🗨1

777 41 13
                                    

Unknown-Size hayran olduğumu belirtmek isterim. Şarkılarınıza yazdığınız sözlere... Onlarda kendimi buldum. Bana cevap verir misiniz bilmiyorum ama sizi tanımak istiyorum. (22:11)

I.O.- Numaramı nasıl buldunuz, hayır yani sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum. (23:30)

Unknown- Çevrem geniştir, tanıdığım birinden rica ettim, numaranızı buldu. Hem benim mesajıma cevap vereceğinizi düşünmemiştim. Sonuçta dünyaca ünlü söz yazarısınız ki benim için en iyi sanatçısınız. Sanatınızı hakederek yapıyorsunuz.

I.O.- Şarkılarım için yazdığım sözlerin tamamı, içime aynadan bakınca gördüklerim olmuştur.
Belli bir derinliğe inerek her daim içimizde var olan yalnızlılığı anlatmaya çalışıyorum.

Unknown- O bestelediğiniz bütün dizelerde anlattığınız, nadir olarak verdiğiniz konserlerinizde söylediğiniz, her sözcük kadar yalnız mısınız ? Dudaklarınızdan o sözlerin hayat buluşunu yani bir bakıma dirilişini duymayı isterdim. Sizinle bir kez de olsa tanışmak, konuşmak isterdim. "Karanlık Lordu"

I.O.- Bana diğer insanlar gibi seslenmiyorsun. "Karanlık Lordu" bu ismi beğendim. Genelikle medyada "Yalnız Sanatçı" diye olmuşmuş bir profilim var.
Nasıl oluştu kim dedi bilmiyorum.

Unknown- Hala rüyada ya da kamera şakasındaymışım gibi hissediyorum.

I.O.- Neden böyle hissediyorsun ?

Unknown- Benim attığım, senin için sıradan olacak mesajlarıma cevap verdin. Bu benim için mümkün olmayan bi durum.

I.O.- Bende senin gibi sıradan bir insanım. Sadece sıradan bir insan... Birkaç yıl öncesine kadar narsist, mazoşist, sadist diye kalıplara sokulmuş kendi kendini yiyip bitiren birisiydim.

Unknown-Sizin gibi harika bir kalbe sahip birisine bunu diyenler utanmalı. Eğer ben sizin yanınızda olsaydım böyle konuşan o insanları öldüresiye döverdim. Sizin canınızı yakan o sözlerinizde anlattığınız ve çok sevdiğiniz sizi yalnız bırakan şerefsizi bulsaydım benim elimden çekeceği vardı.

I.O.- Eğer beni tanısaydın benden hoşlanmazdın. Kişiliğim, tavırlarım, kibrim, kahkahalarım seni rahatsız ederdi.

Unknown- Asla, sizin kibrinize kişiliğinize kısacası herşeyinize köle olabilirim.

I.O.- Büyük bir yanılgıya düştün, olurdun. Varsayalım ki bir cafe de seninle buluşmuşuz karşılıklı oturmuşsunuz. Ilk olarak benim fiziğime bakacaksın. Saç rengim, göz rengim, kıyafetlerim ve bunlar gibi fiziksel şeyler anında kafanda bir profil canlandıracak.
Sevimli, Sıkıcı, Çirkin, Güzel... vb.
Nasıl olduğumu kendince düşünerek sekillendireceksin.

Unknown- İsterseniz dünyanın en çirkin insanı olun ben yinede sizin hayranınız kalırım.

I.O- Bu kısa süren göz sürmelerinin ardından ikinci olarak dikkat edilen şey hâl ve hareketlerim olurdu. Eminim ki güldüğüm zaman ya da düşüncelerimi aktardığım zaman bana karşı önyargı kalkanlarını oluştururdun.

Unknown-Size karşı savaş açanı yok ederim, kalkanlarını çıkaranı def ederim. Biliyor musunuz benim gibi biri dışarıdan bakıldığında duygusuz bir makineye benzetiliyor. Oysa ben sevmek ne demek bunu sizden öğrendim. Siz bu anlattığınız kadar bir insan olmuş olsaydınız, ben size bu denli hayran olmazdım. (03:45)

I.O- Haklısın, hiç görüşmemiş olsak bile beni gerçekten tanıyorsun. (03:56)

Sanatçı  (Texting&Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin