14.Bölüm - Öküzden İlk Öpücük

8.8K 295 51
                                    

  Merhaba akadaşlar, bu bölümü eslemozturk'e ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin canım :) İthaf devam ediyor. Sıradaki bölüm yine en güzel ve uzun yoruma ithaf edilecek , görüşürüüz..

***

Zeynep’in Ağzından :

Lan bende şansın ş’si bile yok be! Bunlar hangi delikten çıktı? Bana bir gün bile rahat yokmu ha?! Kendimi yiyip bitiriyorum şuanda. Tırnaklarımsa yenmekten kökü gelecek neredeyse! Apaçi kılıklı ikoncanlar sizi!

Şuan evde Miray’ın odasında Aksel ben ve Miray oturup kendimizi yeme qeyff yapıyoruz. Koruda o ikisiyle olan sözlü kavgamızdan ve Kerem’in ordan ayrılmasından sonra biz rahat yarım saat daha dalaştık durduk. Ara sıra Aksel yanımıza gelip susturmak istese de elimin tersiyle ittim onu. Ama ne itmek! Hırsımdan olacak ki kocaman çocuk yere kapaklandı. Ve şuan rezil olduğunu düşündüğü için bana atar yapmakta. Haklı da! Ona yapacağımı o iki cadıya yapacaktım ama ne yapayım öfkemden oldu herşey. Buraya gelene kadar 58687807953359 kere özür dilesem bile) tınlamadı beni.

-Akseel, özür dilerim.

Ses yok.

-Akseeöööl, özür dilerim.

Ses yok.

-Akseeeeeeeööğölışhldlslskgkhkjl ! Özür dilerim.

-Hay senin ben! Sus kızım artık çocuğun affedeceği varsa da affetmeyecek artık. Sabahtan beri bozuk plak gibi!

-Miray sus bi. Akseeeeel..

-Tamam Zeynep affettim yeter artık. Gece rüyama gireceksin artık remix şeklinde.’ A-a-a-ksel, –sel –sel.. ö-ö-ö-özür dilerim’ diye. Kusucam şimdi yeminle.

-Ya madem affedecektin ne kendine de bana da eziyet ediyorsun boğazım patladı artık. Galk gız su getir bana.

diye cırtladım Miray’a. O ise konuşmak yerine el hareketi çekerek karşılık verdi. Saygısız terbiyesiz namıssız vicdansız ahlaksız…

-Kendi suyumu kendim alırım sana mı kaldım? Hıh!

deyip ona bakmadan hızla çıktım odadan. :

-Hooops, dikkat etsene kızım!

-Asıl sen dikkat et. Zoru görünce kaçan beyefendi.

-Zoru görünce kaçmam. Sadece aptallarla işim olmaz.

Uuuuv bu bana laf mı soktu?! Şimdi görürsün Keremcik! :

-Ha sen sevgiline aptal diyosuuun?

-Evet, ona da size de. Ne o yoksa beni ona şikayet mi edeceksin?

-O kim oluyor da seni ona şikayet edecekmişim?!

-Sevgilim.

-Öküzsün.

-Çok tatlısın.

Sinir şey! Her seferinde nasıl oluyor da sinirlerimi yerinden zıplatıyor hala anlamış değilim! Pişmiş kelle gibi sırıtıyor birde karşımda. Dalga geçiyor aklınca. Hışımla dönüp gittim yanından.

Bugünlük adrenalin bu kadar yeter az dinlenek dimi ya..Yine yatağa öküz gibi attım kendimi ve kalan son sağlam yayların da yerinden çıkmasını sağladım.

Kerem’in Ağzından :

Öfff..Kim arıyor sabahın bu saatinde beni?! Telefonumu elime aldığımda ‘Seda’ yazısını görmemle tekrar öflemem bir oldu. Napma arıyon kızım seninle işim bitti. Kerem Sayer’in yanında hem yalancı hem de rakibine karşı yenilip dövülen kız ne arar?

Üniversiten Kadar Konuş (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin