19.♡Soğuk Güneş

2.6K 109 54
                                    



İnsan nedir?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsan nedir?

İnsan sadece yaşayan bir varlık mıdır?Yoksa yaşamı elinden alınan bir varlık mı?
Amacı nedir öyleyse?

Sadece sevmek ve sevilmek amacıyla mı dünyaya gelmiştik?

İnsan; kök olarak farsça bir kelimeyken anlamı "unutan" demekti. Kim vermişti bu ismi bizlere?

-Hemster?

Başımdaki kapşon omzuma düştüğü sırada irkildim.Alper yanıma gelmiş gözlerini dikmiş suratıma bakıyordu.

Bugün okula gelmemiş olmasına rağmen burda olmasına anlam verememiştim.

Çünkü ben okuldan çıkmış ve neredeyse yarım saattir bilmediğim yollarda geziniyordum.

Bilmediğim yollar belki bir bilinene çıkarırdı beni...

-Senin ne işin var burada?

Eliyle saçını düzeltti.

-Seni burdan geçerken gördüm.Seslendim ama dalmıştın.

Eliyle işaret ettiği büyük kafeye göz attım.

-Burada işe başladım.Gelmek ister misin?

Aslında gidip gitmemek arasıbda kalmıştım.Ancak karşımda duran Alper'in bana attığı masum bakışları karşılıksız bırakamadım.

-Tamam ama fazla kalamam.Annemi bilirsin.

Gözlerini kocaman çıkarıp elini havada salladı.

-İkinizin bu kadar az benzeyeceğinizi tahmin etmezdim.Sen hiç konuşmazken annen yakında benim ayakkabı numaramı isteyecekti.

Elimi ağzıma kapatıp kıkırdadım.Aslında coğu insan bunu söylerdi.Ama sanırım ben kendim olmayı seçmiştim.Kimseyi örnek almamış ve kendi karakterimi kendim oluşturmuştum.

-Bunu ilk söyleyen sen değilsin.

Büyük cam kapıyı açıp benden önce içeriye girerken güldü.Onu takip edip içeriye girdiğimde gözlerime inanamamıştım.

İçerisi gri ve mavi renklerde döşenmişti.Bu iki zıt rengin bu denli birbirine yakışacağını düşünmezdim.

İçerisi fazla dolu değildi ama hatırı sayılır bir kalabalığı vardı yine de.

Bakışlarımdaki şaşkınlığı gizleyememiş olmalıyım ki Alper açıklama gereği duydu.

-İçerisi çok güzel öyle değil mi?Patron baya uğraşmış.

O an aklıma gelen şeyi sorma gereği duydum.

-Peki yeni patronun nasıl biri?Yani demek istediğim...Şey...

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin