Selvom Wyatt udtrykkeligt havde sagt, at vi gik en tur, var vi gået over til ham. Alt så ud som det havde gjort, sidst jeg var her. Cody var også hjemme, men Wyatt havde fået ham til at lade os være i fred. Hele vejen herover havde vi undgået at snakke om dét, det hele drejede sig om. Nu måtte han hellere spill the beans, ellers var jeg skredet.
Vi satte os ned på Wyatts seng, hvilket fremtvang en masse pinlige minder. "Den pige du så i centeret var Brooklyn, min eks," startede han ud. Jeg rullede øjne, men han så ikke ud til at bemærke det. "Jo ser du, Brooklyn og jeg havde noget real engang. Vi slog op for lang tid siden, hun kom tilbage til mig fordi hun ville se om vi stadig havde en gnist," forklarede han, men historien havde stadig ikke nogen effekt på mine følelser. Ærligt, jeg var ikke engang sikker på hvad jeg lavede her. Vi var ikke sammen. Ja klart, enhver idiot kunne se vi havde et specielt bånd til hinanden. Men var det nok?
"Det kys du så, woaw..," startede han ud, men bed sig i læben og prøvede at tørre sit smørrede grin af læben. Jeg rejste mig op, for at gå. Han kunne ikke tage noget seriøst, overhovedet. "Det kys var intet i forhold til vores," færdiggjorde han sin sætning, og tog min hånd i hans. Mine tanker kørte på fuld drøn, var dette en af hans mange drillerier for at se min reaktion? Mundlam satte jeg mig ned igen, bare for at se forvirret på ham. "Wyatt..," mumlede jeg og så ham i øjnene. Han lagde sig bare på ryggen i sengen, som om han ville tage det han lige havde sagt tilbage. Men det var for sent, jeg havde slugt hans sætning. Det kys var intet i forhold til vores. Ordene kørte bare på repeat i hovedet.
"Kan du ikke gå?" Spurgte Wyatt pludselig, hvilket ikke kom som en overraskelse. Jeg så tilbage på ham med en rynket pande. Det var bare typisk, at så snart han havde åbnet sig for mig og bare vist en smule følelser, så skulle han lukke sig igen. Wyatt greb puden ved siden af ham og kastede den på mig, så jeg fik den i ansigtet. "Omg, din båtnakke!" Udbrød jeg og kastede den tilbage på ham. Wyatt fik denne gang fat i to puder, som han tyrrede efter mig. Jeg rejste mig op, han skulle ikke tro jeg ikke gjorde gengæld. Hævngerrigt tog jeg fat i hans fødder, for at trække ham ned på gulvet. Jeg havde ikke tænkt det helt igennem, for da jeg trak ham ned på gulvet landede han med et bump. Fuck, havde han slået hovedet? Wyatt så ikke ud til at røre sig, han lå bare helt stille på gulvet med lukkede øjne. Panisk kaldte jeg på Cody, for at han kunne hjælpe mig. Jeg prikkede til Wyatt med min finger, men det gav ingen reaktion. "Hvad sker der her?" Spurgte Cody, da han kom ind i værelset. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!" Svarede jeg nervøst og så op på Cody med bekymrede øjne. "Hmm, den eneste løsning må være mund til mund," konstanterede Cody og gnubbede sin hage for at se klog ud. "Ja, okay. Så kom i gang," mumlede jeg og satte mig på knæ ved siden af Wyatt. "Tro mig, selvom dette måske gælder liv og død, så ved jeg, at Wyatt klart ville foretrække dig end mig," backfirede han og så alt for seriøs ud, til jeg kunne modsige ham. Okay then, du kan godt Sadie.. Jeg tog en dyb indånding og lænede mig ind til Wyatts ansigt, for så at åbne hans mund. Så straks jeg rørte hans læber med mine, åbnede han sine øjne så jeg væltede ned på gulvet med store øjne. Cody og Wyatt var helt færdige af grin, men jeg synes det var helt dråben. "Ihh há," sukkede Cody og tørrede en tåre væk. "Meget modent, drenge," sagde jeg surt og rejste mig op fra gulvet. "Ej undskyld, Wyatt lokkede mig til at spille med," svarede Cody med et grin og forsvandt ud af døren.
"Jeg går nu," sagde jeg med armene over kors. "Okay, vi ses i skolen i morgen," svarede Wyatt og rejste sig op. Sagde han lige det? Hell no, om jeg skulle gå i skole med ham. "Hvad mener du?" Spurgte jeg og bed mig i læben. "Ja, du går da på Fieldsberg High, gør du ikke?" Spurgte han og blinkede med det ene øje. Pis, jo jeg gjorde. Jeg nikkede og rullede øjne. "Ses".
YOU ARE READING
A boy like him
Teen FictionDét at møde nogen, der bare er en pain in the ass og vide, at du elsker dem for det. // Bare en cliché historie - pige møder fyr, romance opstår 1# - teenagefiktion, 4. August 2018