Unknown-Size sinirli birisi olduğumu söylemiştim. Bugün de ortalığı yıkıp döktüm. Aklıma sizin güzel sözleriniz geldi, sözlerinizdeki o naif tını, beni benden alıp götürdü. İçinde bulunduğum zamandan silindim.
Sonra sizi özlediğimi fark ettim ve mesaj attım. Biliyorum çok yoğunsunuz ama belki benim cahil çırpınışlarımı duyarsınız.
(21:38)I.O-Evet bugün de diğer günler gibi çok yoğun oldu buna rağmen bütün işleri bitirdim yeni single parçamın ses kaydını hazırladım.
(22:19)Unknown- Mutluluktan ölmeme izin vermeyin, bu yüzden bana böyle haberleri birden vermeyin malum sinirliyim bilinmeyen bi nedenden dolayı kalp krizi geçirebilirim.
I.O- Sakın öleyim deme tamam ölümü sembolize eden şarkılar yazıyor ve seslendiriyor olabilirim ama amacım insanları intihara sürüklemek değil.
Unknown- Sizi bu yüzden sevmiyorlar değil mi ?
I.O-Beni sevmeme sebepleri kendilerince insanları intihara sürüklemem olarak görülüyor bir bakıma sesin dediğin gibi.
Bunun doğru olup olmadığını ben söyleyemem çünkü sadece bir tercümanım, kalbimin sözcüsü, karanlığı evi yapan bir adamım.
Kimisi için düşman kimisi için hayran olunacak sanatçıyım.Unknown- Peki kendin için kimsin ?
I.O- Nefes alan beden ölü bir ruhum.
Unknown- Ben senin ruhunun ölmesine müsaade etmem.
I.O-Çoktan ölmüş olan birşey için bu kadar çabalaman boşuna.
Elinde bir hiç kalacak.Unknown- Ben de bi hiçtim hatta kimseydim, canavardım, yalnızdım ama şimdi çok farklıyım.
I.O-Sinir hastası olduğunu düşünüyorum.
Unknown- Hayır, sinir hastası değilim.
I.O- Bu polemiğe girmeyi reddediyorum.
Unknown- Sizi tanımak için sorular sorsam ??
I.O-Adımı soyadımı ve resmimi paylaşmam, onun dışında soruların varsa cevaplayabilirim.
Unknown- Seve seve sorarım.
I.O-Soruların gelsin bakalım.
Unknown- Fazla soru sorup da seni sıkmak istemiyorum ama sormasam hep aklımda kalacak.
O yüzden bunu sana soracağım.I.O- Hadi bu kadar önemli olan soru ne olabilir, sor bakalım ?
Unknown- Sevgilin var mı ?
I.O-Önemli sorun bu muydu yani, sence benim sevgili yapmaya vaktim mi var ? Bak şimdi de ben kızdım. Tanımadın mı beni hiç ?
Unknown- Tanımaz olur muyum seni ama yine de emin olmak istedim.
I.O-Emin olman hiçbir şeyi değiştirmez.
Unknown- Seninle daha rahat konuşmanı sağlar. "Sen" diye hitap edebilirim. Yok kıskanacak bir sevgilin çıkar, ünlüsün falan ya sonra ben deliririm seni de bulurum.
I.O- Sen beni bulamazsın
Unknown- Düşüncelerini ve kalbini takip ederek seni bulacağım.
I.O- O zaman hadi bul beni birlikte küçük bir oyun oynayalım ne dersin ?
Unknown- Seninle oynayacaksam hemen başlayalım
I.O- Kuralları koyuyorum hazır ol kim kimi daha önce bulacak bunu test edeceğiz adımızı söylemiyoruz ve belirli bir gün sonra ortak biryerde buluşacağız bakalım ilk hangimiz diğerini bulacak.
Unknown- Arama bulma oyunu oynuyoruz demek. Bana uyar harika sanatçımı bulacağım.
I.O- Zamana sonra karar verelim. Sana Işıkların Prensi diyeceğim, bana umudumu hatırlatıyorsun.
Unknown- Hallederiz, istediğin gibi bana seslen. (02:56)
I.O- Ben yatıyorum iyi geceler "Işıkların Prensi" (03:02)
Unknown- Iyi geceler "Karanlık Lordu" (03:03)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
FanfictionHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.