🗨20 (S)

370 20 9
                                    

Uyarı= Bu bölüm Smut içeriyor!

Izaya kendini yatağa bırakıp, bedenini saran güçlü kollara kendini teslim ettiği zaman, iki adamda uzun zamandır hayal ettikleri bu kavuşacakları an için heyecanla titremişlerdi. Aşk ve arzular artık dayanılmayacak noktaya gelmişti. Sonunda bütün ayrılıkları bitecekti.

S-"İşte şimdi elimdesin pire."

I-"Burada sana çakı fırlatmam ve arkama bakmadan kaçmam gerekirdi."

S-"Birazdan çıplak kalacak savunmasız bir adam için fazla cesur sözler sarf ediyorsun sevgilim."

Izaya gülümseyip ayrı kalamadığı dudakları öpmeye başlarken Shizuo, Izaya'nın gömleğinin düğmelerini yırtarcasına açmış ve siyah adamı yarı çıplak bırakmıştı. Izaya soğukla birlikte titrerken, tenine değen sıcaklık içini ısıtmıştı. Sarışının sıcak teni Izaya'yı heyecanlandırmıştı. 

Siyah pantolunu bacaklarından aşağıya kayarken üstündeki ağırlık birden bedenini ezmişti.
Izaya elini Shizuo'nun barmen gömleğine atmış ve bedenini yukarıya çekmişti. Sarışın sevgilisini soyarken ellerinin titremesini kontrol etmeye çalışmıştı.
Izaya Shizuo'nun üstündekileri çıkarırken oldukça sakin davranmış ama kızarmaya başlayan yüzünü saklayamamıştı.
Shizuo onu öpüp ve yatağa ittiği zaman pantolonunu çözmüştü.

Shizuo, Izaya'nın siyah boxerını çıkarıp kenara attığında zafer kazandığını belli etmek istercesine gülümsemiş ve kendi boxerını da çıkarmıştı.

S-"Hayallerim gerçek oluyor."

I-"Sapık Shizu-chan. Benimle ilgili o küçük beyninde neler dönüyor."

S-"Şimdi sana göstereceğim yaramaz pirem."

Izaya kollarını Shizuo'ya dolamış kulağına doğru nefesini verirken, Sarışın adam, sevgilisinin tenini baştan aşağı öpmeye başlamıştı.
Dudaklarından başlayarak, boynuna inmiş, göğüslerini öperek karnına inmişti. Nazik öpücükleri yer yer vahşi ısırıklara dönüşerek, siyah adamı inletmeyi başarmıştı. Sarışın adam, sevgilisini zevkten çıldırtmak istiyordu.

Izaya üstündeki bedenin vücudunda-özellikle kalbinde ve erkekliğinde- bıraktığı etkinin tadını çıkarırken
Shizuo ön sevişmeyi uzun tutmuş ve sevgilisini huzurlu hissettirmek adına oldukça nazik davranmıştı.

Bir süre sonra dudaklardaki öpücüklerin yerini  sarışın adamın parmakları almıştı. Izaya Shizuo'nun parmaklarını emip olacaklara kendini hazırlarken, sarışın adam parmaklarından birisini Izaya'nın deliğine konumlandırmış ve beklemeden içine itmişti.
Izaya içine saplanan acıyla birden inlerken kollarını üstündeki sarışın adamın boynuna sarmış ve inlemeleriyle onu daha fazla azdırmaya başlamıştı.
Shizuo ikinci parmağını Izaya'nın deliğine itmiş ve makas hareketi yapmaya başlamıştı.

Izaya ise aldığı bu acıya karşılık sevgilisinin kucağına çıkmış ve boynunu onun göğsüne yaslamıştı.

S-"Rahat mısın Izaya."

I-"Evet Shizu-chan, kalp atışlarını dinlemek beni rahatlatıyor. Artık hazırım sevgilim."

Izaya Shizuo'nun sarı saçlarını okşamaya başlamış ve bacaklarını onun beline dolamıştı. Shizuo dudaklarını Izaya'nın boynuna gömüp erkekliğini sevgilisinin deliğine konumlandırdığı zaman vakit kaybetmemiş ve kendini Izaya'nın içine ittirmişti. Daha fazla dayanacak gücü kalmayan sarışın adam dayanma noktasına gelmişti.

