💬9

282 23 10
                                    

Bembeyaz ince elleri kavrayan büyük eller, Izaya'nın içini ısıtmış, onu soğuğu hissetmez hale getirmişti. Bedeni zangır zangır titerken elleri ve kalbi sıcacıktı. "Uzun zamanıdır bu şekilde hissetmiyordum. Ne kadar özlemişim bu sıcak kolları aslında..." diye içinden geçiren siyah adam karanlığın içinde gerçekten de onu  aydınlatmayı başarmış ışığın sahibiyle bakışıyordu. Yıllar önce aşık olup tek kelime söyleyemeden düşman kesildiği adamın sevecen gülümsemesi bir aile sıcaklığı yaratmıştı siyah adamın kalbindeki karanlıkta.

Sarışına cevap vermek için öksürmüş sesini ayarlayarak konuşmaya başlamıştı. "Benden maskemi çıkarmamı isteme. Senin için ve kendim için bunu yapmamalıyım. Gitsem iyi olacak." Izaya Shizuo'nun ellerinden ince ellerini çekince üşüse bile güzel ve iyi olan- Shizuo gibi şeylerin- çabuk biteceğini biliyordu. Gerçek kimliğini anlamayıp yırtmış olmasına sevinirken yanında duran arabanın zamanlamasına teşekkür etmişti. Adamı kapıyı açıp Izaya'nın binmesini beklerken Shizuo karanlığı aydınlatan cılız ışığın ve dolunayın altında hayranı olduğu adama gitmesini istemediğini söylemeyi düşünür gibi bakmaktaydı. Izaya ona gülümseyip el sallamış ve arabanın kapısını kapatmıştı.
Shizuo istemeyerek onu uğurlarken arkasından bir süre izlerken kalbini tutuyordu.

"Bu sadece sıradan bir hayranlık olamaz, bu benim hayatım boyunca yaşamadığım birşey.
Kalbimi tekletip nefes almamı engelleyen belki de bir hastalık daha önce hiç tanımadığım. Bu sıradan bir hayranlık olamaz."
Sarışın adam ellerindeki sıcaklığı hissedip boş avucunu sıkarken o elleri bir kez daha tutabilmenin özlemini şimdiden yaşıyordu.

Izaya oteline giden arabada olduğunun varlığını kavrayacakmış gibi değildi. Kendini hala Shizuo'nun sıcacık bakışları ve büyük elleri, uzun parmaklarındaki sıcak okşama da şevkatte hissediyordu.
"İlk aşkım şimdi bana çok farklı birisiymişim gibi davranıyor ama bu sadece rolden ibaret benim Izaya olduğumu öğrendiği anda kafamı uçuracak. Kanlı bıçaklı savaşımız tekrar alev alacak. Bunca kişiden sonra onu unuttuğumu sanmıştım."
Izaya başını ovarken telefonunu açmış ve "Unknown" kişisinin ismini değiştirmişti. Artık onu tam anlamıyla tanıyordu.

Tehlikeli ama bir o kadar da heyecanlı ve eğlenceli geçen günü onu tatmin etmişti. Geçmişinin ana kahramanıyla aylar sonra karşılaşmak her şeyi birden değiştirmişti. Belki de bugününü değiştirerek geleceğine yeni bir kapı oluşturmuştu.

《》 I.O Unknown kişisinin ismini Shizuo olarak değiştirdi《》

Sanatçı  (Texting&Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin