🗨23

192 19 4
                                    

-Alex çevrimiçi-

-Izaya çevrimiçi-

Alex-Izaya günün bu saatinde neden uyanıksın (05:55)

Izaya-Sen neden uyanıksın ?

Alex-Hiç uyumadım ki

Izaya-Bana anlatmadığın bir şeyler dönüyor değil mi ?

Alex-Bu kadar zeki olma Izaya-chan.

Izaya-Zekilikle bir alakası yok mantıklı bakacak olursak bu gayet ortada

Alex-Sabah sabah benimle uğraşmak ne işine yarıyor Izaya.

Izaya-Eğlenceli en azından, Shizu-chan hiç eğlenceli değil sürekli uyuyup kalıyor.

Alex-Neden acaba ??

Izaya-Asıl benim uyuyaklamam lazım 😑

Alex-Git uyu başımın etini yeme

Izaya-Sus

-Logan çevrimiçi-

Logan-Buranın bir grup olduğunu unuttuğunuzu düşünüyorum

Alex-Unuttum

Izaya-Sıkıldım

Logan-Sabah sabah neden burada dert yanmak zorundasınız. Hâlâ anlamadım.

Alex-Sen neyi anlıyorsun ki ?

Logan- ?

Izaya-Tamam sakin, saat sabahın 6'sı olmuş ve Shizu-chan öğlene kadar miskin miskin uyur. Onu uyandırmam için bir yol söyleyin ? Her türlü şeytani fikri duymaya hazırım.

Alex-Öpmeye ne dersin ^^

Logan-Dün gece seni bardan topladığımda herkesi öptüğün gibi mi Alex ?

Alex-Dün geçmişte kaldı
Hem bana karışmaya ufacık bir halkın bile YOK.

Logan-Ben ikinizin de menajeriyim ve saçma hatalar yapmanıza engel olmak benim görevim.

Alex-Bravo, görevini tam anlamıyla yapıyorsun.
Her şeyi eline yüzüne bulaştırıyorsun.

Izaya-Sessiz olun.

Logan-Bu yazdıklarını sarhoş olmana yorumlayıp konuyu kapatacağım.

Alex-Senin için ne zaman konuşulacak bir konu oldu ki zaten. Sen hep kapalıydın.

Izaya-Susun

Logan-Bu konuşmayı burda sonlandırıyorum. İyi günler.

-Logan çevrimdışı-

Izaya-Çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim 😑

Alex- Asıl ben senle konuşmuyorum Logan.

Izaya-Shizu-chan artık uyanmazsa sinir krizinden ölebilirim.

Alex-Bak hep böyle yapıyor Izaya benim ne suçum var ?

Izaya-Sarhoş olacak kadar senin kafanı kurcalayan bir problem varsa bunu halletmelisin ki kendi suçun olup olmadığını anla.

Alex-Nasıl oldu bilmiyorum ama dün çaldığım mekandan beni apar topar çıkaran Logan'dı. Nasıl geldi bilmiyorum, bu adam normal değil insan olamaz ya

Izaya-Ikiniz de arkadaşımsınız.

Alex-Bu kadar ilgili davranıp yüzüne tek kelime söylememesi normal mi sence ?

Izaya-Bu konuyu kafan yerine gelince konuşalım, pişman olacağın şeyler söylememen için.

Alex-Peki ozaman

Izaya-Bende yanımda horul horul uyuyan Shizu-chan'ı uyandırma çalışmalarıma devam edeyim.
Öptüm sonra bidaha öptüm hâlâ hareket yok.

Alex-Uyanana kadar öpmeye devam et hatta bi üstüne çık tepin sen :))

Izaya-Pisliksin

-Alex çevrimdışı-

-Izaya çevrimdışı-

*

Izaya yatakta dönüp durmuş ama sonunda sevdiği adamın üstüne çıkmış ve dudaklarını dudaklarına uzun bir süre bastırmıştı. Aceleci tavrı onu gaza getirmiş ve kendini Shizuo'nun kucağında otururken bulmuştu. Nefesi kesilene kadar onu öpmeye devam etmişti.-Alex'in önerisini gerçekleştirdi- Sonunda Shizuo gözlerini açıp Izaya'ya gülümsemişti.

