🗨2

452 32 2
                                    

Unknown- Sizi tanıyorum çünkü düşünce yapınızı biliyorum. Sizde sizi diğer insanlardan farklı yapan birşey var.

I.O.-Ne gibi ?

Unknown- Bunu anlatamam çünkü bu farklılığın sebebini çözüme kavuşturamadım ama sizin şarkılarınızı dinlediğim ilk zamanı asla unutmam.

I.O.- Anlatacaksın değil mi ?

Unknown- Dinlemek isterseniz.

I.O- Anlatmanı bekliyorum.

Unknown- Ben sinirli bir adamım beni tanıyan kime sorsanız dürüst olursa bunu size söyler. Yine bu sinirli günlerimden birinde sokakta koştururken küçük bir antikacı dükkanı dikkatimi çekmişti ama kesinlikle orayı yıkmayı düşünmedim. Ardından içeriden gelen büyüleyici sesi duydum. Şarkıyı dinlemek için yavaşça kapıyı aralayıp içeriye girdim. Dükkanın sahibi olan orta yaşlı adam da bana eşlik etmiş ve senin şarkını dinlemiştik. Sözlerini ve uyumlu müziği duyduğum zaman sakinleştirici vurulmuş gibi hissetmiştim.
Bütün sinirimi alıp götürmüştü senin sesin. İşte o günden beri sizin hayranınız oldum.

I.O.- Beni görmeden, nasıl biri olduğumu gerçekten bilmeden bu sözleri bu kadar berrak ve huzurlu nasıl söylüyorsun ?
Sana inanma isteğim doğuyor.

Unknown- Bana inanıp güvenebilirsiniz, pişman olmazsınız.

I.O- Hayranlarımla mesafemi belirgin bir şekilde çizdiğimi biliyorsun.

Unknown-Çok iyi biliyorum. Yüzünüzü bizden esir ediyorsunuz. Gözlerimizi bağlayıp bizi sesinize çağırıyorsunuz ve bizim sözlerinizle büyülemiş ruhlarımız sizi takip ediyor.

I.O.- Böyle anlamlı konuşmamalısın ben bir sanatçı olarak yapmam gerekeni yapıyorum.

Unknown- Bunu bizden uzak durarak sağlayamazsınız.
Sizi görmemize izin verin.

I.O.- Ben kendimi görmeye dayanamazken bunu size nasıl aşılayabilirim ?

Unknown- Bana izin verin sizin ruhunuzu tanıyayım. Beni diğer hayranlarınızdan ayırın.

I.O.- Çok zor şeyler istiyorsun ben bunu yapamam. Hayatıma ortak olacak birisini alamam. Alıştığım yalnızlığımı bırakmaya niyetim yok.

Unknown- Sizi rahatsız etmem, köşede oturur doya doya varlığınızı izlerim. Bakın ben bunları diyebilecek birisi değilim. Hala de değilim ama yazarken içimden dökülen bu sözlerimi bi kenara atmayın.

I.O.- Beni zorluyorsun ama merak içinde bırakıyorsun. Bu yüzden seni silmeyeceğim ve konuşmaya devam edeceğiz, nasıl fikir ?

Unknown- Hiç yoktan iyidir. Bana bir şans verdiniz ya dünyanın en harika hisseden insanı oldum. Duyguları olmayan bir insana aşık olmasa bile aşkı öğretebildiniz.

I.O.-Aşkı öğrenmen için aşık olman gerekmez aşkı anlamak için aşık olman gerekir. Ben sana bunu sadece öğrettim aşkı anlamak ise sadece senin kendin bulabileceğin bir hazine.

Unknown- Keşke sizi tanıyabilseydim.

I.O.- Biyerde karşılaşmış olma ihtimalimiz her zaman var. Beni tanımamışsındır bende seni bilmiyorumdur. Şayet ki bana bu mesajı atmasaydın senin farkında olduğunu bilmeyecektim.

Unknown-Benim farkıma varın isterim. Kendimi göstermek, malesef diğer insanlar benim varlığımı hemen fark ediyorlar çünkü normal bir insan değilim.

I.O-Bende hiçbir zaman normal bir insan olamadım, silik bir çizgiydim ve yok olmayı bekledim.

Unknown- Şimdiyse dünyaca ünlü söz yazarı ve harika bir sanatçısınız.


Sanatçı  (Texting&Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin