"Nå, hvad så nu?" Spurgte han med et smil og så sig omkring i centeret. "Hm, lad os først lige tage hjem og hilse på mine forældre," svarede jeg overvejende. Han nikkede kort og tog mig i hånden, som om vi var kærester. Men det var vi langt fra, I mean han var sød og sådan - men jeg ville aldrig gå længere end en kortvarig flirt, det håbede jeg han vidste.
Da vi kom indenfor hos mig, tog vi begge overtøj af og gik ind i stuen. Mine forældre sad og drak kaffe, mens de snakkede. "Host host," sagde jeg højt, for at få deres opmærksomhed. De kiggede begge forvirret op på mig, og så hen på Tyler. "Hvem er din ven der?" Spurgte mor med et smil. "Det er.. øhm, Tyler," svarede jeg nervøst og trippede lidt med fødderne. "Hej Tyler, går du på Sadies skole?" Spurgte mor og smilte endnu bredere. Han åbnede munden, og da jeg fornemmede han ville sige nej, trådte jeg ham let over tæerne. "Ja, det gør jeg," svarede han med et kort smil, efterfulgt af et skarpt blik i min retning. Mine forældre måtte helst ikke vide, at det var ham jeg mødte, da vi var i LA. De ville bare komme med en eller anden latterlig lektion i, ikke at invitere fremmede hjem.
"Vi går op," brød jeg ind, og fik et undede nik af mor. Tyler og jeg gik op af trapperne, og hen på mit værelse. Han kiggede rundt, som om det var et museum. Jeg lagde mig udmattet ned i sengen, uden at tage hensyn til Tyler. Derefter gabte jeg højt og kiggede hen på Tyler, da han satte sig på sengekanten. "Vil du ikke cuddle med mig?" Spurgte jeg træt og knugede mig ind til min dyne. Uden at sige noget, tog han selv intiativ og lagde sig ind til mig. Mine næseborer fyldtes straks med hans Hugo Boss parfume, der fremtvang en masse minder fra sidst. "Jeg tror jeg er ved at blive glad for dig," hviskede han, og lagde sine arme beskyttende rundt om mig. Jeg smilede af hans ord, selvom han ikke kunne se det. Lige så stille blev mine øjenlåg helt tunge, til jeg tilsidst måtte give op og falde i søvn.
—
Jeg vågnede ved en banken på døren, som jeg straks vendte mit fokus mod. Tyler lå stadig og sov ved siden af mig, så jeg gjorde alt for ikke at vække ham.
"Jaer?" Spurgte jeg, da jeg stod ved værelsesdøren. "Hvorfor har du låst, det plejer du da ikke?" Spurgte mor, fra den anden side. Jeg kastede et blik på Tyler, og det var først nu flashbacks fra LA, kom flyvende ind i mit hovede. "Øh, det ved jeg ikke. Men jeg tager lige tøj på, og så kommer jeg ned," svarede jeg, med den mest sløvede forklaring jeg kunne komme på. "Okay skat. Men du har besøg," Kommenterede hun, inden hendes skridt kunne høres på trappen.
Besøg? Hmm..
"Hey, jeg er tilbage om et øjeblik," hviskede jeg ind i Tylers øre, der krummede sig sammen af at blive forstyrret i sin søvn. Jeg trak en oversize t-shirt over mit undertøj, da jeg ikke magtede at skifte tøj. Det var sikkert bare Lilly der kom forbi.
Oh snap..
Da jeg kom ned i køkkenet, stod ingen anden end Wyatt, lænet op af køkkenbordet og så ud til at føre en samtale med far. Jeg kiggede forvirret på ham, da vi fik øjenkontakt. "Godmorgen," sagde han med et smil og gav mig elevatorblikket.
YOU ARE READING
A boy like him
Teen FictionDét at møde nogen, der bare er en pain in the ass og vide, at du elsker dem for det. // Bare en cliché historie - pige møder fyr, romance opstår 1# - teenagefiktion, 4. August 2018