"Günaydın Izaya'm"

"Günaydın Shizu-chan"

Shizuo yataktan kalkıp yüzünü yıkamaya gittiği zaman Izaya da mutfağa gitmiş ve bir şeyler hazırlamaya başlamıştı. Shizuo'yla birlikte kahvaltı ettikten sonra, sarışın adamla siyah adam el ele sokağa çıkmış ve görenleri şaşırtacak bir sakinlik ve yakınlıkla insanların yanından geçip gitmişlerdi.

Sanki daha dün yaşanmış gibi yakın gelen aylar öncesi zamanlarda Izaya ve Shizuo el ele yürüdükleri bu sokakta Izaya Shizuo'ya keskin çakılarından birisini saplamış, Shizuo'ysa Izaya'yı durdurmasını umut ederek kaldırdığı arabayı Izaya'ya atmıştı.
Yıllar geçip giderdi, zaman eriyip biterdi, yarınlar bugün olurken, bu günler geçmişle buluşurdu.
Izaya bu sokaktan  geçtikleri için minnetle dolmuştu.

Bu sokaklar ister istemez siyah adama, bugün de yaşadığını ve yarının olmayabileceğini hatırlatmıştı.

İki adam eskiden her gün karşılaştıkları Simon'un sushi dükkanına ilk defa birlikte gelmişlerdi. Bu ne bir tesadüf ne bir oyundu. Aralarında kararlaştırdıkları sessiz bir randevuydu sadece.
Shizuo ve Izaya birlikte oturduğunda kavganın çıkmasını bekleyen bütün gözler onlara dönmüştü. Derin bir sessizlik olduğunda beklentilerinin boşa çıktığına karar kılıp işlerine dönmüşlerdi.

Simon onların yanına gelip şaşkınlıkla tepki verse bile oldukça çabuk toparlayarak

"Barışıp arkadaş olmanıza çok sevindim Izaya ve Shizuo."
Demişti.

Shizuo Izaya'nın elini avucuna alıp dudaklarına götürmüş ve bu hareketiyle Simon'a ne olduğunu açıklamıştı. Bu durum Simon'un sessizliğini katlanmıştı. Ikisine bakıp gülümsemiş ve işine geri dönüşmüştü. Shizuo Tom,  arayınca açmış ve yarınki işlerini almıştı. Kısa kesip kapattığında aklında sadece Izaya'yla  geçireceği ateşli bir gece vardı.

"Yarın işlerim olacak Izaya"

"Uslu uslu seni beklerim Shizu-chan"

"Eminim öyle yapabilirsin Izaya-kun"

Ikisi gülerek masadan kalktığı zaman Simon onları yolcu etmiş ve ikili yürümeye devam etmişti.
Eve geri dönerlerken önlerine çıkan kişiyi gördüklerinde Izaya hemen ona sarılmıştı.

"Shinra"

Shinra  yılladır görüşmediği arkadaşına bir süre sıkıca sarılmış ardından ilerideki bir tarihte görüşmek üzere anlaşmışlardı.

Gün batımına kadar bütün Ikebukuro'yu gezmeye çalışmışlardı ama en sonunda pes etmiş ve rıhtıma gidip birlikte gün batımını izlemişlerdi.

"Ilk gün batımımızı izliyoruz Shizu-chan."

Izaya'nın yüzüne bütün duygularıyla en içten şekilde bakan sarışın adam için gün batımı Izaya'nın güzel yüzünün karanlıktan net görünmeyecek olmasıydı. Gün batımına güneş giderdi. İnsanlar giderdi , herkes giderdi.

Sanatçı  (Texting&Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin