Bölüm şarkısı;Gece Yolcuları-Dönülmüyor(Baştan itibaren dinleyebilirsiniz)
Medya-Alper
"Beklemekle geçmiyor..."
***4 yıl sonra
Her şey bir tesadüftür hayatta...
Mutluluk bir tesadüf,para bir tesadüf hatta aşk bile bir tesadüftür...
O gün en yakın arkadaşınla karşılaşırsın ve mutlu olursun.Sonra aldığın biletten para çıkar zengin olursun.
Ve en güzeli de biri gülümser sana.Aşık olursun...
Genç kız başını yasladığı otobüsün camından kaldırdı.Tam iki senedir uzak kaldığı evine ilk defa bu kadar uzun süreli olarak dönüyordu.
Liseyi okuduktan sonra başka bir şehire üniversite okumak için gitmişti.Ve eve eskisi gibi sık gelememişti.
-Sevgilim...Geldik.
Yanındaki adama başını çevirdi.Yiģit ile dört senelik ilişkileri bir gün bile kırgınlık yaşanmadan sürmüştü.
Genç kız ona bir şans verdiği için tek bir gün bile pişman olmamıştı.
Sevdiği adama gülümsedi.
-Özlemişim buraları.
Genç adam sevdiği kızın saçlarına bir öpücük kondurdu.
-Bu kadar mutlu olmanın sebebi eve gelmiş olman mı ,yoksa iki hafta sonra nişanlanacak olmamız mı?
Evet nişanlanacaklardı.Artık dört senelik ilişkilerini ciddiye bindirmenin vaktinin geldiğini düşünüyorlardı.
Genç kızın gözlerinden bir mutluluk parıltısı geçti.
-Nişanlanmamız iyi bir şey olsada ben evimi daha çok özledim.
Yiğit gülümsedi.
-Bazen bu şirinlikle söylediğin şeyler yüzünden kılıbık bir erkek olacağımı düşünüyorum nedense.
Genç kız gülümseyerek elini tuttu sevdiğinin.Valizleri alıp otobüs durağına bakınmaya başladılar.
Etrafta bir taksi olmalıydı öyle değil mi?
O sırada bir çift göz belirdi genç kızın önünde.Tanıdık bir çift göz...
'Hiç değişmemiş..." dedi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...