På vej hjem begyndte det at regne helt vildt, men der var stadig varmt, af en eller anden årsdag.
Da jeg kom hjem var det med god samvittighed, jeg havde opnået mit mål for i dag inden for træning. Nu skulle jeg bare have noget at spise og slappe af, for så at tage ud til min veninde. Life.
Jeg var ikke den helt store kok, men jeg fik kokkereret et måltid, jeg var tilfreds med. Det var ikke helt det store, bare lidt kylling og broccoli med asparges - sundt med en masse kulhydrater og protein. Da jeg havde hentet en danskvand, satte jeg mig ind i stuen med maden. Derefter satte jeg en serie i gang på Netflix og spiste ellers bare.
Da der var gået omkring 1 time hoppede jeg i et par sorte jeans og en lyseblå velvet top, efter at have været i bad, som jeg nok skulle have gjort som det første, da jeg kom hjem. Jeg ringede efter en Uber og stod bare og kiggede efter den i mit vindue, mens jeg lagde en hurtig make up. Da jeg så den sorte bil stoppe ude foran mit hus, skyndte jeg mig ned af trappen mens jeg prøvede at tage mine hoop øreringe på.
"Hej," sagde jeg, da jeg steg ind - bare en vane. "Hej," kom der en lille mumlen fra chaufføren, der startede bilen og kørte.
-
Da vi var nået destinationen, steg jeg ud og gik ind i natklubben hvor vi skulle mødes. Lilly sad på en barstol, med sin kæreste - så det ud til. "Hi guys!" Sagde jeg med et smil og krammede Lilly kort. "Hey søde, det her er Josh," svarede hun og introducerede sin kæreste som. "Rart at møde dig," sagde jeg og vi gav hånd. Jeg satte mig ved siden af Lilly på barstolen og bestilte en martini, jeg kunne sippe af - ikke den store drikker her. Desuden var jeg ikke helt enogtyve endnu, så faktisk måtte jeg ikke drikke - men dette sted tjekkede aldrig ID.
Lillys fyr så bare average ud og jeg kunne ikke skimte hans personlighed, men alle Josh'er jeg havde mødt, var nogle playere. "Så Josh, you know the drill: hvis du knuser Lillys hjerte smadre jeg dig," hviskede jeg, da Lilly var gået på toilettet. "Hmm, det gad jeg godt se. Men bare rolig, jeg elsker Lilly,"'forsvarede han sig og klukkede lavt. Jeg nikkede lidt og kiggede rundt. "En drink til, miss?" Spurgte bartenderen og jeg formede et lille 'ja'. En lille drink til kunne ikke skade.
5 genstande og 7 shots senere..
"Whoo, hey kom og dans med mig!" Råbte jeg hen mod Lilly og Josh, ikke helt sikker på hvem. Mit syn blev sløret af og til og mine ben føltes som spagetti. Helt ærligt ville jeg ikke kalde mig selv fuld, snarere helt igennem beruset. "Kom Josh," sagde Lilly grinene og førte ham ud på dansegulvet. Vi dansede lidt alle tre, men jeg mistede hurtigt fokus. "Det kan ikke passe..," mumlede jeg mærkværdigt og søgte min vej op til en vis britisk accent der kunne høres gennem menneskemængden af svedige og dansende teenagere. "Sig mig, følger du efter mig?" Halvråbte jeg og prikkede til fyren, der rigtig nok viste sig at være Wyatt. Han vendte sig om mod mig med et forvirret udtryk, der ændrede sig til et selvfedt smil. "Rolig smukke, jeg kan forsikre dig om, at jeg ikke har," svarede han og lysnede helt op. Sammen med ham stod to andre flotte mænd, der bare så til og fnyste. "Cody og Hector, vi ses senere," sagde han kort til sine venner, hvilket gjorde at de smuttede efter en af dem blinkede til mig. "Okay, hvor meget har du lige drukket?" Spurgte Wyatt, da jeg skulle til at gå men formåede at snuble ved mit forsøg. "Pas dig se..," prøvede jeg, men en mærkelig følelse fik min mave til at vende sig, hvilket gjorde at jeg kastede op i en potteplante.
"Ikke den store drikker," hvad tænkte jeg på?
Jeg kiggede op på Wyatt med tårer i øjnene, hvor var dette pinligt. "Hvor er dem du kom med?" Spurgte han og førte sin hånd rundt i cirkler på min ryg. Jeg pegede ud mod dansegulvet, men de var ingen steder at se. "Umm, det ved jeg ikke," svarede jeg og blev kvalt af min gråd. "Gå med di..g," mumlede jeg hvorefter det blev sort.
YOU ARE READING
A boy like him
Teen FictionDét at møde nogen, der bare er en pain in the ass og vide, at du elsker dem for det. // Bare en cliché historie - pige møder fyr, romance opstår 1# - teenagefiktion, 4. August 2018