XXV - Jeg elsker dig

958 20 0
                                    

Læs lige forrige afsnit, hvis du har glemt hvad der er sket.//

Da jeg kom ud på gaden, stoppede jeg forsvirret op. For det første var jeg helt og aldeles forpustet, af at spæne ned ad trapperne som lynet - og for det andet, hvad hvis Wyatt ikke var hjemme? Tænk hvis jeg stormede ind i hans hus, og fandt ham med en pige. Igen.

Okay stop Sadie, du er bare bange for hans reaktion.

Jeg skyndte mig videre, i håb om at han var hjemme hos sig selv. Hvis ikke, havde jeg absolut ingen ideer om hvor han kunne være.

Der var lidt langt over til hans hus, men jeg valgte at gå derhen alligevel - også selvom det måske tog mig to år. Okay joke, men still.

Efter hvad der føltes som 100 timer, eller rettere et kvarter, nåede jeg Wyatt's hus. Det så ikke ud til at nogen var hjemme, da bilerne var væk, men Wyatt's motorcykel stod heldigvis lænet op af muren.

Jeg tog en dyb indånding, inden jeg bankede på døren. Der gik ikke særligt lang tid, før døren gik op og jeg stod ansigt til ansigt med ham. Wyatts hår var helt pjusket, og mine øjne kunne ikke lade være med at flakke ned på hans veltrænede barekrop. Mit gæt var, at han havde sovet.

"Jaer?" Spurgte Wyatt forvirret og kløede sig i nakken. "Um.. Sagen er den, at.." prøvede jeg, men havde egentlig ikke nogen anelse om, hvad jeg ville sige. Wyatt hævede et bryn og så afventende på mig, men der kom stadig ikke nogen ord ud af min mund. Sadie, mand dig op!

Jeg stilte mig tæt på ham, og holdte mine hænder på hans kæbe, for så at trække ham ind i et kys. Da vi begge stoppede, så han helt overrasket ud. Lige da jeg skulle til at undskylde, kyssede han mig tilbage. Kysset udviklede sig langsomt til mere, hvilket kun var et godt tegn. Uden at bryde vores sammensatte læber, formåede vi at bevæge os indenfor. Wyatt tog fat om min numse, og løftede mig op på køkkenbordet. Jeg brød først kysset der og bed ham let i hans øreflip. "Jeg elsker dig," mumlede jeg nervøst og bed mig i læben. "Du elsker mig?" Gentog han og hele hans ansigt lyste op. Han kyssede mig igen og jeg placerede mine arme rundt om hans nakke, og udforskede hans mund med min tunge.

Efter noget tid da vi begge havde trukket os, kiggede vi bare på hinanden i få sekunders stilhed. Wyatt holdte en hånd på hver side af mine lår, da jeg stadig sad på køkkenbordet og så afventende på ham. Jeg forstod ikke. Var han ikke glad over, at jeg havde erklæret min kærlighed til ham? Måske jeg var for hurtig på aftrækkeren, tænk hvis han ikke følte det samme.

"Hvad er der?" Spurgte jeg og kørte mine fingre igennem hans pjuskede hår. Noget jeg havde haft lyst til at gøre i lang tid to be honest.

"Årh Sadie, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre," mumlede han og vendte sig om, for så at skjule sit ansigt i sine hænder. Mit hjerte hamrede vildt hurtigt, og var ved at eksplodere i mit bryst. Nu kom det. Han ville sige, at han ikke kunne lide mig og kun havde brugt mig.

Jeg hoppede ned fra køkkenbordet og gik med langsomme skridt over til ham. Uden at vide hvad der foregik, lagde jeg min hånd på hans skulder og fik ham til at se på mig.

"Spyt ud," sagde jeg, men det lød egentlig lidt hårdere end det var ment. "Selfølgelig elsker jeg også dig, jeg har syntes om dig siden den dag jeg mødte dag," startede han ud og tog en dyb indånding.

"Brooklyn er gravid," udbrød han pludseligt, men det kom bare ud som en hæs hvisken - dog kunne ordene tydeligt høres. Mit hovede føltes pludseligt så tungt, og jeg kunne sværge mit hjerte havde fået en revne. Ordene havde ikke rigtigt nået mig, da jeg bare stod helt stenet og så ned i jorden.

Brooklyn var jo hans eks, som han ikke kunne få det til at fungere med. Hvordan kunne hun være gravid? Jeg følte mig så såret, og havde allermest bare lyst til at råbe ham i hovedet.

"Wyatt jeg..," prøvede jeg, men min stemme knækkede. Pludseligt gav alt mening, Brooklyn var hende pigen Wyatt havde i sin seng, den dag jeg opdagede dem i at have sex.

"Please ikke gå," hviskede han og hvis jeg ikke vidste bedre, kunne jeg ane en tåre i hans øjne. Please ikke gå, det rungede bare i mit hovede. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, og mit blik blev helt sløret af tåre. Jeg omfavnede ham, og han lagde sit hovede på min skulder.

FORTSÆTTES

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

FORTSÆTTES...

A boy like himDonde viven las historias. Descúbrelo ahora