Bir ay aradan sonra Italya'da konser veren ünlü sanatçı, bütün gece hayranları için şarkı söylemiş ve onlara unutulmaz anlar yaşatmış ve yıllar sonra bile hatırlayacakları bir günü hafızalarına yerleştirmeyi başarmıştı.
Bütün hayranların kaçırdığı küçük bir detay iki adamın arasında büyük bir olarak kalmaya devam etmişti.
Sanatçının sahne boyunca gözlerini diktiği sarışın adamla arasındaki sessiz aşkı kimse fark etmemişti.Izaya son şarkısını da bütün duygularını dökerek söyledikten sonra sahneden inmişti. Sessizce tek başına kulise yürümüş ve kendini odaya attığı gibi yorgun düşmüş zayıf bedenini koltuğa bırakmıştı.
Izaya Orihara hayalmiş gibi gelip geçen Shizuo'yla bir aylarını düşünmüştü. Hayal ettiğinden bile daha güzel geçen bir ayı tekrar yaşamak için her şeyini verebilirdi ama buna gerek kalmadan sarışın adam, kulisin kapısını açmış ve sevgilisine sarılmıştı.
"Seninle aldığım her nefeste, daha çok seni sevmem nasıl mümkün olabilir Izaya ?"
Sarışın adam koltuğa oturup Izaya'yı kucağına yerleştirmiş ve ona sıkıca sarılmıştı.
"Ellerin rahat durursa konuşabileceğim Shizu-chan."
"Sana dokunmaya doyamıyorum."
"Görende bir ay boyuca ayrı kaldık sanacak sapık canavar."
Izaya kıkırdamış ve yorgunluktan çökmüş gözlerini kısmıştı. Izaya, Shizuo'ya gülümserken sarışın adam dudaklarını davetkâr dudakların üstüne bastırmış ve ateşli bir öpücüğü başlatmıştı.
Izaya kulisin kapısının önünden gelen sesleri duyana kadar Shizuo'nun aşk ve arzu dolu öpücüğünü bozmamıştı.Kapının önündeki konuşma sesleri kulaklarına gelince iki adam birbirinden ayrılmıştı. Izaya Shizuo'nun dizine yatıp gözlerini kapatmışken, sarışın adamda sigara paketini çıkarmış ve parmaklarının arasına aldığı sigarayı yakmıştı.
Izaya sesleri dinlediğinde iki kişinin konuştuğunu farketmiş ve bu iki sesi kısa sürede çözmüştü.
Alex ve Logan kulis kapısının önünde tartışıyorlardı.I-"Yine tartışıyorlar."
S-"Bıktım ikisinden de her seferinde yarattığım romantik ortamın içine..."
I-"Sanırım bu odayı onlara bırakmalıyız ve artık kozlarını paylaşsınlar."
S-"Güzel, hem seni götürmek istediğim biryer vardı Izaya."
I-"Bilinmeyen bir yer, hoşuma gitti ama farkında mısın bu sürprizlerinin ardından genelde kendimizi yatakta buluyoruz ve ben sabahları pestil olmuş bir hâlde kalkıyorum."
S-"Sabaha kadar beni uyutmayan kimdi ?"
I-"Gece yaptıklarımıza girmeyelim Shizu-chan çıkamayız."
S-"O zaman seni kaçırıyorum."
Shizuo sigarasını söndürüp ayağa kalkmış ardından koltukta gözlerini dinlendiren Izaya'yı kucağına alıp odadan çıkmıştı.
Kapının önünde hâlâ tartışmakta olan Alex ve Logan birkaç saniye duraklamış ve Izaya ve Shizuo'ya bakmıştı.S-"Derdiniz ne bilmiyorum, neyi alıp veremiyorsunuz bilmem ama içeriye geçip sorununuzu çözün."
Shizuo'nun emir verici erkeksi sesi koridoru kaplarken Alex'in korkudan beti benzi atmış ve aceleyle odaya girmiş ardından Logan'ı da kolundan tutup içeriye çektikten sonra kapıyı kapatmıştı.
Izaya Shizuo'nun kollarından ayrılıp kulisin odasının anahtarını çıkarmış ve hemen kapıyı kilitlemişti.
Kapıya vuran yumrukları ve "Açın bizi !" çığlıklarını umursamamıştı siyah adam. Anahtarı görevliye bıraktıktan sonra Shizuo'yla el ele konser alanını terk etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
FanfictionHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.