Bölüm şarkısı;Mervan Tuzcuoğlu-Her şey yolunda
Medya;Alper KURT
Gömleğinin düğmelerini hüzünlü bir şekilde geçirmeye başladı Alper.Sanki canından can eksiliyor ruhundan bir şeyler ayrılıyordu.Ancak tek yapabildiği gülümsemekti.
Gülümsemeliydi.
Sonuçta her şey yolundaydı.Tüm planları istediği gibi olmuştu.Oya onu üzmeyecek bir erkeğe aşık olmuştu.
O mutlu olmalıydı.
-Bunu neden yapıyorsun kendine Alper?
Alya'nın yatağın üzerinde otururken söylediği birkaç kelime Alper'de sadece bir suskunluk yarattı.
O kendine bir şey yapmıyordu ki.O sadece Oya'nın mutlu olması için bir şey yapıyordu.
Ancak bedeni çoktan hisleriyle bir anlaşma yapmıştı.
Elleri sanki ona itaat edemiyor gibi düştü iki yanına.Neden böyle konuşuyordu bu kız şimdi?
-Alya kes sesini!
Alya gözlerini devirip yataktan kalkıp kuzeninin karşısına dikildi.Onun ićinden geçenleri anlayabiliyordu.
Ama bilmediği bir şey vardı ki bu çok daha fazla acı vericiydi.Alper'in kalbinin her seferinde "Oya" diyerek attığını bilmiyordu.
Kimse bilmiyordu...
Alper'in kalbinden geçenleri kimse bilmiyordu.
Alya gözlerini Alper'e dikti.
-Neden gidip ona aşık olduğunu söylemiyorsun Alper?Tam altı senedir ona aşıkken nasıl katlanabiliyorsun onun başkasını sevmesine?
Alper'in omuzları çöktü.Sanki taşımakta zorlanıyordu yüklerini.Bu kadar acı ,bir bünyeye ağır değil miydi?
Dayanamıyordu...
Eli yumruk oldu bir anda.
Dayanmalıydı.O dayanmalıydı ki her şey güzel olsundu.
"Dayanırım" dedi içinden.
Ama canı yanıyordu.Hem de dayanabileceğinden fazla.Dudaklarından bir itiraf süzüldü Alper'in.
-Bazen...Bazen onu Yiğit'le gördüğümde nefes alamayacak gibi oluyorum.Ama...Ama her şey böyle olmak zorunda.
Alya kızaran gözlerle Alper'e baktı.
-Ona çok aşıksın değil mi?
Alper'in gözlerinden bir damla yaş süzüldü.
Başını olumlu anlamda sallarken diğer yandan gözünden akan o bir damla yaşı silmişti.
Ancak o bir damla yaş bir çok şeyi anlatıyordu.O bir damla yaş bir kalbin içine sığamayan aşkını uzun uzun anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...