Bölüm Şarkısı;
Marsis-Sevduğum (Lütfen söylediğim yerde açın)Medya-Yiğit
Kimdi bu böyle?Karşımdaki manzara bir süre donakalmama neden oldu.
Saçları beline uzanan bir kız Alper'in gömleğinin düğmeleriyle oynuyordu.
İlk başta anlam vermekte zorlandım.Alper'in bir sevgilisi mi vardı?Peki ben neden bunu şimdi öğreniyordum?
Boğazımı temizleyerek onlara burada olduğumu haber verdim.Aslında bunu niye yaptığımı bilmiyordum.Zaten mutfak yeterince kalabalıktı.Rahatsız olacak olsalar onlardan rahatsız olurlardı.
İkisinin de bakışları bana döndü.Çevredeki birkaç kişinin bakışı da bana dönmüştü.
Alper beni farkedince birkaç adım kızdan uzaklaştı.Doğrudan gözlerine bakarak gülümsedim.
-Şey...Siparişleri getirmiştim.
Yutkunup burnunu kaşıdı.
-Tamam hemster.Sen ver siparişleri bizimkilere.
Bakışlarım yanındaki kıza döndüğünde Alper sanki kızı hatırlamış gibi gülümseyerek kızı gösterdi.
-Şey...Bu da Alya.O benim-
Ancak şefin sesi ile Alper'in söylediği yarım kaldı.
-Masa 17'nin siparişi hala gelmedi.
-Getiriyorum!
Alper ve kıza kısa bir bakış atıp şefin yanına giderken kızın bana attığı sevimli gülümsemeye gülümseyerek karşılık verdim.
Siparişleri şefe verdikten sonra Alper'i aynanın önünde gömleğinin yakalarını düzeltirken gördüm.Çevreme biraz bakındıktan sonra Alya'nın orada olmadığını gördüm.
Alper'in yanına gidip gitmemekte kararsız kalsamda kendimi bir anda onun yanında buldum.
Bir süre ne söylemem gerektiğini düşündüm.Aslında sadece selam falan demem yeterliydi.Ama nedense o an bu aklıma gelmemişti.
Belki de Alper'in biriyle beraber olmasını garipsemiştim.
-Hemster?Neden bana öyle bakıyorsun?
Alper'in sesi ile kendime geldim.
-N-nasıl?
İşaret parmağını alnıma sert olmayan bir şekilde bastırıp geri çekti.
-Böyle dövecek gibi.
Alnımı ovalayarak ona ters bir bakış attım.
-Ben dövecek gibi bakmıyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLitKalbinizin ilk titrediği anı hatırlar mısınız?Ya da o çocuksu heyecanı iliklerinize kadar hissettiğiniz o anı... Ya da kısaca ilk aşkınızı mı demeliyim? Çoğunuzun cevabının evet olacağını biliyorum. Peki o zaman gelin ve arkadaşının abisine aşık küç...