20.Bölüm - Zeynepus Artık Bir Depresyonisus

7.4K 312 746
                                    

Bölüme geçmeden önce iki teşekkürüm var. Birincisi; bundan  birkaç gün önce doğum günümde bana multimediaya koyduğum videoyu hazırlayan Nur'a ve Eslem'e burdan da çok teşekkür ederim, gerçekten çok beğendim.

İkinci teşekkürümse hepinize! Hikayem 50.000 okunmayı geçti ve şimdiye kadar okuyup da birkaç saniyesini ayırıp voteleyenlere, yorumlayanlara çok teşekkürler!

Bölüm ithafı terazi12345'e geliyor. Umarım beğenirsin.

***

-Zeynep, tamam Kerem’in yaptığı büyük bir aptallıktı ama aptalla aptal olunmaz ki!

-Onu affetmemi mi bekliyorsun Miray? Çok beklersin! Hem özür bile dilemeyen birisinden salak mıyım durduk yere seni affettim kiriiiim deyip boynuna atlayayım!

-Ya öyle deme be kuzii. Sen orda senden nefret ediyorum keröööğğm diye bağırdığında çocuğun orda sana kahkahalarla gülen yüzü gitti, yerine bakkaldan sakız çalıp da yakalanan çocuğun bakkal amcaya attığı masum bakışlı bi kerem geldi. Hiçbir gösteride bulunmadan ayrıldı oradan.

-İyi aferin ona. Hem sen benim tarafımdamısın yoksa onun mu? Bir karar ver de ona göre konuşalım.

deyip kırmızı görmüş boğa bakışlarımı atıp ayrıldım yanından.

Sinirle odama çıkacakken aşağıdan gelen bir öküz sesi beni durdurdu. :

-Gerçekten benden nefret mi ediyorsun?

Bir de soruyormuydu?! Gerizekalı.

-Sana bayılıyorum.

-Efendim?

Şaşırdı tabi. Birde gerçek sandı iyi mi?!

-Diyorum ki beni herkesin içinde rezil ettiğin için, adilik yaptığın için, beni çok düşünüp çamur banyosu yaptırdığın için sana bayılıyorum!

-Zeynep senin bana yaptıklarının cezasıydı işte. Hem benim belim ne kadar çok ağrıd-..

-Senin kıymetli belin ağrımış olabilir ama benim kalbim ağrıdı. Bir an senin için iyi şeyler düşünmüştüm aslında. Derinlerde iyi bir adam yatıyor olabilir diye düşünmüştüm. Ama yanılmışım. Sen kendinden başka kimseyi düşünemezmişsin, kendinden başka kimseyi sevemezmişsin. Sen kötü olansın Kerem.

  Arkamdan peyniri kapılmış fare gibi bakarken sinirle odama girip çarptım kapıyı. Ben düşerkenki o havalı ve yukarıdan bakışını unutamıyordum. Diğer kahkahalarla gülenlerin zaten canı cehenneme!

  Odama girdim ve ne yapıcağımı şaşırdım sinirden. Önce nete girip hikaye okuyayım dedim, 2 dakika okuyup bıraktım. Müzik dinleyeyim dedim, aynı şarkılardan sıkılıp kulaklığımı fırlattım. 50 tane şınav 150 tane de mekik çektim. O değilde depresyona giren kızlar kutu kutu çikolata yer, bense depresyondayken şınav çekiyorum, çok zekice! Ee ben normal değilim ki yaptıklarım normal olsun! Valla kas baklava yapıcam diye korkuyorum!

  Kas mı baklava mı?! Bana Kerem’le ilgili şeyleri niye hatırlatıyorsunuz ki?! Benim yanımda ‘’kas, baklava, adonis, öküz, züppe, hayvan, gerizekalı,’’ ay yok gerizekalı Miray oluyor karıştırmayayım, her neyse bu tür kelimeleri kullanmayın plis. Yoksa herkese dalarun.

-Ağla kalbim ağlaa sen ağla kalbim ağlaa..

  Telefonum çalıyor. Ben ruh halime göre telefon melodimi değiştiririm de..Hatta neşeli olduğum ve tüm arkadaşlarımın yanımda olduğu bir gün telefon melodimi ‘’Bize her yer Angara’’ yapmıştım da hepsi bana tımarhanelik gözüyle bakmıştı. Neyse arayanı bekletmeyeyim.

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin