Jeg vågnede lige så stille, i dét jeg hørte et lille 'pling' fra kommoden. Træt rullede jeg over mod den anden side af sengen, for at få min mobil. "What the heck," mumlede jeg og gned søvnen ud af øjnene. Tyler havde efterladt en besked, der sagde, at han ville mødes ved samme sted som igår ved sekstiden. "Ihh," skreg jeg, måske lidt for ivrigt. Da jeg havde svaret tilbage med et lille 'klart, ses' lagde jeg mig på ryggen og stirrede smilende op i loftet.
Her lå jeg i lidt tid, til der lød en banken ovre fra døren. "Hvem er det?" Spurgte jeg og rejste mig op, for at gå hen og åbne. "Mor," svarede en kvindelig stemme, jeg holdte utroligt meget af. "Okay, to sekunder," halvråbte jeg, i færd med at skynde min badekåbe ud over mit undertøj. Derefter åbnede jeg og lod mor komme helt ind, på mit rodede værelse. Et syn man sagtens kunne se, hun ikke var så forfærdelig begejstret for. "Sadie, kom i tøjet og mød mig i lobbyen om et kvarter, okay?" Sagde mor og kiggede rundt. "-Og få lige ryddet op også," hmm, det var bare et spørgsmål om tid, før hun fik kommenteret på mit rod.. "Hvad skal vi?" Spurgte jeg forvirret og fandt noget tøj, jeg kunne tage på. "Jeg har booket en spadag kun for os to, mens far tager ud og spiller golf," svarede hun og gik hen til døren. "Ét kvarter, Sadie," gentog mor påmindende. Som om det tog mig fire timer at gøre mig klar, hmf! Jeg kiggede med et hævet bryn efter hende, i det hun forsvandt ud af døren. "Godt så..," sukkede jeg og kiggede rundt i værelset.
—
Efter hvad der føltes som flere år, vaklede jeg tungt hen til elevatoren og tog den ned til lobbyen. Mor sad på en hvid sofa og læste et magasin. Da hun så mig lagde hun det straks fra sig og kom gående hen til mig. "Er du klar?" Spurgte hun med et smil. "Mere eller mindre," mumlede jeg, da vi begyndte at gå derhen.
Spaen lå lidt ude for hotellet og var ejet af det, så vi havde fået det med i prisen. Vi kom ind i et lille hvidt rum, med to brikse som vi blev bedt om at lægge os på. To kvindelige massøser kom ind og begyndte at masserer os. Jeg kiggede ned i jorden af nydelse og smilede. Måske det var lige det, jeg havde brug for.
"Når ja, jeg spiser ikke sammen med jer i dag," sagde jeg og kiggede i retning af mor. "Nå, hvorfor ikke?" Spurgte hun og lukkede sine øjne. "Um, jeg skal ud til det der karneval med en ven," mumlede jeg, velvidende om at der var en masse spørgsmål på vej. "Hvilken ven? Du kender da ikke nogen her," spurgte mor, uden at lægge skjul på hvad hun syntes om det. Det var kinda true, men hun kunne da ikke udgøre det statement på baggrund af, at jeg ikke havde været i LA før. "Mhm, jeg mødte ham i går. Jeg skal nok sørge for ikke at blive ført ud i skoven og bortført. Vi kommer trods alt til at opholde os i offentligheden, med en masse andre mennesker," forsikrede jeg hende om med en sarkastisk tone. "Hvor betryggende. Bare lad være med at komme for sent hjem," svarede mor og vendte tilbage til sin massage. Woaw, sarkasme lå bare i vores blod.
—
Jeg havde brugt omkring en time på at gøre mig klar, bare for at se denne her dude jeg knapt nok kendte. Da jeg ankom til vores mødested stod han og kiggede i min retning, med et bredt smil. Okay, jeg måtte indrømme at han så super sød ud right now. "Hey," hilste jeg og smilte. "Du ser godt ud," kommenterede han, i det vi gik. Ærligt havde jeg ikke gjort så meget ud af mig selv, bare en hvid blonde top, et par jeans og noget make-up hist og pist. "Tak, du ser heller ikke værst ud selv," svarede jeg ret flirtende. Kun Gud vidste hvad jeg havde gang i..
Vi kom hen til, hvad der lignede et stort marked af en art. Der var store boder og pariserhjul, samt en masse på vores alder der gik rundt. Jeg smilede op til Tyler, hvilket han gengældte. Han havde seriøst de sødeste smilehuller ever, nurh. "Det er virkelig flot," sagde jeg og så mig omkring. "Ja, bare vent til mørket falder," svarede han og førte hånden igennem hans hår. "Uh, lad os prøve det der!" Sagde jeg og pegede på en bod, med balloner og geværer. "Okay, men gør dig klar på at tabe," sagde han med et skævt smil. "Argh, vi får se," svarede jeg tilbage og blinkede.
Vi købte en omgang for os begge, til at skyde. Jeg fik udleveret et gevær, som jeg tydeligvis ikke var helt klar over, hvordan jeg skulle håndterer. Tyler og jeg så begge på hinanden, inden vi gik i gang. Jeg skød alle vegne, der ikke var på ballonerne, hvilket vi morede os over - ham mere end mig. "Hjælp mig lige!" Surmulede jeg, med et skjult smil. Tyler lagde sit våben fra sig, for at komme over til mig. Han placerede hans hænder på mine, for at guide mig frem til det perfekte skud. Det var helt svært ikke at føle en slags connection imellem os, hvilket jeg er ret sikker på, han også følte. "Prøv nu," sagde han roligt, hvilket fik mig ud af mine tanker. Jeg nikkede og affyrede, hvilket ramte ikke én, men to balloner. "Århh, så du det!" Nærmest råbte jeg glædesfyldt og vendte mig om, hvor jeg krammede Tyler hurtigt. Han så oprigtigt glad ud, over min begejstring. Manden i boden gav mig en stor girafbamse, som jeg straks gav Tyler. "Værsgo, du fortjener den," sagde jeg med et smil. "Mange tak, shortie," svarede han og lagde armen om mig, mens vi gik. "Shortie? Så lille er jeg heller ikke," svarede jeg offended. Han grinede bare et smørret grin og klappede mig på hovedet. Okay, jeg var lav i forhold til Tyler. Men ellers, havde jeg en normal højde. Møgunge! Jeg gav ham en let lammer på skulderen og smilte op mod ham med et hah-der-fik-du-den-blik. "Du er så sød, er du. Shortie," gentog han med en tilfredshed i hans stemme. Denne gang skubbede jeg ham, som han hurtigt gengældte. Jeg gjorde store øjne til ham og stoppede, da jeg var ved at snuble ved mit skub. "Din-," prøvede jeg og skulle til at slå ham, da han standsede mig. Tyler limede vores læber sammen, til jeg overgav og lagde armene om hans nakke. Hans hænder sneg sig rundt om mit liv, for at støtte vores kys. Jeg fandt kysset virkelig dejligt, og glemte for en stund Wyatt.
YOU ARE READING
A boy like him
Teen FictionDét at møde nogen, der bare er en pain in the ass og vide, at du elsker dem for det. // Bare en cliché historie - pige møder fyr, romance opstår 1# - teenagefiktion, 4. August 2018