Kısa zamanda yb ile geldimmmm😚-Ağlaman canımı yakıyor çünkü.
Ağlamaya devam ettim.Deliler gibi ağlıyordum.
Aras'ın ne düşündüğü umrumda değildi.Çünkü tam bir sene omuzlarınızda yük gibi taşıdığınız hisler gün geliyor sizin en büyük korkunuz oluyordu.Ben artık sonuç istiyordum.Mesela bana üzgün olduğu için gelsin istemiyordum.Ya da rastlantı sonucu karşılaştık diye yanıma gelsin istemiyordum.
O hep benim yanımda olsun istiyordum.Plansız programsız hemde...
Bir süre sonra gözyaşlarım dinmişti.Bakışlarım Aras'a döndüğünde onun düşünceli bir şekilde yeri izlediğini gördüm.
Bedenimi saran utanç duygusu kendini hemen belli etmişti.Ben daha Aras'la iki lafin belini bile utanmadan kıramıyorken nerden esmişti şimdi bu lafları söylemek?
Ellerim büyük bir hızla ceketimin eteklerini kavradı.Vakit kaybetmeden ayağa kalkıp eve doğru yürümeye başladım.
Arkamdan belli belirsiz adımın seslenildiğini duyuyordum ancak dönüp bakacak cesareti kendimde bulamıyordum.
Ben onun nefesini solumak isterken onun sanki ben bir hiçmişim gibi davranması zoruma gitmişti.
Bu utanç vericiydi.
Onun beni sevmemesi beni utandırıyordu.Sanki bir eksiğim bir kusurum varmış gibi hissediyordum.
Aras beni neden sevmiyordu?
Adımlarımı hızlandırdım.Anlaşılan bu gece de bana uyku yoktu.
***
Aras'a söylediklerimin üzerinden bir hafta geçmişti.O bir hafta bana adeta ölüm gibi gelmişti.
Sanki hayallerimden birer birer birşeyler eksilmiş gibiydi.Sonradan farkettim ki eksilen şey Aras'tı...
Kendime artık Aras'ın beni sevmeyeceğini kabul ettirmiştim çoktan.
Ah kimi kandırıyorsam!?
Kabul etmemiştim.Her ne kadar onun beni sevmeyeceğini kendime kabul ettirmek istesemde kabul edemiyordum.
Öyle saçlarından vazgeçmek kadar kolay olmuyordu umutlarından vazgeçmek.
Ben kendimden bir parçaya Aras'ın sahip olduğunu düşünüyordum.Meğersem Aras kalbinde başkasına ait parçaları saklıyormuş.
Derya ile sevgili olduğunu bilmeme rağmen şimdi ruhuma dokunan şeyin ne olduğunu kestiremiyordum.
Beni rahatsız eden şey aşkımın görmezden gelinmesi mi yoksa aşkımın bir hiç uğruna boşa harcanması mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...