22.Bölüm - Evlilik Yıldönümü

6.9K 242 229
                                    

Merhabalar efenim.. Bu bölümü zeynep-onel'e ithaf ediyorum. Benden önceden ithaf isteyenler bana hatırlatabilir mi? Eskiden benden ithaf iseyenleri unuttum, yenilerden önce onlarınki aradan çıksın istiyorum. :) Keyifli okumalar dilerim..

Multimedya: Zeynep-Miray-Öykü-Seda'nın evlilik yıldönümü kutlamasında giydikleri.

***

Zeynep’in Ağzından :

Kerem’in sözleri hala beynimde yankılanıyordu.

-Zeynep senden tüm yaptıklarım için özür dileriiim! Beni affet..

Özür dileriiim! Beni affet..

Beni affet..

-Kuzicaaaaan napıyon?

-Hassittir! Gerizekalı Miray ödümü kopardın!

-Ama ayıp ediyorsun Zeyno hee, ben sana Gerizekalı Zeynep desem hoşuna gider mi?

-Ne diyon kızım sen kime gerizekalı diyon nasıl diyon neden diyon kırdırtma beynini burnunu!

-Al işte. Bir benim verdiğim tepkiye bak birde senin! Neyse hiç senin yerin iki bin kat altındaki seviyene inmeyeceğim. Of yok ben ciddi konuşamıyorum! Eee panpa ne düşünüyordun kara kara?

Panpa mı? Ah pardon Miray hala ergenlik döneminden çıkamamıştı değil mi?

-Ne düşüneyim kızım ya.. Kerem’i düşünüyorum. Ah Miray dur hemen şeklin şüklün kaymasın senin zannettiğin anlamda değil tabiki. Geçen gün söyledikleri.. Ben onu ilk defa öyle gördüm. O şimdiye kadar hiç kimseden özür dilemeyen, aksine etrafındaki insanların ondan özür dilemesi için onlara etmediğini bırakmayan birisiydi.

-Zeynep farkındamısın çocuk sana herkesin içinde özür diledi sense saniyelerce onun gözlerinin içine baktın sonra da kaçtın gittin! Ne yapmaya çalışıyorsun sen, bitsin artık aranızdaki bu inatçılık.

-Lan Miray ciddili ciddili konuşmaya başladın mallıklarına devam et gül kahkaha at kendimi garip hissettim böyle.

-Kusura bakma kuzi hiç şaklabanlık yapacağım bi konuda değiliz şuan. Hem sen gittikten sonra ne oldu biliyormusun?

-Ne oldu çatlatmada söyle.

-Kerem’in yanına hemen Boyaküpü geldi. Kerem de hiçbir şey söylemeden öptü onu. Hepimiz ağzımız iki metre açıkta izledik yani. Onlar öpüştükten sonra da Kerem Boyaküpüne bi saniye bile bakmadan senin gibi hızla gitti. Öfkeliydi.

Son duyduklarımdan sonra afallamıştım. Dışımdan hiçbir şey söylemesemde içimde birsürü şeyler yaşıyordum. Miray’ın bağırmasıyla kendime geldim. :

-Zeyneeeep?!

-Hı-he Efendim?

-Son söylediklerimden sonra farkındamısın bilmem ama tırnaklarınla kolunu kopardın resmen!

-Ehehe hiç farkında değilim. Amaaan banane naparlarsa yapsınlar onların özel hayatı sonuçta. Eee Mükerrem teyze ile Ekrem amcanın evlilik yıldönümünde napacağız?

-Çevir lafı canım çevir! Neyse. Anlattığım gibi bugünden hazırlıklara başlıyoruz. Biz okuldan geldikten sonra ben sizinle gelmedim ya, sizin gibi öküz öküz bakmıyorum sonuçta bu iş için çalıştım. Evin süslenmesi için bir sürü ıvır zıvır aldım. Ve birdeee.. Üzerinde ikisinin resmi olan kalpten bir pasta yaptırdım. Daha doğrusu yaptırdık. Ben aldım Kerem ödedi.

-Yuh be sömürmüşsün çocuğu resmen!

-Bi pasta almakla fakir olmayacak ya nolucak sanki anasıyla babası için herşey! Hediyemizi de aldık.

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin