5. Bölüm

1.3K 83 0
                                    

Yavuz'dan Anlatım
Sabah gözlerimi açtığımda Bahar bana sıkı sıkı sarılıyordu uyumuşuz. Bahar'ı dürttüm
"Yaa 5 dakika daha"
Gülmemek için zor tuttum kendimi.
"Ne gülüyorsun?"
"5 dakika daha ha?"
"Evet?"
"Kalk hadi kalk gitmemiz gerek"
Bahar üzerimden kalkınca bende ayaklandım. Her yerim tutulmuştu
Tam o sırada yoldan bir araba geçiyordu. Otostop yaparak durmasını istedim. Araba yanıma yaklaştı.
"Hayırdır gençler"
"Abi ben askerim bize yardım etmen lazım"
"Atlayın" diyerek arkayı gösterdi.
Arkayı açıp Bahar'ı bindirdim. Sonra yanına da ben oturdum.
"Ee gençler ne arıyorsunuz burda?"
"Abi detay veremem ama bizi kaçırdılar"
"Ne? Zor durumdasınız yani?"
"Evet"
Gözüm yolda sıralar halinde dikilen çalılara takılmıştı elime dokuna birşey hissettim Bahar elimi sıkıca tutuyordu. Fark etmemiş gibi yaparak tepki vermedim.

Uzun bir yolculuktan sonra adam ile ayrıldık Bahar'ın evinin önüne kadar getirmişti.
"Eyvallah"
"Önemli değil delikanlı"
Bahar uyumuştu onu kucağıma alıp eve çıkardım onu yatağın üzerine yatırıp çıkıp gitim.

Bahar'dan Anlatım
Gözlerimi araladığımda evde yatağımdaydım kim getirmişti beni buraya? Yavuz olabilir mi? Uykumu iyi almışım ki uykum hiç yoktu hemen kendime bir kahve yaptım. Sonra da bişeyler hazırlayıp yedim.
Akşama doğru duşa girip çıktım üzerime resimli beyaz tişört altıma da siyah pantolon geçirdim. Saçlarımı taramak için oturma odasına geçtim ki tam zil çaldı kimdi bu saatte?

Yavaşça kapıya ilerledim. Mercekten baktım, Yavuz? Kapıyı açtım şaşkın şaşkın baktım.
"Ne o beni gördüğüne sevinmedin mi?" dedi
Sonra bana aldırmadan içeri girdi. Koltuğa oturdu..
"Niye geldin?"
"İstemiyorsan giderim?"
"Ondan demedim niye durduk yere geldin?"
"Durduk yere değil seni merak ettim"
"Sen mi getirdin?"
"Evet"
"Kahve içer misin?"
"Olur"
Mutfaktan iki bardak kahve ile döndüm Yavuz'un yanına oturdum. Ve tekrar kapı alacaklı gibi çalmaya başlamıştı.
"Birini mi bekliyordun?"
"Yoo hayır"
Yerimden kalkıp kapıya yöneldim mercekten bakıp kapıyı açtım.
"Mert? Ne işin var senin burda?"
"Kaçırmışlar seni? Sen benim yüreğimemi indiriceksin Bahar? Yanında da bi hıyar varmış nerde o?"
Yavuz'un bizi dikkatle izlediğini gördüm. Mert ona 'hıyar' dediği için gerildiğini hissedebiliyordum.
"Mert sakin ol biraz otur"
"Sakin falan olamam ya sana bişey olsaydı?"
"Bağırma artık bana kaçmayı isteydim benim kaçmama izin verdi Yavuz giderdim kendi isteğimle kaldım sende git artık"
"O lavug bu mu?"
Mert sinirli olduğu için kendini tutamayıp Yavuz'a bir yumruk attı. Yavuz bununla kalır mı? Yavuz da ona yumruk attı.
"Ayrılın!"
Ne kadar bağırsam da beni dinlemeyeceklerdi biliyordum. Mert Yavuz'a vurmak için elini kaldırdı dirseği kafama geldiği için orada bayıldım..

***
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.
Üzerimde bir ağırlık vardı. İnleyerek doğrulmaya çalıştım.
"Kimse yok mu?".
O sırada Yavuz içeri girdi. Telaşlı telaşlı yanıma geldi.
"Noldu Bahar iyi misin?"
"Mert nerde?" dediğimde
Umursamaz bir ses tonuyla;
"Gitti" dedi.
"Bana noldu?"
"Kavga ederken erkek arkadaşının dirseği kafana geldi" dedi.

Ne erkek arkadaşım mı? O benim sadece arkadaşım erkek arkadaşım falan değildi ki..
"O benim sevgilim değil ki?"
Şaşkın gözlerle tekrar bana baktı
"Arkadaşın ben onun sevgilisiyim dedi?"
Çok sinirlenmiştim. Yerimden fırlayıp elimdeki serumu sökmeye çalıştım. Yavuz beni engellemeye çalışıyordu
"Bahar napıyorsun sen yat şuraya"
"İyiyim ben eve götür beni"
"Tamam sen yat ben doktorla konuşurum"

Ben yatağıma geri döndüm Yavuz' da geç olmadan geldi beni taburcu ettiler bir taksiyle evime geldik. Yavuz beni yukarıya kadar çıkardı. Son merdivenleri çıkarken sakar olduğum için ayağım takıldı tam düşecektim ki Yavuz beni tuttu. Ayağa kalkamadım yine bakışlarımız birleşmişti ama fazla uzun sürmedi çünkü yavuz beni yine kucakladı. Beni eve kadar çıkardı. Kapıyı açıp içeri girdi.
"Sağol"
"Önemli değil ben gitsem iyi olacak"
"Peki"
Yavuz geç olmadan gitti. Bende uyudum.

YABANCI [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin