Pandora kutusunu bilir misiniz?
Hani Zeus'un Pandora ve Epimethus'a düğün hediyesi olarak verdiği çömlekten kavanozu...
Pandora, Zeus'un ona hediye ettiği ve asla açmamasını söylediği kutuyu açtığında tüm dünyaya kötülük yayılmaya başlamıştır.Bunu farkeden Pandora hemen kutuyu kapatmıştır.Ancak çok sonra kutunun içinden "umut" seslenir.Pandora kutuyu biraz aralayıp umutun çıkmasına izin verir.Ancak bilmediği birşey vardı.
Umut,insanlığa yapılmış en büyük kötülüktü.
Ve ben bilmeden umut ediyordum.Aras habersizce beni kendine bağlıyordu.Ben ise sevinçle ona olan hislerimin beni bulutlara çıkarmasına izin veriyordum.
Aras'ın bana dokunmasıyla bayılmış ve gözlerimi revirde açmıştım.Her ne kadar baş ucumda bir Aras Demir görmek istesemde öyle birşey olmamıştı.
Demet abisinin yerine başucumda bekliyordu.-Oya?İyi misin?Korkuttun bizi.
Abisine inat kahverengi gözleriyle bana bakıyordu.Endişeli hali onu korkuttuğumu zaten anlatıyordu.
Yaşadığım hayal kırıklığını belli etmemeye çalışarak yataktan yavaşça doğruldum.Bunu yaparken başım hafif dönmüştü.
-İyiyim sadece başımı çarptım biraz.
Demet endişeli bir halde elini elimin üzerine koydu.
-Gerçekten iyi misin?
Zorla da olsa gülümsemeye çalıştım.Başımı olumlu anlamda salladım.
Bu içini rahatlatmış olacak ki bana dişlerini göstererek kocaman gülümsedi.
-Dur sana yardım edeyim.
Üzerimdeki pikeyi yavaşça kenara itip kalkmama yardım etti.
Ayağa kalktığımda ilk yaptığım şey başından beri topuz olan kıvırcık saçlarımi açmak olmuştu.Çünkü ciddi anlamda başım ağrımaya başlamıştı.
Demet benimle beraber ilerlemeye devam ederken onlarca soru soruyordu.Onlarca farklı cevap vermek yerine sabit tek bir cevap veriyordum.
Susuyordum.
Çünkü istemsizce elim yanağımda sabit beni bekliyordu.Yüzümü asla yıkamak istemiyordum.
Ama böyle bir şeyin hastalıklı bir davranış olduğunu da biliyordum.
-Oya?
Adımı duyunca Demet'e döndüm.
-Hım?Affedersin dalmışım.
Demet bir anda kolumdan tutarak beni durdurdu.
-Oya...Senin neyin var?
Hiçbir şeyim yoktu.Sadece en yakın arkadaşımın abisine aşıktım.
-Sadece başım...
Bunu dedikten sonra başka birşey dememiştim.Ama ona söylemek istediğim bir sürü şey vardı.
Bazı yükler tek başına taşımak için fazla ağırdı.
Ağır ağır ilerlemeye başladım.Demet'te kısa zamanda benimle birlikte yürümeye başladı.
Dersler bitmiş olduğu için eve gidecektik.Ancak gözlerim nedense bir yerlerde onu görmeyi bekliyordu.
Okulun kapısına doğru ilerlediğimizde duvarın kenarında ayakta bekleyen biri dikkatimi çekti.Kalbim yine amansız çırpınışlarını sergilerken olduğum yerde duraksadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
Chick-LitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...