işte!

Deyip tersledi sevgilisini. Iyk sevgilisi demek de bi tiksindirdi beni. Boyaküpü koşarak tuvalete gitti, Kerem de hemen bana döndü. :

-Eee Zeynepcik bana hangi yemeği yapacaksın?

-Ne yemeği?

-Kızarmış pekin ördeği! Teallam ne yemeği olacak kızım, annemler Paris’e gidecek Melis desen bir işi varmış memleketine gidecek. Anlayacağın evde bana yemek yapacak kişi sensin.

-Ne demek Melis evde olmayacak?! Koca evin işini ben mi yapacağım? Kusura bakma Keremcim ama şuan sana tek diyeceğim ‘’sie goo canısı’’! Git sana sevgilin yapsın yanık yanık yemeklerinden!

-Aşk olsun Köylü, Seda’ya mı teslim edeceksin beni?

-Höst lan Boyaküpü’ne teslim etmem seni!

Kerem bana anlaşılmaz bir ifadeyle bakınca ne dediğimin farkına varıyorum ve hemen düzeltme çabalarında bulunuyorum. :

-Şey yani o senin sevgilin yani istediğin şey et de ben senin iyiliğin için, insaniyet namına dedim. O kız seni iki güne yanık yemekleriyle zehirler diye..

-Anladım ya sorun yok.

Dedi Kerem. Konuşmamız da burada sona erdi. Kerem’le aynı anda sağımıza döndük ve gördüğümüz manzara karşısında şaşırmıştık. Aksel ve Miray birbiriyle bakışıp gülüşüyordu. Solumuza döndük, Öykü ve Serkan aynı vaziyetteydi. Sonunda Keremle birbirimize döndük. Bi ikimiz kalmıştık ortada sap gibi! İkimizde halimize güldük.

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin