XV - Overnattende gæst - Part I

928 22 1
                                    

Jeg vaskede hænder og så åbnede Lily døren, hvor Wyatt åbenbart havde stået og ventet. Han smilte kort ned til Lilly, i det hun gik forbi og vendte sig om mod mig. "Jeg har ikke tid til det her, jeg skal hjem," mumlede jeg træt og skulle lige til at gå. "Det var lige det jeg ville snakke med dig om," sagde han fornøjet og skyndte sig op til min side. "Hvad mener du?" Spurgte jeg med et hævet bryn. "Kunne jeg måske crashe hos dig i nat, Hector har damebesøg," svarede han og himlede med øjnene ved den sidste sætning. Ha ha ha, det var helt sjovt. Regnede han seriøst med, at jeg ville tage ham, som en eller anden hjemløs hundehvalp? "Nej," svarede jeg simpelt og standsede ved hoveddøren. Klokken var to om natten, mine forældre sov sikkert. Crap, hvordan skulle jeg så komme hjem? "Please, jeg sover på sofaen så!" Sagde han med hundeøjne. "Har du bil?" Spurgte jeg afventende på ham. "Um ja, den holder lige udenfor," svarede Wyatt og tog hænderne i lommen. Okay, på den ene side kunne jeg vente i nogle timer til, Lilly og Josh skulle hjem - eller jeg kunne køre med Wyatt, men så have ham som byrde resten af natten. "Fint, men du køre!" Overgav jeg mig og så irriteret på ham. "Cool," svarede han med et skævt smil, og så var vi dem der var smuttet.

"Jeg spurgte, om du havde bil!" Råbte jeg surt og tog armene over kors. Vi stod udenfor i kulden og gloede på Wyatts motorcykel. "Same shit," svarede han med et smil og satte sig op på den. "Nej Wyatt, det er ikke det samme! For gudsskyld, du har drukket også!" Udbrød jeg, det var ikke fordi jeg havde planlagt at dø i aften vel. "Jamen fint, så ring efter en Uber," sagde han og så på mig med et ulæseligt ansigt, der bare skreg selvoptaget. "Hvad fuck skal det betyde?" Spurgte jeg og rystede kort på hovedet. "Ingenting," svarede han ligegyldigt og så væk. Wow, jeg kommer til at fortryde dette.. "Okay så!" Sagde jeg og hoppede op på motorcyklen, da den blev startet. "Hvis du køre hurtigere end nødvendigt, eller bare køre over det mindste bump så smadre jeg dig!" Hviskede jeg, da jeg blev overrakt en hjelm. Man kunne tydeligt fornemme hans smil, da vi kørte ud på vejen. Jeg holdte mine arme om hans mave, som man straks kunne mærke var veltrænet.

"Jeg sværger, hvis du ikke tier stille..," sagde jeg, men blev afbrudt - "Jaja, så smadre du mig," grinede Wyatt. Da jeg havde åbnet hoveddøren, bad jeg Wyatt om at følge efter mig. Vi bevægede os stille ind i stuen og op mod trappen, til mit værelse. Uheldigvis havde vi vækket Spot, der straks luntede i vores retning. "Shh..," mumlede jeg og pegede på hundekurven. Wyatt grinede over Spots manglende adlydning, hvilket gav et ekko i huset. Jeg slog ham hårdt i brystet, hvilket fik Wyatt til at tage sig til det og kigge ondt på mig. "Mine forældre må ikke høre dig, Dumass!" Hviskede jeg, da vi var i færd med at snige os op af trappen.

Da jeg åbnede min værelsesdør, åndede jeg lettet ud og så tilbage på Wyatt. "Tog du hunden med?" Hvæsede jeg, da jeg opdagede han havde Spot. Wyatt trak bare på skuldrene og så ud til at more sig over hele denne her situation.

"Okay, du sover på gulvet!" Sagde jeg smilende og satte mig på sengen. "Skal jeg bare ligge på gulvet hele natten?" Spurgte han med sammenknebne øjne. "Fint, du kan få en pude," svarede jeg og kastede en af mine mange puder, ned på gulvet. "Mhm okay," sagde han og lagde sig med på gulvet, med ryggen til mig. Fornøjet gik jeg ud på badeværelset, for at klæde om.

Først vaskede jeg mit makeup af, så satte jeg mit hår op i en rodet knold og satte mig på toiletbrættet. Hvad hulan skulle jeg have på, af nattøj? Altså jeg kunne da ikke sove i undertøj, som jeg plejede. Tænk, at fucking Wyatt lå på den anden side af døren og sov på mit værelse. Unbelievable..

Det endte bare med, at jeg tog et par shorts og en eller anden random tee på. Så slukkede jeg lyset til badeværelset og trådte ud i mit mørke værelse, der kun blev oplyst af måneskinnet gennem vinduet. Sukkende lagde jeg mig ind under dynen, men hoppede straks forskrækket tilbage. "Wyatt?" Spurgte jeg irriteret. Han satte sig op i sengen og så forvirret på mig. "Sadie?" Svarede han og kløede sig i nakken. Wyatt havde taget sin trøje af, så jeg kunne ikke lade være med at lade mit blik flakke ned på hans sixpack. "Hvad er der?" Gentog han og lagde sig ned i sengen igen.

A boy like himDonde viven las historias. Descúbrelo ahora