28.♡Yıldızlar

2.5K 101 58
                                    


Bölüm şarkısı;

Pinhani-Ne Güzel Güldün (Dediğim yerde açarsanız daha iyi olur)

***

"Ve bir yıldız kaydı gökyüzünden...Kapattı gözlerini küçük, mutluluğu diledi."

Kimsenin bilmediği bir yer düşlemek nasıl güzeldir şimdi...

Kimse yok...

Hakaretler yok.Kalp kırgınlıkları yok.Yalan yok.Sahte dostluklar yok.

Tek gerçek var.

O da sensin...

Birden bir ses karıştı yalnızlık hayalime.Yiğit ile gözgöze geldik.

-Ne o?Kendinize sözlük mü aramaya geldiniz?Sünepe kelimesinin anlamını öğrenmek istiyorsanız önce aynaya bakmalısınız.

Kız sinirle Yiğit'e baktı.

-Sen ne hakla benim-

Yiğit onun sözünü kesti.

-Asıl sen ne hakla Oya'yla böyle konuşuyorsun?

Gözlerimden akmaya hazır olan yaşları saklamak istedim.Ancak daha fazla dayanamıyordum.

Anlaşılan hiçbir zaman geçmeyecekti.Herkes bana yaramı hatırlatacaktı.

Koşmaya başladım.Boğazımda düğümlenen hıçkırık gecenin ićinde kayboldu.

Ayağımdaki topuklular iyi koşmama engel olsa da bunları umursamadım.

Ta ki ayağımı yeniden burkana dek.

Kendi acizliğimle beraber yolun ortasında öylece dikilip ağlamaya başladım.O sırada arkamda adım sesleri duydum.

Kim olduğunu biliyordum.Ama ondan tarafa bakmaya cesaretim yoktu.

Ağlamaya devam ettim bir süre.

Sanki su içer gibi...

Upuzun bir yolda yürür gibi...

Canın acıdığında susar gibi...

Bir süre sonra bileğimde bir el hissettim.Bakışlarım bana "yapma"der gibi bakan Yiğit'in üzerinde dolandı.

Ağzımdan bir hıçkırık daha çıktı.Başımı onun göğsüne gömdüm.Ciğerim sökülürcesine ağladım o gece.

İlk defa kendime söylemiştim bazı şeyleri.

"Keşke Aras'ı hiç sevmemiş olsaydım..."

Bir elimi elbisemin eteğine tutturdum.Hem Yiğit'in göğsünde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum hem de  güç istiyordum.Her şeye dayanmak için bir güç...

Elimi bir el kavradı.Yiğit'in eli olduğunu çok iyi biliyordum.

Ellerimi elbisemden ayırdı.

-Bunu kendine yapmayı bırak artık.Eğer bir şeyden güç almak istiyorsan ben burdayım.Yanındayım...

Yaşlı gözlerimle şaşkınca ona baktım.Gerçek miydi?

Hep yanımda olacak mıydı sahiden?

Burnumu sesli bir şekilde çektim.

-İyiki varsın...

Başka bir şey söyleyemeden bitkin bir şekilde başımı onun omzuna koydum.

Belimden destek olarak  tuttu.O gece eve gidene kadar onun omzunda sessiz sessiz hıçkırdım.

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin