*17.CHAPTER*

633 24 3
                                    

*Wendy*

Ráno jsem se vzbudila kolem deváté hodiny, vstala jsem z postele a ospalá jsem se přesunula do koupelny, kde jsem ze sebe udělala člověka.

Potom jsem teprve mohla jít dolů. V kuchyni jsem našla vzkaz od mamky. Wendy ve tři se vrátíme, zatím si zabal na týden. Jedeme na chatu. Máma:*
Nejdřív se nasnídám a potom si zabalím. K snídani jsem si dala jogurt. Po snídani jsem odešla do pokoje, kde jsem si ze skříně hledat věci, co si vezmu sebou. Tepláky, trička, spodní prádlo, ponožky, mikiny a hygienu. Co budu dělat? Jeremy tady není a ani rodiče. Já se nudím. Mohla bych navštívit Henryho. Přesunula jsem se ke skříní, kde jsem si na sebe.
Vzala černý džíny a k tomu šedé tričko, které na konci mělo uzel. Boty konversky a koženou bundu. Byla jsem připravena. Vlasy jsem si jen rozčesala a nechala si je rozpuštěné. Jen jsem sešla schody dolů a do ruky si vzala klíče. A ještě jsem zamkla barák a šla jsem.

Zazvonila jsem před barákem Reginy a Henryho. Otevřela mi Regina. ,,Ahoj Wendy." ,,Ahoj Regino." ,,Co potřebuješ?" ,,Mohl by jít ven Henry?" ,,Jo klidně. Počkej zavolám ti ho." ,,Ano." ,,Ahoj Wendy." ,,Ahoj Henry. Nechceš jít ven? Nemám co dělat." ,,Jasně. Mami jdu ven s Wendy do oběda se vrátím. " ,,Jo." Křičela Regina. S Henrym jsme končili v lese a u toho jsme si povídali o všem možném.

*Ve 12 hodin odpoledne*

Jsem už doma, teď si jdu ohřát oběd. K obědu jsem měla omáčku s těstovinami. Co budu dělat? Mohla bych si číst nějakou knížku. V knihovně jsem si vyndala nějakou knížku, která se jmenovala 'Bylo Nebylo'. O téhle knížce jsem v životě neslyšela. Ze zvědavosti jsem ji otevřela. To písmo bylo překrásné, jako by ho člověk psal ručně.

Skončila jsem, tak v polovině s tím čtením, když jsem zaslechla něco v obýváku, že by tady byli rodiče. Podívala jsem se na hodiny bylo něco po půl druhé. Knihu jsem položila na postel a po špičkách jsem došla až do kuchyně, kde z ní mám výhled na celý obývací pokoj. Nikdo tam není. Nebo je? Před obličejem, se mi objevil zelený prášek, v ten moment jsem upadla do bezvědomí a viděla prázdno černou tmu.

Story Wendy Darling /CZKde žijí příběhy. Začni objevovat