1.Bölüm - Bar Kavgası

49K 468 18
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk, belki de son hikayem :) Umarım beğenirsiniz..

...

-hobaaaa hoppada uppaaa...

diye garip sesler çıkarıp dans eden yanımdaki deliyi izliyordum şu anda. Ve o deli malesef benim kuzenim. Evet evet kuzenim!

-Zeynoooo hadi sende gel bak çok eğlenceli!

dediğinde çakıldım olduğum yere. Seni deliii! 40 yılın başı bir kaçamak yapıp bara gidelim dedik, sen git tüm beleş içkilerden iç, sarhoş ol sonra bana seslenip sen de gel diye bağır! Başka? Bari tanımıyo gibi yapayımda ben rezil olmiyim.

-Hehehe.. Karıştırdınız heralde..

dedim yapmacık bir gülümsemeyle.Kaş göz işareti yaptım yoook..

-Ahahahahaaaaayt !

O gülüş nedir he? Allah seni davul etsin Miray ! Gerçi şuan davuldan da öte ''Dana'' gibi oraya buraya sallanıyorsun ya daha beter.. Neyse!..

-Zeynooo, ben kendimi sarhoş oldum zannederken sen benden de sarhoş olmuşsun. Miray, hani kuzenin.Tanıyamadın mı beni hee?! Beni beni Miray'ını..

dedi ve ardından saçmalamasyonlarına devam etti:

-He bu arada Bihter'e selamlaaar. Yazık oldu be kadına. Öldürdü finalde kendisini. Adnan da çok üzülmüştü..

dedikten sonra ağlamaya başladı.

-Peki ya Behlül? O kadar Bihter'in mezarında ağladııı. ahhhh ahhhhh ben başımı nerelere vurayım Bihteeeeğğğr naptın sen naptıın.Ühüü ühüü!!

Ne diyo bu mal ya? Allahım ben ne günah işledim de karşıma Miray denen deli kuzen çıktı karşıma? Bardaki cızırtılı müziği arka planda bırakan Miray'ın sesine herkes kulak vermiş şaşkınca izliyorlardı onu. Baksanıza dansınıza!! ayı mı oynuyo diyesim geldi. Gerçi Miray oynuyordu o da bir ayı sayılıyordu ya !!

Tanımamazlığı geçip başka bir takdik kullanayım dedim:

-Miraycığım hadi gidelim, yeter bu kadar. Ya annemler anlarsa?

-Üfff.. Çok sıkıcısın dans ediceğim ben!

-Peki.

demekle yetindim sadece. Sırtıma alıp taşıyamazdım ya?! Daha demin ağlıyordu şimdiyse ''ıptıst ıpts ıpıptsst'' diye sesler çıkarak dans etti yeniden. Hangi kafayla ona uydum ki buraya gelmekle ?

Yaklaşık yarım saat geçmiş, telefonumdan saate baktığımda 11.15'i gösteriyordu. 1 saattir burda kafa yiyor, sadece çevremdeki gençlerin deli gibi ettiği dansları izliyorum. Tam o anda gözüm Miray'a kaydı ki.. Noluyor orda?

Hayatımda ilk defa onu biriyle kavga ederken görüyorum yani benim dışımda.Küçükken oyunlar oynadığımızda Bloom benim sen Stella ol derdim o ise ''pışşııık anan güzel mi senin ben Bloom olucam'' diye yırtınırdı. Kime çektiyse artık.. Bense lafımı esirgermiyim yapıştırırdım hemen ''canım annem güzel olmasa babam niye alsın?'' diye. apışıp kalırdı tabi. Bunun gibi daha birçok laf dalaşlarımız olurdu. Aaah eski günler aahh ne güzel günlerd... Ne diyorum ben ya? karşımda kuzenim ve onun karşısında sarışın bir boyaküpü birbirine bağırıyor bense burda.. Ah neyse bi yanlarına gideyim. Sarışın:

-Eeeeh dikkat etsene be. Yarım saattir herkesin önünde yapmadığın saçmalık kalmadı zaten. Birde bana çarpar!

-Özür diledik ya ne uzatıyorsun?

-Hahh çok güzel! Dil de papuç kadar, benim gibi asil bir insanı sinirlendirdin !

Ne diyo lan bu hödük karı. Kimse kusura bakmasın ama çevremdeki insanlara zarar gelirse sakin Zeynep'i falan bulamazlar. Miray:

-Bi saniye ya sen niye bu kadar laf yapıyorsun, birdaha uyarmıyacağım lütfen gidin !

