IX - That make no sense

873 20 0
                                    

Da jeg vågnede den dag, opdagede jeg mine dumheder - bogstaveligt talt. Min dumhed lå og sov ved siden af mig, uden tøj på, er jeg ret sikker på.

I går aftes havde vi hastet over til mit hotel og sneget os op på mit værelse, for at fortsætte vores kysseri. Og mere til, host. Men nu, nu føltes det bare så utroligt uansvarligt. Argh, who cares. Jeg kom forhåbentligt aldrig til at se ham igen, efter denne morgen var overstået. Selv havde jeg aldrig forestillet, at jeg nogensinde ville opleve et one night stand. Men ak, det var hvad det var.

"Godmorgen," hviskede jeg i hans øre, hvilket tilsyneladende kildede. Upåvirket af, at han stadig prøvede på, at sove, lagde jeg mig ind til ham. Tyler lagde sine arme rundt om mig og smilede, stadig med lukkede øjne. Jeg pillede lidt ved hans pjuskede mørke hår, der stod ud til alle sider.

Vi lå sådan ret længe og cuddlede, indtil min mobil ringede ovre fra kommoden på Tylers side. Jeg rakte ud efter den, ved at ligge halvt på Tyler - en ubehagelighed, man kunne se han strugglede med. "Hallo?" Spurgte jeg og ventede på svar. "Hey Sadie, kommer du snart hjem eller hvad?" Spurgte personen, der viste sig at være Lilly. "Um ja, men det er faktisk ikke så godt lige nu..," svarede jeg og bed mig i læben, da jeg kiggede tilbage på Tyler. En snært af deja vu fra igåraftes begivenheder, gav mig helt hjertebanken. "Var du ikke på ferie, hvad kan du have så travlt med?" Lød der fra den anden ende med et klukken. "Ikke nogen," svarede jeg hurtigt for at lægge på, men indså straks min fejl. "Sadie Sanders, er du sammen med en fyr?!" Nærmest udbrød Lilly, så jeg var nødt til at holde mobilen lidt væk fra øret. Endu engang så jeg tilbage på Tyler, der havde et bredt smil på læben. Jeg viste tegn til, at han skulle være stille, hvilket bare fik ham til at grine et mandligt grin. "Hvem var det?" Spurgte Lilly igen, men jeg havde ikke tænk mig at svare. "Bare en eller anden, der gik forbi mig på gaden," mumlede jeg og sagde et lille 'ses', inden der kom flere spørgsmål.

"Så jeg er bare en eller anden?" Spurgte Tyler og så virkelig ud til at more sig, over situationen. Jeg så irriteret på ham med et hævet bryn, da jeg havde smidt min mobil hen på kommoden igen. Derefter satte jeg mig på Tylers veltrænede mave, der var dækket af halvdelen af dynen. "Bare hold mund og kys mig," svarede jeg tilbage og satte mine læber ned til hans.

Efter at have brugt en time på at pakke, var jeg endelig klar til at tage afsted. Det var ikke fordi, at jeg havde så forfærdelig meget at pakke, men jeg måtte jo finally ryde op.

Tyler havde lovet, at han ville komme og besøge mig en dag. Men ærligt, det troede jeg ikke på. Altså hvorfor skulle han flyve helt fra LA til Arizona? That make no sense.

Flyveturen hjem gik egentlig bare med at sove og høre musik, hele vejen hjem. Da vi så var kommet hjem, sov jeg igen hele dagen til ende. Jeg havde fået en e-mail om, at jeg havde fået jobbet på Starbucks. Min mave var helt fyldt med sommerfugle, i morgen var min første dag. Ikke nok med det, så begyndte skolen allerede i overmorgen. Suk..

A boy like himDove le storie prendono vita. Scoprilo ora