Unknown- Bugünkü sorumu sorayım diyorum. Aslında hiç konuşasım yok, tek istediğim seni dinlemek, şarkılarında kendimi bulmak ve onlarla sarhoş olmak.
Sen yaz ben okumayayım, sen söyle ben öleyim.I.O-Madem konuşasın yok o zaman ben anlatıyorum. Sorunu alayım Işıkların Prensi
Unknown- Aşka inanıyor musun ?
I.O- Madem benim düşüncelerimi merak ettin bu derin konu hakkındaki fikirlerimi seninle paylaşacağım.
Aşkın varoluşumuzdan beri bizimle yaşadığını düşünüyorum. Aşk kim olduğuna ne olduğuna bakmaz insanların anlattığınız aksine basit bir çocuk oyuncağı değildir. Eğer insanlar aşkı çocuk oyuncağı olarak görüyorlarsa onlar daha önce aşkı tatmamış kişilerdir.
Bana aşkı soran senin de yaşadığını düşünmüyorum ki yaşamamış olsaydın bunun anlamını bilebilirdin.Unknown- Ya sana aşık olduysam, ne yapardın ?
I.O- Kibarca seni reddederdim.
Bu nedenle bana aşık olma daha doğrusu aşık olduğunu düşünme çünkü insanlar hayatta sadece bir kez aşık olur.Unknown- İnsanlar birçok kez aşık olabilir.
I.O-Ben düşünceme göre insanlar bir kez aşık olur ondan sonra gelenler ihtiyaçtan daha ilerisi olamaz.
Unknown- Ne ihtiyacından bahsediyorsun ?
I.O- Yanlış anlama hemen ! Bu daha çok unutma ihtiyacı, kendini mutlu etme ihtiyacı, yalnız olmayı istememe ihtiyacı denebilir.
Unknown- Yani aşka inanıyorsun ve bir kez olan bir mucize olduğunu düşünüyorsun.
I.O-Öyle denebilir.
Unknown-Peki aşık olduğuna inanıyor musun ?
I.O-Hayır daha önce hiç aşık olamadım o kişiyi henüz bulamadım.
Unknown-Kim bilir belki fark etmemişsindir o kişiyi.
I.O-Kendin olduğunu düşünüyorsun hala ve bu çok saçma.
Unknown- Aşk nedir diye konuşturma bana bu saatte
I.O- Saatte ne varmış henüz gece yarısı ve benim gecem yeni başlıyor.
Unknown-Kimle ve nerdesin ?
I.O- Bugün Isviçredeyim. Yarın başka bir şehir de olacağım belki başka bir insanla.
Unknown-Sevgilin olmadığını söylemiştin. Bunu deme bana kalbimi acıtıyorsun.
I.O-Sana bağlı olmadığını belirtmek isterim. Biz seninle sadece internetten konuşuyoruz bunun farkında mısın ?
Unknown- Senin iyiliğin için yazıyorum bunu o görüştüğün kişinin kalbini paramparça etmeyeceği ne malum. Bana istediğin kadar aşka inanma diyorsun ama ben sadece bir hayran olsaydım sana şuan bunları yazıyor olmazdım. Kendime ne zorum var da senin hakkında bilgi toplamak için biyerlerimi yırtmaya çalışayım.
Gece gündüz mesajlarımızı okuyayım işte pişmiş kelle gibi sırıtıp işime odaklanamaz olayım.I.O- Beni gerçekten bu kadar seviyor olman mümkün değil
Unknown-Mümkün ama buna sonra karar veririz.
I.O- Hangi şehirde yaşıyorsun?
Unknown- Yoksa beni görmek mi istedin, gel gör bak beğenirsin fiziksel olarak kendimle övünebilirim
I.O-Fiziksel gücünün dayandığı bir beynin olmazsa bunun benim için önemi olmaz prens.
Unknown- Ne yapmam gerek ?
I.O-Beni fiziksel birisi olarak düşünme sadece varolan sıradan bir ruhum, kalbimdekiler yüzünden yazdıklarımla tanınan, acısını sözlerinde hissetiren, kalbinde mahzur kalanım.
Unknown-Seni bulacağım Karanlıklar Lordu ve seni çok mutlu edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
FanfictionHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.