Bölüm Şarkısı;
Selda Bağcan-Ağlama Anne(şarkıyla okuyabilirsiniz )
***
"Hani Çalıkuşu yıllar sonra Kâmran'ın fotoğrafını görüp evlendiğini öğrenmiş,tüm gün boyunca gülüp eğlenmiş sonra da eline bir diken battığı için deli gibi ağlamıştı."
***
Dudaklardan dökülür bazen yalanlar.Ellerden,yüreklerden,bakışlardan...
Ama öyle yada böyle bir yalandır hepsi inanılmayı bekleyen.
İnsanoğlu zaten dünyaya, yalan dünya diye boşuna dememişti ki.
Her şey yalandı dünyada.Aşk yalandı,insanlar yalandı,gülümsemeler yalandı,sözler yalandı ve daha nice şey...
-Konuşalım sevgilim.
Oya karşısındaki adamın gözlerine ısrarla bakıyordu.Korkusunu gizlemeye çalışmaktan başka bir şey değildi bu.Bir kez daha gitmesinden korkuyordu sevdiğinin.
Kim korkmazdı ki ikinci kez ölmekten?
Yiğit başını arabanın direksiyonuna yasladı.Ağzından büyük bir nefes verdi dışarıya.
Sanki kelimelerin yükünü taşıyamıyordu.
Taşımak istiyordu o kelimeleri.Ama o kadar ağırdı ki...
-Alper'e aşıksın bunu biliyorsun değil mi?
Başını yasladığı direksiyondan kaldıramadan söyledikleri Oya'nın bir anlığına beyninden vurulmuşa dönmesine neden oldu.
Ne diyordu bu adam Allah aşkına?
Tam dört senedir birlikte olduğu kıza nasıl diyebilirdi bir insan bunu?Üstelik en yakın arkadaşı için...
Oya'nın şaşkınlıkla açılan gözleri öfkeyle doldu.
-Yiğit sen ne dediğini sanıyorsun bana böyle?Alper benim kaç senelik arkadaşım!Böyle bir gecede bana söylediğin şey bu mu olacaktı?!
Yiğit başını kaldırdı.Sevdiği kızın gözlerine baktı.
-Sen...Sen öyle güzel bakıyorsun ki...Hani böyle içinden seviyorsun bakarken.Ama bana değil ...Alper'e...
Yiğit'in gözleri doldu.Sevdiğinin seni sevmediğini görmek öylesine acıydı ki...
Oya Yiğit'in söylediklerine anlam veremiyor sadece susuyordu.
O Alper'i sevmiyordu ki.
Hem insan arkadaşına nasıl öyle şeyler hissedebilirdi ki?
Bu çok utanç vericiydi.
Oya gözlerinden akan yaşları sildi.
-Yiģit.Sus söyleme öyle.Ben...Ben Alper'i sevmiyorum ki...Ben seni seviyorum.
Oya uzanıp ellerini tuttu Yiğit'in.
-Bak ben burdayım.Senin yanında.Senin elini tutuyorum.Senin gözlerine bakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...