Unknown- Restoranındayım ama burası beklediğimden çok farklı bütün insanlar maskeli, üstelik müziği son sesine kadar açmışlar.
Ben bu tip yerleri pek sevmem. Sessizlikten yanayım sen olmasan buraya beni kimse getiremezdi.
Bir yandan seni bekliyorum hem de merak ediyorum. Kalbim hiç bu kadar hızlı atmamıştı. Kendimi bildim bileli duygusuz birisiydim. (19:39)Unknown- Nasıl bu kadar heyecan yaptığımı düşünüyorum sen ne zaman geleceksin ? (19:58)
Unknown- Hala cevap gelmiyor ?
Sıkıldım buradan !Unknown- Bu Restorant tam da bir maskeli balo konseptine sahipmiş. Ben seni bulmayayım diye mi bütün bunlar ?
Unknown-Senin de bu tip insanların içinden birisi olduğunu düşünmeye başladım. Gerçekten öyle misin ? Neyse ben seni her halinle beğeniyorum.
I.O- Restoranta girdim şimdi parti alanında sessiz bir köşeye oturacağım. Oyun başlasın. Evet bunu maskeli balo gibi düşünebilirsin. Sende maskeni al bakalım birbirimizi bulabilecek miyiz ? Çok eğlenceli olacak ☺
Unknown- Sonunda mesaj attın burada beni yiyeceklerdi.
Senin için geliyorum.
Köşedeki masalardan birine geçtim oturdum. Dediğin gibi maskelerden birisini aldım.I.O- Müzik çok güzel değil mi ?
Unknown-Dalga geçtiğini düşüneceğim şimdi gerçekten burda mısın, şahsen fazlasıyla bu ortamdan gerildim. Senin hatrın olmasa şimdiye çekip gitmiştim. Bara mı geldim anlamadım ?
I.O- Mızmızlanmayı kes koca bebek. Hadi beni bulmayı denesene
Unknown-Yerini belirtirsen her şey daha kolay olurdu harika insan. Hem beni bu kadar uğraştırmamış olurdun.
I.O- Sana küçük bir ipucu baştan aşağıya siyahla kaplıyım. Yani kıyafetlerime dikkat et :)
Unknown-Güzel ipucu. Koca mekanda bulmam için işe yarar.
《》
Izaya telefonunun çalmasıyla ekranda ismi çıkan kuzeni Misa'nın resmiyle göz göze gelmişti. "Tam da zamanıydı.", diye içinden geçirerek telefonu açmıştı.
"Alo Misa-chan, şaşırdım doğrusu ne zamandır görüşmüyorduk. Bana güzel haberler vermek için mi aradın ?"
"Güzel haberler demeyelim de buna tesadüfi karşılaşmalar diyelim derim."
Misa'nın kahkahaları telefondan yankılanırken, Izaya bu kahkahaların önünde beliren kızdan geldiğini fark edebilmişti. Kahverengi saçlı, masmavi gözlere sahip, siyah şık elbisenin içindeki zarif güzelliğini belli eden kız Izaya'ya yaklaşıp ona sıkıca sarılmıştı. Izaya onun maskesini çıkarmasa bile "benim manyak kuzenim" diye düşünmüştü.
Misa Izaya'yı sıkmayı bırakıp gülümsemişti "Birkaç haftadır görüşmüyorduk, seni buralara atan nedir, ne zaman davet etsem reddederdin gelmeyi ?"Izaya somurtup "İşim olmasa gelmezdim. Biliyorsun artık değiştim, yeni hayatıma başladım, hem burda seni görmeyi beklemiyordum. Kimle geldin Misa-chan ?" Izaya'nın soru soran tavrına gülümseyerek karşılık veren genç kız eteğini savurarak yanından geçen garsonun tepsisindeki kadehlerden birisini almıştı. Konuşmadan önce büyülü gözlerini içkisine dikmiş ardından büyük bir yudum almıştı.
"En yakın arkadaşım Russel ve erkek arkadaşım Daniel'yle birlikte geldim. Istersen bize katılabilirsin "Depresif Sanatçı Bay Orihara" diyerek gülmeye başlayan Misa, içkinin etkisiyle sallanarak tutunabileceği duvar
kenarlarını aramaya başlamıştı.
Izaya iç çekip Misa'nın acınacak haline bakarken gelmeyeceğini belirterek sarhoş olan Misa'yı yalnız bırakmıştı.Lavabonun önüne geldiğinde kapının önüne geçen genç kızı farkedip yerine sabitlenmişti, siyah adam.
Kızın baygın bakan yeşil gözlerini, sarı saçlarının en açık tonu tamamlıyordu. Yeşil elbisesi gözlerine uyum sağlamış, bakışlarınıysa en cürretkar hayduta çevirmişti.
Izaya kızın gözlerinde kaybolurken ona kapılıp eski pişman olduğu yaşamının içine düşeceğini hissetmiş, içini kaplayan ani korku dalgasıyla geri çekilip kendini toplamıştı.
Genç kız konuşmaya başladığında onunla göz teması kurmaktan kaçınmaya başlamıştı."Ben Russel, Sizin büyük bir hayranınızım doğrusu arkadaşım Misa -yani kuzeniniz- sizi anlatmıştı. Bende sizle uzun zamandır tanışmak istiyordum. Bu bilinmezliklere saklanan sanatçı kim ? diye soruyordum kendime"
Izaya Russel'le ilgilenmeyip "Unknown" kişisini bulmaya çalışıyordu. Adamalarından birinin kızın arkasına geçerek "kaçırayım mı ?" sorusunu mırıldanması ile kafasını "hayır seni salak" dercesine telaşla sallamış ve Russel'in meraklı bakışlarına dönmüştü.
"Seninle tanıştığıma sevindim Russel." diyerek gülümsemiş ardından telefonundan gelmiş olan bildirdim sesiyse genç adamın kurtuluş bileti olmuştu.
"Bir arkadaşıma sözüm var. O yüzden gitmem gerek" derken genç dudağını büzüp "Birdahaki sefere siyah maskesinin altındaki yüzünüzü kanlıcanlı
görmek istiyorum." diye karşılık vermişti.Genç adam lavaboya girmiş bir süre derin derin nefesler alıp kafasını toplamaya çalışmıştı.
Eski hali aynadaki görüntüsünde yaşıyor gibiydi.
Pis barlardan birisinin aynı şekilde pis lavabosunda puslu aynada kendisine baktığı zamanlardaki halindeydi.
Unutmaya çalışan ama aradığını yanlış bedenlerde arayan yarım yamalak ortada kalakalmış bir zavallı. Zamanında kendini içkiye teslim etmiş olan, barlardan kuzeninin zorlukla topladığı bu zavallı şimdi zengin, güçlü, ünlü ve sevilen bir sanatçıydı. Karmaşık ve karanlık oydu. Yüzünü yıkayıp lavabodan çıktığında aklı aynadaki yansımasında kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
FanfictionHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.