Sevgilim, kendimden çok sevebilmeyi başardığım tek insan, bu mektubu sadece senin okuman için yazıyorum ve sen şimdi bu mektubu okuyorsan, sakladığım kimliğim ortaya çıkmıştır. Bütün sırlarım çözülüp ortaya serilmiştir.
Bu durum seni benden soğuttu belki bunu bilemem ama beni anlamanı bekleyemem bunca zaman tanımadığın için bunu senden beklemem. Senin ruhanî varlığını da bedenine de sahip olmak için çok yanlış birisiyim çünkü. Senin gözünde sevgiyi bilmeyen hasta bir adamım ama yazdığım her kelimemde atan sen bunu hiçbir zaman bilmeyecektin.
Benden kaçıp gitmeye istekli bir sen varken her zaman kaçan bendim.
İlk önce Ikebukuro sokaklarında, sonra dünyanın bir ucuna ardından benimle gelemeyeceğin bir yere kaçmaya çalıştım.Şimdi sen bunu okuyorsan,
Ben kaçmayı başarabilmişim demektir.
Kaçıp gittim ama sen bu satırları okuyarak yaşamak zorunda kalacaksın.Benim sesimdeki tını, kalbimdeki bitmek bilemeyen boşluk, yanıp duran bir ateş olmuştun. Sen benim ilham kaynağım, hayranlarımın atan kalbi olmuştun.
Şimdi ben sana hoşçakal demek zorundayım. Hiç sevmedigim kelimeyi "Elveda" senin için kullanmak zorundayım.Aşka inanmayan bir adama, güneş olduğun için, sevilebileğini hissettirdiğin için teşekkür ederim.
Benim için bu oyuna katıldın. Sanatçının imkansız aşkı oldun
Onu bir çocuk gibi sevindirdin.
Hayatını daha çekilir kıldın.
Gökyüzündeki kara bulutları yok edip ona gökkuşağını getirdin.Şarkılarındaki ezgili sesteki acı oldun. Unutmak istenmeyen sözleri oldun. Yaşamak için çırpınan umudun kanatları oldun.
Ben gitmek zorundaydım
Shizu-chan. Sen beni tanımadan gitmem gerek. Ait olduğum yere gitmenin vakti geldi çünkü çok bile yaşattın beni, yaşam kaynağım...
Kendini öldürmek üzere olan adamın bir aylık daha nefes kaynağı oldun.Bunu okurken sorguluyorsun hissedebiliyorum,
"Izaya Orihara, bu satırları nasıl yazabilir ?" diyorsun kendi kendine değil mi ?
Hayat bize büyük süprizler getirir sevgilim... Sen bana gelen en güzel sürprizdin. Benim sürprizim güzel olmadı değil mi ?
Sana gelen hediye, içinde acıları barındıran beyaz bir zarf oldu.
Mutlu cümlelerle seni sarmayı istiyordum ama ben artık bir ölüyüm.
Ölmek ne zormuş oysaki, kesin kadar verdim dediğin anda unutmak istediğin anılarını yüzleşesin diye karşına getiriyor.
Ben de seninle yüzleşip gitmek istedim. Senin kafandaki soru işaretlerini silip bırakıp gidiyorum seni.
Müzikle yıllar önce tanışmıştım, hayatımdan vazgeçtiğim anda beni dünyaya bağladı. Bu şekilde yeni bir umut buldum yaşmak için, senin için, kendim için, bizim için ve en çokta aşk için...
O zamanlar ilgini çekmek için seninle uğraşıyordum ama çok fazla hasar alan bedenim bu acıya dayanamamıştı. Sana olan sevgim bana sadece acı getirmişti.
İşte o karmakarışık ve yapayalnız kaldığım gecelerde benim gücüm şarkılarım olmuştu.
Durmadan yazdım, hiç uyumadım, hislerimi bıraktım, ruhumu sana yolladım ve bir albüm çıkardım.
Ardından hayranlar geldi, şan, şöhret, istemediğim kadar para kazandım ama hepimiz biliriz ki aşkı ve sevgiyi parayla satın alamazsın.
Yine de devam ettim. Denedim yerine koymayı sonucu felaket oldu, ama seni bırakamadım.
Ardından bir gün bir hayranımdan mesaj aldım. Sıradan gelen bir mesaj, kim olduğunu öğrendiğim anda aşkımı gün yüzüne çıkarmıştı.
Sonunda o mesajı atan hayranımın yıllarca beklediğim kişi olduğunu anlamıştım. Seninle buluştum. Doymak istemiştim sana, yanında uyumak istemiştim.
Sana sarılmak nasıl olur diye hep merak etmiştim. Dudaklarını öpebilmek için bütün servetimi kenara atacak kadar seni seviyordum.Senin bunu anlamadığın gibi bende içimdeki fırtınaları gizledim.
Seni kaybetmemek için konuşmamayı seçtim, saklanmayı seçtim her zamandaki gibiyim işte.
Maskelerine bürünen bir aktör...Bu intihar planımı da öğrendin artık. Beni tanıyorsun, hayran olduğun adamın kim olduğunu biliyorsun...
Özür dilerim Shizuo,
Çok sevsem de kalamayacak kadar kötü birisiyim, o yüzden gitmeliyim merak etme Shizu-chan çünkü ölmekten korkmuyorum. Sadece seni bir daha görmeyecek olmaktan korkuyorum.
Ve seni tüm kalbimle sevdiğimi söyleyebilirim artık...
Seni çok seviyorum.
(Izaya Orihara -I.O.)
Shizuo hastane koridorunda sanatçısından -Izaya- aldığı intihar mektubunu okumayı bitirmişti.
Ne ara yere oturup ağlamaya başladığını hatırlamıyordu.
Düşünebildiği tek şey içindeki ağır yük ve Izaya'ydı. Nefes alamıyordu.Doktorla konuşmak için ayağa kalkıp gözlerindeki yaşları sildiği zaman ellerinin arasındaki mektubu katlayıp titreyen ellerinin zorluğuyla cebine yerleştirmişti.
Yanına gelen doktoru fark ettiğinde istemsizce gerilmişti.
Ölümün sessizce yanında dans ettiğini hissetmişti.
Gerçekleri duymaktan kaçmak isterken doktorun dudaklarından dökülecek sözleri duymak için nefesini tutmuştu."Hastayı yoğun bakımdan çıkardık. Ameliyatı başarılı geçti. İyileşecek."
Sarışın adam için bu sözler hayatında aldığı en güzel haberdi ve en son hatırladığı şey gözlerinin kararması olmuştu.
Gevşeyen bedeni yere düşmüş ve bilinci kapanmıştı.
Oysaki hayranı olduğu piresi yeniden hayata döndüğü için mutlu bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanatçı (Texting&Shizaya)
ФанфикHomofobikler uzak dursun. Shizaya çiftini içerir. Yarı Texting yarı hikaye.