Medya - Alper
Koltukta biraz geriye yaslandım.Telefonum gelen bildirimle titremişti.Fazla vakit kaybetmeden gelen mesajı açtım.
"Geliyor musun bugün?"
"Evet.Saat 11 gibi gelirim."
"Tamam ama fazla bekletme yoksa almam sana süt ;) "
Gözlerimi devirdim.Şu durumda pekte sütü umursadığımı söyleyemezdim açıkçası.
Çünkü tam olarak iki hafta telefonla mesajlaşmanın ardından Aras ile buluşacaktık.
Onunla ilk defa rastlantısız olarak buluşup ortak bir konuda rahatça konuşabilecektik.
Sevdiğim çocuk bana kısa süreli de olsa zamanından bir parça verecekti.
Bundan daha büyük mutluluk ne olabilirdi merak ediyordum doğrusu.
Vakit kaybetmeden dolabımın başına geçip pudra pembesi yazlık elbisemi giymiştim.
Altına gümüş rengi babetlerimi giydiğimde kendimi tamamen hazır hissediyordum.Ama bunun bu kadar şeyle yeterli olmayacağını biliyordum.
Gözlüklerimin yerine lenslerimi taktım.Her zamankini aratmayan sade bir makyajla hazırdım.
Aynaya baktım.Karşımdaki kız Oya'ya uzaktan yakından benzemiyordu.Ama gerçek olan şuydu ki karşımdaki kız Aras'ın istediği tipte bir kızdı.
Telefonumu çantama koyup evden çıktığımda adeta bacaklarım titriyordu.
Biri bir yerden çıkıp "böö" dese hemen gitmekten vazgeçebilirdim.
Ama şans bu ya.Kimse gelmedi.Engel olmaya da çalışmadı.
Onunl ilk kez gözgöze geldiğimiz kafeye vardığımda boş masalardan birine yerleştim.Gün ışığını en iyi alan yerlerden biriydi bence.
Heyecanla onu bekliyordum.Diğer yandan vücudum sanki kalbimin ritmine ayak uydururcasına garip tepkiler veriyordu.
Bunlardan en basiti sürekli masaya vurduğum parmaklarımdı.
Buluşmamıza neredeyse 15 dakika vardı.
15 dakika sonra onu görecektim.Sesini duyacaktım.
-Bir isteğiniz var mı?
Ansızın gelen ses ile ,başımı, dışarıyı izlediğim camdan çektim.
Garson elinde not defterini tutarak bana bakıyordu.
Başımı olumsuz anlamda sallayıp bir arkadaşımı beklediğimi söyledim.Bunu söylerken bile utançtan kıpkırmızı olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...