Izaya çığlık atıp tırnaklarını  koparırcasına Shizuo'ya batırmıştı. Sarışın adam da inlemesini bırakıp kendini hızla birleştiği bedene itmeye başladığında siyah adam yatağa gömülmüş ve üstünde hızla hareket eden Shizuo'ya karışlık kendini daha çok sıkmıştı.

S-"Durmamı ister misin ?"

Shizuo nefes nefese kalmış bir şekilde, kendini sıkan Izaya'yı öpmüş ve onu rahatlatmaya çalışmıştı. Izaya yavaşlayan Shizuo'nun terlemekten sırılsıklam olmuş saçlarını geriye atmış ve ona "lütfen durma sevgilim." demişti.

Shizuo aldığı cevapla birlikte hızlanırken Izaya'nın kollarını sıkıca tutmuş ve bedenlerini daha çok birbirine yapıştırarak  hızla sevgilisinin içinde hareket etmeye devam etmişti.

Izaya Shizuo'nun erkekliğini kabul etmiş ve kendini zevkle inlerken bulmuştu. Birbirlerini özlemle ve tutkuyla saran iki beden ve iki kalp artık tam anlamıyla bir bütün olmuştu. İçinde bulundukları oda ikisinin inlemeleriyle dolmuş, sanki dünya onlar için bulundukları bu  zamanda durmuştu. Bu zaman ikisi içinde bir ilkti, bir başlangıçtı, mutlu bir hayatın ilk adımıydı. Aşkın anlamıydı.

Shizuo sona doğru yaklaşırken bedenini sıkan Izaya'nın ellerini tutmuş ve son vuruşlarını yapmıştı. Shizuo Izaya'nın içine gelirken, Izaya da çığlık atıp boşalmış ve kendini sevgilisinin üstüne bırakmıştı.

Shizuo, zevkten titreyen sevgilisi Izaya'yı öpmüş ve göğsüne yatırmıştı. İkisi de hızla nefes alıp veriyordu. Shizuo'nun eli Izaya'nın saçlarında gezerken, Izaya da parmağıyla sarışın adamın göğsünde daireler çiziyordu.

I-"Shizu-chan"

Izaya'nın inlemekten çatallaşan sesini duyan Shizuo sevgilisine bakmıştı.

S-"İyi misin Izaya, seni çok mu yordum ?"

I-"Hayır Shizuo, bir tur daha istiyorum."

Izaya gülümseyip masum masum Shizuo'ya bakınca, sarışın adam ilk başta şaşırmış ama ardından kendini çabucak toparlamıştı.

S-"Bir tur daha değil, bütün gece seni inletir ve mutlu ederim."

Izaya kıkırdayıp bacalarını aralamış ve Shizuo'ya yer açmıştı. Shizuo seve seve bu daveti kabul etmiş ve Izaya'yı büyük bir aşk ve tutkuyla yeniden öpmeye başlamıştı. İkisi de sabah olsun istemiyordu.

*

Odalarından tekrar inleme sesleri yükselirken salondaki iki koltukta karşılıklı oturan adam bir anlık şaşkınlıkla sessizliğe bürünmüştü.
Alex ve kendisi için kahve yapmış olan Logan kahvesinden bir yudum almış ve Alex'i dinlemeye başlamıştı.

A-"Sanırım bundan hiç bıkmayacaklar. "

L-"Öyle görünüyor gitsek iyi olur."

A-"Onları baş başa bırakmamız daha iyi hem artık şu turnelere ara vermenin vakti gelmedi mi ?
Bırakta ikisi aşklarını doyasıya yaşasın."

L-"Öyle olsun bakalım."

A-"Izaya'ya yine merhaba demeden gitmek zorunda olmam çok üzücü."

L-"Yolda ya da otelde üzülürsün artık."

Alex ve Logan kırık kapının kenarındaki boşluktan atlamışlar ve evden çıkmışlardı. Izaya ve Shizuo'nun inlemeleri bütün evi sararken sokağa gelince yok olmuş ve gerçekliğe geri dönmüşlerdi. Ziyaretlerinden geriye ise Ikebukuro'ya iki uçak bileti bırakmışlardı.

*Smut yazmamda bana ilham olan unworthie ye çok teşekkür ediyorum ♡♡ *

Sanatçı  (Texting&Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin