XVI - Overnattende gæst - Part II

872 21 2
                                    

"Det kan godt være, at enhver anden pige ville have budt dig velkommen i sin seng med åbne arme - men sådan er jeg ikke!" Svarede jeg surt og forsøgte at skubbe ham ud af sengen, uden held. "Årh hold da op, jeg ved du kan lide mig," sagde han med et skævt smil.

At synes én er flot, er sletter ikke det samme som at kunne lide én. Aka nej, det var løgn. Wyatts personlighed var så damn irriterende, som et udslæt man ikke kunne komme af med!

"Det kan jeg i hvert fald ikke!" Svarede jeg, men blussede helt op da Wyatts underbukser om til syne, af at han satte sig op. "Din mund siger nej, men dine øjne siger noget andet," kommenterede han og smilte et stort tandpastasmil, der fik mig ud af min trance. "Gulvet, nu!" Svarede jeg, dette var bare utroligt! Hvem troede han lige han var?

"Jeg kan bevise det," svarede han, hvilket fik min opmærksomhed. "Hah, hvis det kan få dig ned på gulvet igen, så kom med det," svarede jeg og satte mig ned i sengen igen. Han rakte ud efter stikkontakten og gav lys til hele rummet. "Hmm, lad os sige at jeg må gøre lige hvad der passer mig ved dig, hvis du beder mig om at fortsætte det mindste, har du tabt. Jeg har 5 minutter, hvis det ikke lykkedes, har du ikke kun bevist at du ikke kan lide mig, men du får også din vilje med hensyn til gulvet. Deal?" Forklarede han og så afventende på mig. "Hvad får du ud af det?" Spurgte jeg mistænksomt. Tænk at jeg overhovedet overvejede det, hvad var der galt med mig? "Tjo, jeg kommer da til at tilbringe natten i din seng," svarede han fornøjet med et skævt smil. "Okay then..," mumlede jeg og satte mig på sengekanten. Mine øjne fulgte Wyatts mindste bevægelse, i dét han rejste sig op.

Da Wyatt havde sat sin timer på mobilen til 5 minutter, satte han sig ned ved siden af mig. Jeg så afventende på ham, troede han seriøst jeg ville give mig? Bede ham om at fortsætte, tsh. In my next life, maybe.

Wyatt så på mig med et slags glimt i øjnene, og fik mig skubbet op på hans lår, så mine ben lå ud til hver side af ham. Vores ansigter lå et par centimeter fra os, for et øjeblik glemte jeg helt vores lille 'leg'. Jeg så ham dybt ind i øjnene, og han nærmede sig mit ansigt. Lige så stille begyndte han at plante små kys langs min kæbe, og længere ned mod min hals. Jeg strakte min hals og så længselsfuldt op i loftet af nydelse, med lukkede øjne. Wyatts varme ånde kunne mærkes på mit kraveben, i det hans bløde læber bevægede sig derned. Jeg tænkte mig ikke om, og undslap et lille støn. Wyatt så sletter ikke så overrasket ud, som jeg. Han fortsatte bare, mens jeg lavede store øjne og sprang op fra ham. Han så roligt på mig med et bredt smil, for så at rejse sig op og gå i mod mig. Hele min krop så ud til at overgive sig til ham, selv var jeg ikke klar over hvad der foregik. I need to find Jesus, manner.

Jeg tog fat rundt om Wyatts nakke, så han fik mig løftet op. Hans ene hånd hvilede under min numse, mens den anden langsomt sneg sig op under min t-shirt. Vores læber fandt sammen, hvor jeg kyssede ham på den mest lidenskabelige måde. Han brummede lidt under kysset, da mine hænder fandt vej op til hans pjuskede beskidte blonde hår. Uden at bryde kysset, formåede Wyatt at tvinge min trøje af så jeg blev efterladt i min bh.

*BRUMMMMM..BRRRRRRUMM*

Pludselig kom jeg tilbage til virkeligheden og så forskrækket på Wyatts mobil, der brummede uafbrudt. De 5 minutter havde føltes som hundredemillionertrillioner år, hvad skete der?
Wyatt rakte ud efter mobilen og fik stoppet tiden, hvorefter han så tilbage på mig. "Kan vi ikke droppe legen?" Spurgte han og skulle til at kysse mig, da jeg fik skubbet ham lidt tilbage. Han så forvirret på mig, og det samme gjorde jeg. Hurtigt samlede jeg min t-shirt op fra gulvet og fik svunget den over hovedet. Embarrassing much, eh. "Hvad er der galt?" Spurgte han og kløede sig i nakken, og satte sig ned på sengen. Gosh, hvordan skulle jeg forklare mig ud af denne situation? Jeg vidste ikke hvad jeg følte og ikke mindst om jeg kunne lide Wyatt. Altså ja, han gav mig de vildeste sommerfugle i maven - eller rettere en hel zoologiskhave. På den anden side gik han mig så utroligt meget på nerverne, og hans største turn-off var helt klart, at han ikke kunne tage noget seriøst.

"Jeg er bare træt," mumlede jeg og gabte falsk, for så at slukke lyset og lægge mig i sengen. Wyatt sad stadig på sengekanten og så underligt på mig, med et hævet bryn. "Nå, godnat så," svarede han, man kunne ane en lille skuffelse i hans stemme. "Godnat," svarede jeg og trak dynen helt op. Wyatt kravlede hen i sengen og lagde sig med ryggen til mig, var han sur?

A boy like himWhere stories live. Discover now