11.♡

3.2K 112 31
                                    

Medya- Oya 😄



Karşımdaki çocuğun söyledikleri afallamama neden oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karşımdaki çocuğun söyledikleri afallamama neden oldu.Hayır.

Bu şekilde karşımda konuşup benim Aras'a olan hislerimi yargılayamazdı.

Benim aşkım bu kadar basit değildi.Zaten birini sevdiğiniz zaman sevilmemeyi de göze alıyorsunuz.Ve ben sevilmemeyi göze almışken onun içinde en ufak bir kıpırtıya neden olduğumu bilmek benim için neden üzücü olsundu ki?

Alper'e çevirdim bakışlarımı.

-O beni sevmezken bile ben onun bir saniyelik bakışıyla kendimi bulutların üzerinde buluyorum.Ben bununla yetinmeyi öğrendim.Ne bir eksik ne bir fazla...Şimdi sen sevmenin ne demek olduğunu bile bilmezken benim duygularımı sorguluyorsun.Ama aslında sorgulaman gereken tek şey hayatın boyunca karşılıksız da olsa sevmenin ne kadar güzel birsey olduğunu tadıp tatmayacağın.

Sinirli bir şekilde omzuna vurup yanından geçip gittim.Benim Aras'a olan hislerim sadece beni ilgilendiriyordu.Aras bile bu durumdan muzdaripti.

Aşk iki kişilik değildi.Aşk sadece bir kişinin meselesiydi.

Ve bu tek kişinin taşıdığı yük insanı yoruyordu.Ama herşeye rağmen dünyanın en güzel duygusuydu.

***

Birkaç hafta sonra okul kapanmıştı.En sonunda yaz tatili gelmişti.

İçimde neredeyse tüm arkadaşlarımdan ayrılacak olmanın hüznü vardı.

Ama beni asıl teselli eden Aras'ın bir yere gitmeyecek olmasıydı.En azından sevdiğim çocuğun benimle aynı ilçede olması sevinilecek durumdu.

-Oya?Hadi bakkaldan ekmek al kızım.Baban işe gidecek.

Anlaşılan yaz tatilinde olmam erken kalkmamı engelleyemiyordu.

-Off anne ya!Acaba siz bir çocuk daha falan mı yapsanız?He?Bence 15 sene yeterince uzun bir ara.

Annem kaşlarını çatarak elini beline koydu.

-Anneye dil uzatma da çabuk kalk!

Oflayarak ayağa kalkıp üzerime eşofmanlarımı giydim.Bir çırpıda sokağa inmiştim.

Ellerimi eşofmanımın cebine koydum.Evet bu şekilde kekolara benziyordum ama sanırım içimde yatan bir keko olduğunu da söylemeden edemeyeceğim.

Tam bakkalın olduğu sokağa girecektim ki duraksadım.Dudağımı dişleyerek Aras'ların olduğu sokağa baktım.Kalbim hızla çarpmaya başladı.

Allah'ım nasıl sevmekti bu böyle?

Onun geçtiği sokaklar bile kalbimi boylesine nasıl heyecanla çarptırabilirdi ki?

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin