*odpoledne*
Ze skříně jsem si vyndala černou riflovou sukni se stříbrnými knoflíky a k tomu bílou košili, kterou jsem si zastrčila pod sukni. Na nohy jsem si nazula černé lodičky, které měli u kotníku dva černé pásky. Dala jsem si lehké líčení. Chvilku jsem přemýšlela jestli si mám vzít rtěnku. Nakonec jsem si řekla, když mi dneska bude osmnáct přece budu dospělá. Nanesla jsem si rudou rtěnku. Vlasy jsem si kulmou natočila. A jsem připravená. Vzala jsem si jen kabelku, do které jsem si dala telefon, peněženku a klíče..
Už jsem na místě. Na lavičce jsem si všimla Marcuse. Ihned jsem se za ním rozběhla, no tak ne, protože ty podpatky mi to nedovolali. ,,Ahoj oslavenče." ,,Ahoj, když dnešek není tak důležitý." ,,Ale jo, když ti dneska je osmnáct let." Do ruky jsem dostala středně velký dárek. Krabičku jsem otevřela, a v ní bylo. Počkat co? Co to je? Už vím. To jsou pouta. ,,Děláš si legraci?" ,,Ne." ,,Teď mi řekni proč si mi je koupil?" ,,No....." Chvilku se zamyslel., ,Mohli bychom..." Já ho přerušila. ,,Jestli jsem šla ven jen kvůli tomu, tak to aspoň využiji." A ušklíbla jsem se. On se na mě podíval. Připoutala jsem ho k lavičce. ,,Pusť mě!!" ,,A proč?" ,,Ukážu ti překvapení." ,,No jasně." A už jsem chtěla jít, když mě zastavil jeho prosící hlas. ,,Prosím. Pusť mě! Já ti nelžu." Odpoutala jsem ho. ,,Žádný podrazy." A šli jsme směrem z parku pryč.
*na místě*
Zastavili jsme se před barem. Proč je tady Jeremy? ,,Ahoj oslavenče." ,,Taky čau oslavenče." A objali jsme se. ,,Co tady budeme dělat?" ,,To uvidíte až vejdete dovnitř." Vešli jsme dovnitř. Všude byla tma, rozsvítila jsem, když tam všichni zařvali. ,,PŘEKVAPENÍ!!" Málem jsem z toho dostala infarkt. ,,Děkujeme." Řekli jsme s Jeremym naráz. Nebyla jsem jediná kdo byl v šoku. Všichni se k nám nahrnuli a začali nám přát. Bylo to překrásný. Všude byli světla a balónky. Naproti mě byli stola s jídlem, vedle jídla stál stůl s dárky. Těch tam je. Po chvíli se rozezněla první písnička. Porozhlédla jsem se po okolí. U baru jsem zahlédla své kamarádky
Po takové hodině odešli dospělí. Jenom jsme si s nimi snědli dort a potom rozbalili s Jeremym dárky.*po dvou hodinách*
Od té doby co rodiče odešli, se to tady rozjelo. Hudba jela na plné pecky. Na chvilku musím na čerstvý vzduch. Kousek od baru je park. V mysli jsem si zatleskala jak jsem chytrá. Přešla jsem přes přechod na kraj parku. Začal foukat studený vítr, který mi ochlazoval obličej. Dívala jsem se po okolí, když jsem očima zastavila u jednoho páru. Popošla jsem blíž, abych viděla kdo to byl. To je Emily, chudák ten kluk. Asi chcete vědět proč je chudák, protože ona střídá kluky jak ponožky. Docela by mě zajímalo kdo to je? Počkat, to je Petr. Oni se spolu líbají. Nevím proč, ale žárlím přece se může na ulici líbat s kým chce. Už jsem se otáčela, když jsem zaslechla své jméno. Otočila jsem se zpět, a na mě volala ta slizská potvora. Došla jsem k nim. ,,Ahoj Emily a Petře." ,,Ahoj Wendy." Pozdravili mě naráz. ,,Odkud znáš Petra." ,,Ehm, máme společnou minulost." ,,Aha." ,,Wendy přeju ti hodně štěstí, zdraví a lásku s tím ehhm...Marcusem, jo a ještě popřej za mě Jeremymu." ,,Děkuju a řeknu to Jeremymu." A usmála jsem se na něj. ,, Když máš dneska ty narozeniny, tak ti přeju vše nejlepší. Kdybych věděla, že tě potkám tak bych ti přinesla tenisák nebo pelech." Jako tohle mělo být vtipný? ,,Dneska máme s Petrem měsíční výročí." A políbila ho, tak a teď jsem zvracela, když se od sebe odtrhli. Ušklíbla jsem se na ní. ,,Když jsem tě před týdnem viděla s někým jiným. Myslím že to byl Thomas, ne Rick nebo Lukas..." Chtěla jsem pokračovat, když jsem na své tváři ucítila něčí dlaň. Ta potvora mi dala facku, tak tohle si nenechám líbit. Místo facky jsem ji dala pořádnou pěst. Přeměnila jsem se na vlka, cenila jsem zuby a k tomu jsem vrčela. ,,DOST!!" Zařval Petr. Podívala jsem se na něj s údivem. ,,Co to tady děláš Emily?" ,,Já-já." ,,Co ti udělala?" Dohadovali se jak "starý pár". Nenápadně jsem se vypařila. Před dveřmi jsem se přeměnila zpět a vešla dovnitř. Rychle jsem došla k baru, kde jsem do sebe chodila tři panáky naráz. Tak jo, je mi špatně.
S Marcusem jsme se vypařili pryč. Stejně by mě zajímalo kde je Jeremy? Ale to je jedno.
Došli jsme k nám domů přesněji do mého pokoje. Aspoň, že tady nejsou rodiče. Zavřela jsem za sebou dveře, když mě na ne přitiskl. Začal mě zuřivě líbat, automaticky mi moje ruce vystřelili k jeho krku. Jeho ruce jsem ucítila na bocích. Na krku mě kousal, tak až se mi z toho udělala husina po celém těle. Pomalu mi košili rozepínal knoflík po knoflíku. Sukni mi stáhl dolů a ještě mi svlékl košili. Nadzvedl mě a přitiskl na jeho hruď. Omotala jsem si nohy kolem jeho pasu. Zatím co mě znova líbal a mě položil na postel. Já jsem mu sundala tričko. Můj pohled spočinul na jeho vypracované hrudi. Zrychlil se mi dech a moje srdce mi bušilo, jako o život. Přisál se mi na krk a pomalu sjížděl k mému hrudníku, kde mi rozepl podprsenku a odhodil nějak pryč. Začala jsem být nesvá, a Marcus si toho všiml. Zašeptal mi do ucha. ,,Neboj budu něžný." Sám si sundal kalhoty, šlo na něm vidět, že je nadržený. Přitiskla jsem ho blíž k sobě. Jednu ruku jsem mu položila na krk a druhou jsem mu vjela do vlasů. Cítím jak se jeho kůže dotýká mé. Svlékl můj poslední kus oblečení co mi zakrýval moje nejintimnější část. Sám si sundal boxerky............A dál si to umíte domyslet...
ČTEŠ
Story Wendy Darling /CZ
Fiksi PenggemarMladá Wendy žije s rodinou, do které nepatří. Jednoho dne se pohádala se svou matkou více než normálně a Wendy utekla na svoje místo, kde pozorovala moře a poslouchala tiché šumění vody, když se jí z vody vynoří mořská panna. Mořská panna jí přesvěd...