Izaya yorgunlukla gözlerini açmıştı, bedeni parçalara bölünmüşcesine bir ağrıyla sızlayınca gerinmiş ve yatakta oturur pozisyona geçmişti.
Sağ tarafında hâlâ uyumakta olan Shizuo'sunu görünce birden içine yayılan sıcaklıkla gülümsemiş ve onun üstüne eğilmişti. Saçlarına titreyen ufak bir öpücük bıraktıktan sonra ses çıkarmamaya dikkat ederek odadan çıkmıştı. Acil bir şekilde ağrı kesiciye ihtiyacı vardı. Merdivenlerden aşağıya bedenini zar zor hareket ettirerek inerken kendi kendine söylenen Izaya, adım attıkça kalçasından yayılan acı hissiyle inlememek için kendini sıkıyordu."Dün ne gündü ama tüm gece Shizu-chan üstümde tepindi, tek parça kalmış olmam bile bir şans, onu öldüresim geliyor canım çok yanıyor ama yine yapsak onun önüne yatıp kendimi yemek gibi sunmam muhtemel."
Izaya merdivenlerden inmeyi başardığında küçük çaplı bir rahatlama yaşamış ve ayaklarını mutfağa sürüklemişti. Uzun bir arayışın ardından ilk yardım çantasını bulunca içinden ağrı kesiciyi çıkarmıştı. "Hepsini içsem ancak canavarın yarattığı eseri yok edebilirim" diye düşünse bile avucuna aldığı hapı hemen yutmuş ve salona geçmişti. Salondaki masanın üstünde dün olmadığına emin olduğu iki tane kağıt parçasını görünce gerilmiş ve hemen eline almıştı.
Ikebukuro'ya iki uçak bileti...
Izaya kafasını kurcalayan merakla telefonunu eline aldığında Alex'in attığı mesajı görmüştü.
Siyah adam, baştan aşağıya bedenini saran utançla kızarırken yukarıdaki yatak odasından Shizuo'nun nefes alış verişlerini duyuyordu. Ne kadarda her şeyden habersiz diye düşündü birden.
Uykusunda sayıklamaya başlayan sarışın adamın dudaklarının arasından Izaya'nın adı dökülüyordu. Izaya koltuğa oturup yaşadığı şok ve utanç ile çırpırken telefonuna gelmiş olan mesaja cevabını yazmaya karar vermişti.
*
-Alex çevrimiçi-
Alex- Dün akşam Logan'la benim eve geldik ve size biletleri bıraktık. Meşgulsünüz diye rahatsız etmeyelim dedik :) (08:34)
-Izaya çevrimiçi-
Izaya-O gülümseme iyiye işaret değil ne kadarını biliyorsun ?
(11:56)Alex- Doğru soru ne kadarını duydun olacaktı.
Izaya-Benimle uğraşmak hoşuna mı gidiyor ?
Alex-Sadece benden bile sakladığın sevgilinin kim olduğunu merak ettim 🤗
Izaya-Tanıştırırım birgün
Alex-Grup kuracağım hem haberleşme imkanımız olur. Siz balayı yapmak ve birbirinize doymak için Ikebukuro'ya gitmişken hem bizi unutmayın diye ^^
Izaya-Diğer bacağını da ben kırmalıydım.
Alex-Sen de konserde intihar etmeye çalışamasaydın.
Hem bir daha denersen...Izaya- Denemem
Alex-Bu yüzden sevgiline seni emanet ettiğimize göre kim olduğunu güvenilir mi olduğunu bilmem lazım.
Izaya-Benimle uğraşacağına Logan'ın başının etini yesene Alex
Alex-O duygusuz adam beni takmıyor. Onunla konuşmakla duvara konuşmak arasında fark yok.
Izaya-Abartma iyi bir adam.
Alex-Neyse konuyu bana çevirmeye çalışma kurnaz tilki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
FanfictionHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.