Bu bölümün ithafı zeykerisback'e gelsin. Beğenmen dileğiyle..Geçen bölümdeki özellikle yorumlar baya artmıştı.Birkaç saniyesini ayırıp oy verenlere, ve yorum yapanlara teşekkürler.Birde burada tanıştığım ve çok sevdiğim arkadaşım Nur'umun yeni başladığı SEVGİLİ (M) KARDEŞİM'i, Büşbüşümün Karaborsa'sını ve Eslemciğimin Kafe Aşkı'nı tavsiye ederim, okumalısınız.
Multımedia: Zeynep ve Miray'ın kutlamada giydiği kıyafetler.
***
Şuan Miray yüzsüzü karşıma geçmiş Boyaküpü’nün evinde ne giyineceğimizi düşünüyor. Hayır anlamıyorum. Kanlı bıçaklı olduğumuz bir kızın evine gidebileceğimizi nasıl düşünür?!
-Imm..Acaba elbise mi giysek yoksa gömlek pantolon kombini mi? Elbiseye gerek yok aslında abartı kaçar. Sen ne dersin Zeyno?
-Uç burdan Miray! Ne diyorsun sen ya? Gitmiyoruz o rezillerin evine.
-He ondan he. Mükerrem teyze de bizim kellemizi uçursun! Duymadın galiba özenli olun diyo. Hemen çevireyim adam gibi giyinip gelin demek istiyor.
-O zaman..Mecbur gidiyoruz. Ama bak Miro, benim giyimime karışma, elbise falan da giymem. Günlük işte.
-Çok eziksin. Boyaküpü karşında minileri giyecek sen de ayıcıklı pijamalarınla gel!
-Gelirim tabi ne varmış?!
-Paçoz Zeyno.
-İkinciye diyorum, uç burdan.
-Sen beni kovamazsın, ben kendim giderim. Hıhh!
dedi ve kapıyı çarpıp gitti. Git sen de git. Miray’daki atarları toplasan gökdelen olup çıkar zaten!
Su almak için mutfağa indiğimde kapı çalındı. Ya bu evde de hizmetçi var mı yok mu belli değil! Gelenler artık beni hizmetçi sanacak diye korkuyorum valla!
-Senmiydin Kerem?!
-Sana da günaydın ufaklık. Evet, gördüğün gibi benim. Sanırım eve ne zaman geleceğim diye yollarımı gözlüyorsun. Çünkü her kapıyı çaldığımda sen bakıyorsun da..
-Sen çok film seyrediyorsun herhalde. Aklındaki senaryoları ayakta alkışlıyorum!
-Hıhı ondan evet. Neyse Zeynepcim hadi ben odama çıkıyorum rahatsız etmezsiniz.
-Git git sende git. Görüşmemek üzere!
Arkamdan hala bakarken bense Miray’dan bulaşan atarımla yukarı çıktım. Desem yalan olur. Miray’ın odasına doğru yol aldım.
Ne yapayım yani istesemde istemesemde akşam o kutlamaya gideceğiz ve ben nasıl giyineceğim hiç bilmiyorum. Miray biraz gerizekalı falan ama anlıyo yine bu moda işlerinden.
Odasına girdiğimde elinde telefon yatağına uzanmıştı.
-Selam bebeeek!
-Niye geldin zombi?
-Senin zombini si..Ehhe, yani halini hatrını sormaya geldim. Nasılsın kuzican?
-Sen gelene kadar iyiydim.
-Çok atarlısın be atarlı Gülistan’ım benim.
Son söylediğim benzetmeye istemeden kendisi de gülmüştü. Hazır azcık yumuşamışken hemen konuya daldım.
-Miray yaa bana bir el at da akşama güzel birşeyler giyineyim. Hiç uğraşamayacağım kombinle uyumla. Sen halletsen?
-Desene ben beceriksizim doğru düzgün kıyafet seçemem gel baştan aşağı bambaşka bir Zeynep yarat diye!