"Sidste runde," sagde Abigail, der tydeligvis var blevet træt af at bunde så mange shots. "Never have I ever.. haft sex!" Udbrød en eller anden random pige. For en gangsskyld var det noget jeg havde, ikke at jeg var stolt af det. De fleste bundede et glas, inklusivt mig. Lilly kiggede skeptisk på mig, og mimede et lille 'hvem' da vi fik øjenkontakt. Hah, som om jeg ville sige det her.
"Er du ikke jomfru, Sanders?" Spurgte Abigail, lige så overrasket som Lilly. Man, var det så svært at tro? Sadface. Jeg rystede akavet på hovedet, det var ikke lige yndlingsemnet når man have publikum til. "Den er god nok, hun var for vild!" Kommenterede en der vistnok hed Winston. What a night, jeg hadede når alt fokus var på mig. Please Gud, lad det stoppe. Jeg puffede let til hans skulder, med dræberøjne. "Det var en joke!" Mumlede han og rejste sig op med hænderne i forsvar.
"Nok om det, hvem vil lege 7 minutes in heaven?" Råbte Abigail, for at få alles opmærksomhed og overdøve musikken. "Jeg er på!" Svarede jeg med sammenbidte tænder - eller det vil sige, at jeg bare ville lave noget andet end at forhøres af mine 'venner'. "Vi kan bruge denne her flaske," sagde Josh, efter at have tømt sin øl. "Okay, lad os sige at den flasken lander på skal tilbringe 7 minutter med Wyatt!" Foreslog Abigail muntert, hvilket fik Wyatt til at vågne. Han fjernede sine arme fra de to piger and sad imellem, og så spændt på flasken. Jeg vil vædde med, at alle pigerne i rummet med glæde ville ind i skabet med ham. I mean, se ham lige.. Det var helt svært ikke at kigge på ham, med hans beskidte blonde hår der faldt ned i øjnene og hans kæbe.. Oh God, tænk at plante en masse små kys langs hans kæbe og-
"Sadie, hvad venter du på?" Spurgte en vis britisk accent, som jeg vendte mig om mod. Jeg lignede sikkert et spørgsmålstegn, men alt så klart ud i dét jeg så ned på flasken; flasken som vendte min vej. Pis!
Jeg rejste mig lidt besværligt op, men ventede til Wyatt var gået ind. "Kan vi overhovedet være i skabet, begge to?" Spurgte jeg lidt utilpas og så ud over den lille menneskemængde. "Ja, kom nu!" Svarede Abigail med et smil og skubbede mig ind, efterfuldt af at låse. Jeg blev skubbet direkte ind i Wyatt, der greb mig i sin favn. "Hey smukke," sagde han med et skævt smil og førte hånden igennem sit hår. Manner.. jeg vil ud herfra! Man kunne tydeligt høre fnisen fra den anden side af døren, som om de andre forventede at vi udnyttede de 7 minutter. Wyatt lænede sig lidt tættere på mig, hvilket fik mig til at se ham ind i øjnene, af ren og skær refleks. "Drop det," mumlede jeg og lagde armene over kors. "Sadie, Sadie, Sadie..," sagde han med et fjoget smil og rystede på hovedet. -"Hvis du ikke giver mig hvad jeg vil have, vil jeg aldrig lade dig være," tilføjede han og blinkede. Jeg så overvejende på ham, ét enkelt kys og så var han ude af mit liv? Det var svært at tro på, men der var kun en måde at finde ud af det på.. Omg stop, hvad tænker jeg? Han er Wyatt, som i no way!
Igen lænede han sig fremad, men denne gang nåede han at påføre hans læber mod mine - I det freakin' lille nanosekund, jeg var uopmærksom! Det var bare typisk, nu kunne jeg ikke trække mig. Hans aroma og bare generelt ham, jeg kunne ikke stoppe. Wyatt havde mig som tryllebundet til ham, SOS!
Pludseligt da jeg kunne høre skridt fra den anden side af døren, skubbede jeg ham væk. Han så forvirret på mig, og jeg panisk på ham. Rigtig nok gik døren op, og et par idiotiske teenagere grinte. "Hvor blev de 7 minutter af?" Spurgte Wyatt beklagende, mens jeg bare styrtede ud. Abigail træk bare på skuldrene, "Det er kedeligt, vi danser og drikker bare!" Svarede hun og sendte et smil i min retning.
Jesus, hvor var Lilly? Jeg kiggede rundt, indtil jeg så hende. Straks gik jeg hen til hende, og greb hende i håndledet. Hun så mærkeligt på mig, som om jeg bare var skør. "Kom med!" Råbte jeg, selvom det var lidt svært at høre på grund af musikken der bare blastede på fuldt tryk. Jeg viste tegn til, at hun skulle med på toilet og rullede øjne af hende.
—
"Hell no, kyssede I?" Udbrød Lilly med store øjne, så jeg var nødt til at tysse på hende. "Yup, men jeg ville ikke.. selvom.." prøvede jeg, men kunne ikke rigtigt få det ud, at det var et godt kys. "Selvom?" Spurgte hun med et bredt smil. "Um.. det var okay," mumlede jeg og blev hurtigt trukket ind i et kort kram. "You go, girl!" Sagde hun glad.
YOU ARE READING
A boy like him
Teen FictionDét at møde nogen, der bare er en pain in the ass og vide, at du elsker dem for det. // Bare en cliché historie - pige møder fyr, romance opstår 1# - teenagefiktion, 4. August 2018