-ha-ha. Uyarmıyacakmış duydu mu herkes? Gitmezsem nooolur?

Daha fazla dayanamamıştım Bu boyaküpünün amacı gündem yaratmaktı, belli.

-Bana bak tatlım daha fazla konuşma, özür diledi işte kız hem amacın belli zaten, bass ve git! Yürüüü !

dedim gözlerimle onları boğarken. Herkes bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Ne var ya alttarafı yürü git dedim. Yanındaki boyaküpüvol2 benle Miray'a küçümser bir bakış atarak ''halla halla'' diye mırıldandı. Şeytan diyo ki git yol şunları! Sarışın:

-Şıracının şahidi bozacı ! Yha sizin yaşınız tutuyor mu buraya gelmeye? Hadi cnm hadi ballısütünü iç ve yat !

en fazla 22 yaşında olan ama makyajla 38 yaşında gözüken bu avatar neyden bahsediyordu böyle? Eh be cahil 18 yaşında olmasak güvenlik nasıl bizi içeri geçirsin? O arada Miray atladı:

-Kapıdaki iki tane yarma güvenliğin herkesi kontrol ettiğini görmedin heralde. 18 yaşındayız ve şuan sana çok pis taktım çakma sarışın !

İnanmıyorum bu sözlerden sonra sarışın kızın arasıra yanıp sönen parlak ışıklar dışında karanlık bar ortamında bile kıpkırmızı kesildiğini görüyorum. Sinirden ağlayacak bir tonda :

-Se-sen b-bu ne cürret bana nasıl çakma sarışın dersin seni çok kötü yaparım !

dedi ve Miray'ı itti. O ise hafif gerilemişti. Bir saniye bir saniye bu şıllak benim kuzenime elini mi kaldırdı?! Tutmayın benii !

- Naptığını sanıyorsun ha?

diye son ses bağırdım. Böylece bize bakmayan birkaç kişinin de malesef bize bakmasını sağladım !

-Ne mi yapıyorum tekrar edeyim istersen ?

dedi, ardından zaten şuan şokta olan Miray'ı tekrar itti.

-Şimdi anladın mı ne yaptığımı? istersen tekrar gösteriyim

O anda tekrar elini kaldırıyordu ki şoktan çıkıp bileğini kavradım:

-Kusura bakma şıllakçım sınırını aşmıyacaktın.

dedim ve yüzüne sıkı bir yumruk attım. Şu an ben bile kendime inanamıyordum.Benim gibi sakin bir insan ve kavga..ve yumruk? Tamam elim biraz ağır olabilir, hatta sırf daha 8 yaşındayken önümdeki doğum günü pastamdan gizlice yediği için Miray'a attığım tokadı ve saçını çektiğimi hatırlıyorum da biraz ileri gitmiştim galiba. Ne birazı sırf o tokat yüzünden öndeki yeni çıkmış dişi düşmüş yarım saat kan akmıştı dişinden. Saçlarını kökünden çektiğim için de bir avuç saç kalmıştı elimde. Canım kuzenim yaa ne çektin benden?! Ama bu boyaküpü çoktan hakediyordu bunu.

Attığım yumruk üstünden ufak bir çığlık attı ve yanındaki boyaküpüvol2' yle beraber üstümüze geldiler.Bizse dururmuyuz, onların üstüne gittik ve olan oldu. Ben boyaküpünün saçlarını elime geçirmişken Miray ise diğerini hallediyordu. Aferin Miray, helal Miray! Beni çok iyi örnek almışsın beğendim performansını.

Ben böyle düşünürken boyaküpü itti beni. Ah bu beceriksizin de tek yapabildiği itmek. Saçarından çekip bir yumruk da öbür gözüne attım. Biz bir şey yapmadık onlar istedi..

Bizim şaşkın bakışlar altındaki kavgamız 10 dakika sonra bölündü. Ben hiç söylemiyim o 10 dk.da iki sarışının ne hale geldiğini siz tahmin edin.. Bir el belirdi arkamdan. Bu el omzumdan beni sıkıca tutmuştu. Peki bu omzuma yapışıp da bırakmayan ahtopot kimdi?

İlk bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Şimdilik kimse okumazsa da okuyup vote veya yorum yapanlara şimdiden teşekkürler..

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin